Zaloguj się, aby obserwować  
V12

Po remoncie kapitalnym słabe cisnienie

Polecane posty

V12    17

witam

Remont kapitany wał 1 szlif wałek rozrzadu brak luzu pompa oleju nowa zawór przelewowy sprawdzany

Na dotarcie zalany olej 10W30 dość rzadki i przy 500 obr na gorącym swieci lampka

Dodam że mam odśrodkowy filtr oleju(bąk) którego stan moim zdaniem jest bdobry

Czy to wina tego oleju jak gęstość powinna być??

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    263

wez manometr i sprawdz, ale nie przejmuj sie te zetory 70XX juz sa tak spier**** ze sie swieci, nie zatrze sie nie ma mowy, ktos mi kiedys pisał ze mu sie od nowosci swieci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

zmierz ciśnienie zegarem, i najlepiej wywal bąka a wstaw jednorazówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukaszjarm    4

kolega ma racje sprawdz manometrem u mnie w zetorze sie nie swieci nigdy i na zgaszonym silniku caky czas mam 4 bary . ale zegar sie zje..al i czujnik tez

a czemu rzadki olej zalales a nie superol cd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

No manometr był i wskazania sie pokrywaja z tym co czujnik

Kurde tylko boli mnie to że wydałem kase i żadnego rezultatu a robiłem bo tuleja ciekła i juz kapitalke zrobilismy ale ogolnie wał nie był zły i na gęstym oleju i wywalonym bąku i wstawionym filtrze pełno przepływowym cisnienie było teraz wstawiłem bąka bo myślałem że bedzie trzymał a teraz lipa:(

Wiem ze jak bym wstawił pełnoprzepływowy filtr to by nie świeciło

Zaleje jeszcze gęstrzy olej taki jaki ma być bo ten jest wlany żeby opiłki wypłukało i brudy podczas wstępnego docierania

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

zalej mu turdusa i wywal tego bąka, jak miałeś jednorazówki to poco wstawiałeś bąka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

ja spotkałem się że w zetorach z bakami jak ciśnienie było słabe to przeważnie z winy baka i po wywaleniu go ciśnienie wracało do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

też mi sie zdaje ze wywalenie bąka to pól środek

Jaką gęstość ma turdus ?? a moze wlać lubro 20W50

Już sam nie wiem wał i panewki przed montażem były mierzone dokładnie blok był w zakładzie sprawdzany

Ten olej co wlałem to superol z Grene luzem 10w30

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    7

nie no jak juz zalales 10w 30 to moze dotrzyj motor na nim i pierwsza wymiane zrob na wlasciwy olej tzn jakis 15w30 - powinien Ci starczyc

watpie zeby taka lepkosc oleju miala cos do cisnienia, a tak wogole to jakie tam masz cisnienie jak mierzyles?


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Czujnik ok na zegarze na wolnych poniżej 1 bar na gazie do 4bar


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Na gorącym na zimnym 2,5 bar przy 500


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

może zawór w nowej pompie jest ustawiony do zwykłych filtrów na niższe ciśnie nie a bąk potrzebuje większego ciśnienia i dlatego jest za niskie i olej też mi się wydaje że powinien być 15W-40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Zawór przestawiony na 5,5 bar


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    263

a odmą dmucha? ja zauważyłem ze u mnie lekki dymek widac ale olej nie kapie i odma sucha, nawet w ciapku po remoncie mi dmucha lekko z korka wlewowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

A sie rozczulasz, jak ma 1 bar na goracym silniku i na takich niskich obrotach to jest wszystko OK!


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Wywaliłem Bąka jest ok ale cos mus być nie tak skoro ma taki spadek cisnienia na 15w40 bez zmian


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

ta 5.5 na obrotach a 1,3 bar przy ponizej 500


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

a czy pompę zakładałeś nową, i jakiego producenta, oraz czy nie wywinął się oring od przewodu z pompy co wchodzi w blok na magistralę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Była nowa niby orginał 200zł dałem mam przerobione wejście na dwa oringi nie ma opcji ze tam leci


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    263

kolego czemu robisz z igly widly nie masz zlego cisnienia a panikujesz, a powiedz mi jaki masz czujnik załozony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

0,8 bara no na filtrze przepływowym nie jest źle ale na bąku tak bo cis spada na bąku ponizej 0,5 bar

Już nie bede nic kombinował wywaliłem baka i poszedł w robote nie ma czasu na rozczulanie sie na nad nim


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Treys
      Witam po raz pierwszy.
      Ostatnimi czasy oddałem pompę do regeneracji bo nie odpalany był traktor długi czas ( mniejsza z tym czemu ) - siadła pompa oczywiście została zregenerowana i działa.
      Problem pojawił się, że leje się z tego miejsca paliwo

      Zdaje mi się, że śrubka która jest zamontowana nie jest oryginalna ponieważ przepuszcza paliwo

      Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czy taka była zamontowana czy ktoś inny grzebał....w każdym bądź razie ucieka z tego miejsca paliwo i się sączy jakby nie było szczelne.
    • Przez ziooober88
      Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l.
      Termostat był wymieniony w zeszłym roku. Silnik ma temperaturę pracy w granicach 90 stopni.
      Kiedy silnik ostygł odkręciłem korek chłodnicy i słychać było zasysanie powietrza. W momencie odpalenia ciągnika płyn w chłodnicy zachowuje się stabilnie.

      Czy takie zachowanie pod dużym obciążeniem (czasami traktor prawie zgasł - jeżdżone było na szybkiej jedynce) jest normalne? Może wtedy wywalać delikatnie płyn? W chłodnicy zostało płynu tyle, że dotykał dolnej krawędzi tego węża górnego.
    • Przez sylwek1999
      Witam zetor na zimnym silniku lub ciepłym na obrotach jałowych dymi nie na niebiesko-bialy dym. Jakie mogą być przyczyny od czego zacząć?
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj