Polecane posty

shrek    1

 

mam pytanko o sprzęgło a mianowicie chodzi mi o to że sprzęgło przestało działać w moim MF 3095, nie ma zadnego oporu i nie można wrzucić zadnych biegów - ale zapalić sie da przy wcisniętym sprzęgle. w czy może byc problem ?? mogła sie zepsuć pompka od sprzegła ( jeśli takowa jest - kiedys w zetorze 5211 miałem coś takiego ale to wtedy włąsnie poszła mi uszczelka na pompce od sprzęgła ) czy to raczej może być brak oleju ?? ( jesli jest jakis odzielny zbiorniczek na niego ) z góry dzieki za za wszelkie rady i pomysły ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogdan815    0

witam

miałem dokładnie to samo w moim 3645

poprostu ucieka olej to jest ten sam olej co w tylnym moscie u ciebie chyba tez

poszukaj tematu było to juz pisane jak odpowietrzyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

ja miałem taki sam problem odpowietzyc mozna go w taki sposób ze jak siedzisz w nim to po prawej stronie pod kabina masz odpowietrznik kolo mocowania kabiny tak ma seria 3000 a niewiem jak inne serie maja? a próbowałes na właczonym silniku kilka krotnie popompowac tym pedałem ja mysłe ze ten slownik od docisku ci przepuszcza tak sadze ale moge sie mylic ;) no i sprawdz czy ci nie cieknie przez ta dziurke na łaczeniu skrzyni z silnikiem na dole ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
shrek    1

sprawdziłem tzn odpaliłęm i "popompowałem" sprzęgło i chodzi mi juz normalnie ;) mam nadzieje ze sie juz to nie powtórzy a na wszelki wypadek spróbuje odpowietrzyc go.

slawuch a ten siłownik od docisku to zaraz za sprzegłem sie znajduję ( w pompce) ?? i jak przepuszzca tzn cieknie w tym miejscu olej ?? czy łapie powietrze ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

jeżeli masz problemy to albo będziesz miał mokro pod pedałem co świadczy o zurzyciu uszczelniacza dobrej jakości kosztuje 20zł ale z ówagi że lubią pękać to naprawa pompki kosztuje 100zł i masz spokój jężeli to wysprzęglik to zdejmik pokrywkę od spodu sprzęgła i zobacz czy nie jest mokrty zarówno to i to powoduje zapowietrzanie się sprzęgła koszt naprawy wysprzęglika jest więkrzy bo trzeba rozpoowić ciągnik i wymienić uszczelniacze a jeśli tuleje są porysowanew trzeba szlifować i dawać nadwymiary inaczej same uszczelniacze długo nie wytrzymają


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez potok
      Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.
       
    • Przez zxy
      .
       
    • Przez bandit1945
      Witam.
      MF 3095 mam problem z ehr....
      Na pusto działa wszystko elegancko podnosi opuszcza potencjometry wszystko ok....
      Gdy podczepie coś ciężkiego np agregat to gdy dam przełącznik na podnoszenie podnosi ładnie do ustawionej wysokości ale nie gaśnie kontrolka od podnoszenia i cały czas pompa daje ciśnienie..... Tzn tak jak by ehr nie rozłączył elektrozaworu od od podnoszenia.....
      A gdy minimalnie cofnę potencjometr od wysokości podnoszenia to kontrolka gaśnie i przestaje podawać obciążenie.....
       
      Na pusto wszystko jest ok
       
      Pomocy
    • Przez rival1120
      Witam, mam zamiar wymienić sprzęgło w swoim case ale wiem ze te ciągniki rozjeżdżają się 1 cm i trzeba wyjąć zabezpieczenie i tu moje pytanie gdzie to zabezpieczenie jest i jak go wyjąć, chce się dowiedzieć wcześniej żeby później nie było niespodzianek
    • Przez FantasticMrF
      Witam

      Mam problem z zablokowaną skrzynią w Zetorze 8045
      Lewarki zmiany biegów normalnie działają. Biegi wszystkie normalnie wchodzą, jednak nawet na luzie po puszczeniu sprzęgła silnik dostaję sporę obciążenie tak jakby zablokowały się biegi.
      Po zdjęciu pokrywy wszystko jest w porządku.
      Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj