Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Po remoncie kapitalnym słabe cisnienie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

witam

Remont kapitany wał 1 szlif wałek rozrzadu brak luzu pompa oleju nowa zawór przelewowy sprawdzany

Na dotarcie zalany olej 10W30 dość rzadki i przy 500 obr na gorącym swieci lampka

Dodam że mam odśrodkowy filtr oleju(bąk) którego stan moim zdaniem jest bdobry

Czy to wina tego oleju jak gęstość powinna być??

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

wez manometr i sprawdz, ale nie przejmuj sie te zetory 70XX juz sa tak spier**** ze sie swieci, nie zatrze sie nie ma mowy, ktos mi kiedys pisał ze mu sie od nowosci swieci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

zmierz ciśnienie zegarem, i najlepiej wywal bąka a wstaw jednorazówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

kolega ma racje sprawdz manometrem u mnie w zetorze sie nie swieci nigdy i na zgaszonym silniku caky czas mam 4 bary . ale zegar sie zje..al i czujnik tez

a czemu rzadki olej zalales a nie superol cd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No manometr był i wskazania sie pokrywaja z tym co czujnik

Kurde tylko boli mnie to że wydałem kase i żadnego rezultatu a robiłem bo tuleja ciekła i juz kapitalke zrobilismy ale ogolnie wał nie był zły i na gęstym oleju i wywalonym bąku i wstawionym filtrze pełno przepływowym cisnienie było teraz wstawiłem bąka bo myślałem że bedzie trzymał a teraz lipa:(

Wiem ze jak bym wstawił pełnoprzepływowy filtr to by nie świeciło

Zaleje jeszcze gęstrzy olej taki jaki ma być bo ten jest wlany żeby opiłki wypłukało i brudy podczas wstępnego docierania

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

zalej mu turdusa i wywal tego bąka, jak miałeś jednorazówki to poco wstawiałeś bąka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

ja spotkałem się że w zetorach z bakami jak ciśnienie było słabe to przeważnie z winy baka i po wywaleniu go ciśnienie wracało do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

też mi sie zdaje ze wywalenie bąka to pól środek

Jaką gęstość ma turdus ?? a moze wlać lubro 20W50

Już sam nie wiem wał i panewki przed montażem były mierzone dokładnie blok był w zakładzie sprawdzany

Ten olej co wlałem to superol z Grene luzem 10w30

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1302

nie no jak juz zalales 10w 30 to moze dotrzyj motor na nim i pierwsza wymiane zrob na wlasciwy olej tzn jakis 15w30 - powinien Ci starczyc

watpie zeby taka lepkosc oleju miala cos do cisnienia, a tak wogole to jakie tam masz cisnienie jak mierzyles?


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czujnik ok na zegarze na wolnych poniżej 1 bar na gazie do 4bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na gorącym na zimnym 2,5 bar przy 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

może zawór w nowej pompie jest ustawiony do zwykłych filtrów na niższe ciśnie nie a bąk potrzebuje większego ciśnienia i dlatego jest za niskie i olej też mi się wydaje że powinien być 15W-40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

a odmą dmucha? ja zauważyłem ze u mnie lekki dymek widac ale olej nie kapie i odma sucha, nawet w ciapku po remoncie mi dmucha lekko z korka wlewowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

A sie rozczulasz, jak ma 1 bar na goracym silniku i na takich niskich obrotach to jest wszystko OK!


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wywaliłem Bąka jest ok ale cos mus być nie tak skoro ma taki spadek cisnienia na 15w40 bez zmian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ta 5.5 na obrotach a 1,3 bar przy ponizej 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

a czy pompę zakładałeś nową, i jakiego producenta, oraz czy nie wywinął się oring od przewodu z pompy co wchodzi w blok na magistralę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Była nowa niby orginał 200zł dałem mam przerobione wejście na dwa oringi nie ma opcji ze tam leci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

kolego czemu robisz z igly widly nie masz zlego cisnienia a panikujesz, a powiedz mi jaki masz czujnik załozony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

0,8 bara no na filtrze przepływowym nie jest źle ale na bąku tak bo cis spada na bąku ponizej 0,5 bar

Już nie bede nic kombinował wywaliłem baka i poszedł w robote nie ma czasu na rozczulanie sie na nad nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj