Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gregi7711

brak wzmacniacza momentu /tzw żół zając/?

Polecane posty

gregi7711    0

witam wszystkich

niedawno kupiłem zetora 11245 z 96 r. nie ma w nim wzmacniacza momentu /żółw zając/ są tylko biegi pełzające uruchomiane dźwignią z lewej strony w podłodze. Czy to możliwe że te modele nie miały wzmacniacza momentu? w moim ciągniku jest tylko zaślepione miejsce po dźwigni "żółw zając" poprzedni właściciel mówił mi że tak ten model ma. Czy wie ktoś coś na ten temat? wiem że w 12145 taki wzmacniacz jest z resztą w innych wersjach też jest. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Może sie myle jeśli chodzi o ten ciągnik ale ja miałem Zetora 8145 i miałem wzmacniacz momentu żółw zając chodził on bardzo dobrze,ale niektóre te ciągniki mają zaspawany ten wzmacniacz np kolega ma 14145 i ma to zaspawane i też ma wyjetą tą dźwignie.Ale co do tego zetora może byc inaczej :P


Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    14

Może też mylsle podobnie ale w tych modelach chyba jest wzmacniacz ja miałem 10145 i miał ale miał tak jak ursusy 1014 pod kierownico chociasz też go zaspawać kazałem bo nie można było z nim do ładu dojść jak sie wyłączał sam co chwila w pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

cichy84 w jakim sensie sie wyłączał ??????????? jestem bardzo ciekaw :lol: ;[

LowRider ma racje nie masz go bo jedno drugie wyklucza

znajomy miał tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stalpin8145    0

Co morze być, jak drapałem ostatnio i jeżdziłem na zającu to np po godzinie zaczoł mi zwalniać, i zaczeło gwizdać a jak przełączyłem na żółwia to wszystko było wporządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

słabo napieta taśma czy jak kto woli inaczej

pod kabiną z lwj strony sa 2 sruby jedna prostopadle do skrzynia a druga mniejsza pod kątem 45 stopni do skrzyni tym poreguluj dokręcając jedną i drugą o 0.5 obrotu aż bedzie dobrze

mozesz to sprawdzic bez jazdy godzine czy dwie po prostu ruszanie pod gore z dużego biegu czyli II i 3 albo II i 4

każdy bedzie inaczej reagował na takie doświadczenie <ciągnik i kierowca> :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Nie wiem co za ciągniki posiadacie ale w ciężkim zetorze i ursusie w pozycji zając taśma jest zwolniona, w pozycji żółw dopiero zaciska bęben i do tego odnosi się regulacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin    0

mam ursusa 1014 imam problem ze wzmacniaczem jak jest zimny wszystko jest ok ale jak sie rozgrzeje to mi niechce wchodzic zajac a jak wyłącze przedni napęd to zajac zaraz wskakuje i włanczam napęd jeszcze raz co moze byc tego przyczyną bardzo prosze pomuzcie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

@erwin, coś z mikropompką może być nie tak, niestety żeby ją wyjąć trzeba rozjeżdżać ciągnik B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin    0

jeszcze jest cos takiego ze mi slizga cały czas na zółwiu i zajacu a jak podciagne tasme troszke to zółwia mam wtedt bardzo dobrego a zająca wogóle nie ma i tak na odwrót nie wydaje mi sie zeby to była mikropompka jesli ktos miał cos podobnego prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    98

Grzeje Ci się skrzynia? Miałem podobnie to po jakimś czasie skrzynia poprostu parzyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Mi się zdaję że mikro pompa i pierścienie na żółwiu.Rozbierz i zrób remont żółwia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin    0

ok dzieki panowie a mogło byc to ze było mało oleju a i ta lampka jak ona ma swiecic bo ona mi swieci do 1500 obr a nie powinno tyak chyba byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez saymon
      czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co to jest szybka skrzynia w zetorach lub ursusach pochodnych od zetora 8011. Nie wiedziałem gdzie ten temat wkleić ale wlepiłem do zetora chyba dobrze
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora  12145( nie ma wzmacniacza tylko wałek)
      Podczas ruszania czasami coś zapiszczy ale ciagnie normalnie i słychac to tylko podczas ruszania na każdym biegu ale nie zawsze czy to wina sprzęgła czy czegoś innego ??
      Jest jakaś regulacja sprzęgła ???
    • Przez paktofonikas1987
      Mogłby ktos mi powiedziec po czym poznam czy jest u mnie blokada przedniego mostu? Jakies kable powinny byc przy moscie ?
    • Przez DanielStefaniuk
      siema wszystkim może ktoś wie. mam zetora 8111 z 91 roku i gdy jadę i mam włączony żółwia jest wszystko oki a gdy załączę zająca coś rzęzi w skrzyni jadąc  na wolnych obrotach. ale jak dodam gazu to wszystko jest oki albo wcisnę sprzęgło i nie wiem czy tak już jest czy cos sie dzieje ??
    • Przez talek48
      Witam...Przegladalem i chyba nie bylo takiego tematu o 3-biegowej skrzyni...wiec zakladam..
      A wiec jak uwazacie...jakie sa plusy i minusy takiej skrzyni?
      Jaka jepsza...3 czy 4 biegowa, według was?
      Ja mam 3-biegową zsynchronizowana...co o niej myslicie?
      Czekam na wasze wypowiedzi...
×