Zaloguj się, aby obserwować  

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtek93    6

Witajcie! Mam pytanko. Otóż żeby w Masseyu włączyć WOM muszę przestawić dźwignię do przodu i dopiero mogę włączyć Wom guzikiem. Więc czy mogę włączyć sobie tą dźwigni i mieć ą tak cały czas do przodu a WOM włączać tylko guzikiem czy za każdym razem muszę robić najpierw wajchą a później guzikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dźwignia służy do załączenia wałka a guzikiem najprawdopodobniej jest załączane sprzęgło WOM, tak jak w lekkich Zetor'ach i Farmtrac'ach mamy dźwignie podobną do tej od hamulca ręcznego w MF jest przycisk.

W przypadku tych dwóch marek nie zaleca się pracować cały czas z rozłączonym sprzęgłem- wpływa to na jego trwałość.

Myślę że w MF jest podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

A gdzie masz ten przycisk od wom dokładnie ? Pierwsze słyszę o załączaniu przyciskiem, u mnie jest tylko wajcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    6

MI się wydaje że ktoś ten guzik dorobił bo też w innych tego nie widziałem. Jak przesune wajche to WOM nie dziala, dopiero jak wcisne guzik. Ale na razie żadnych problemów z tym nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

słuchaj czy ten guzik jest zaraz obok wajchy womu na tej metalowej blaszce?, i jest on koloru zielonego? jeśli tak to służy on do amortyzowania drgąń podczas przejazdu z maszyną zaczepianą i nie ma nic wspólnego z wom-em

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    6

Wiem o czym ty mówisz ale to nie to. U mnie ten guzik jest tam gdzie mówisz ale dopóki go nie wcisne WOM nie działa. To nie jest to tłumienie drgań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

najlepiej zrób zdjecie to wtedy zobaczymy.......a jak włączysz sam przycisk bez wajchy to wałek sie załączy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

zapewne masz zrobioną wajche jako hamulec(sprzegło) a przycisk otwiera kolejny elektrozawór załanczający wałek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

apropo załączania WOM mam pytanie. Zastanawiałem się czy nie dało by rady zrobić załączania WOM tylko na guzik bez wajchy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

dało by rade zrobić ale działałby one na twardo tzn za włanczanie i wyłanczania odpowiada jeden elektozawór ale jeszcze pomiędzy tymi czynnościami działa drugi odpowiadający za chamulec (coś w rodzaju sprzegła a steruje nimi komputer pokładowy przez co wom startuje miękko przy załanczaniu i wyłanczaniu.jak chcesz możesz tak zrobić ale licz się z kosztami jakie możesz ponięść przez takie pomysły(to tylko moja opinia na ten temat nie chciałem nikogo obrazić) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

aha dzięki. chciałem to przerobić bo troche wkurzajaca jest ta wajcha;) ale lepiej nic nie ruszam hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj