Zaloguj się, aby obserwować  
mariush19

przednie koło "osiewa" 920.2

Polecane posty

mariush19    0

Witam wszystkich

Jak to jest z odlewaniem przednich felg w nowych belarusach, a dokładnie z tolerancją ich odlewania:) Otóż zauważyłem w nowym 920.2 iż przednie lewe koło delikatnie mówiąc "osiewa". Nie ma to żadnego negatywnego wpływu na prowadzenie ciągnika.A może to nie felga tylko piasta, muszę jeszcze to sprawdzić dokładniej podnosząc koło do góry. Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem? z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Osiewa czyli co? Fajta :) sie na boki? Może opona trochę krzywa? Może nierówno dokręcone koło do piasty?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

Osiewa czyli co? Fajta :) sie na boki? Może opona trochę krzywa? Może nierówno dokręcone koło do piasty?

osiewa czyli jest "scentrowane" jak niegdyś koło w rowerze w dzieciństwie. Można powiedzieć ze ma bicie.

śruby wszystkie dociśnięte ma maksa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

To nie wina felgi tylko opony,


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

a ja mam takie pytanie koło tak samo było dokręcone bardzo mocno nawet sprawdzałem i gdy jechałem z przyczepą obornika ruskiem(mtz 82) i nagle zobaczyłem że lewe koło zaczęło się"fajtać";) i nie wiem dlaczego tak się robi luzu na drążkach niema bo skręcałem i nic i tylko lewe tak robi a prawe nie i czuć jak to kolo tak klata to jakby bicie w kierownicy i opona to na pewno nie jest bo lata całe koło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

u mnie to była wina drążków... U Ciebie może coś jest w środku obluzowane lub wyrobione ale to tylko czyste przypuszczenie...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj