Zaloguj się, aby obserwować  
akaku

Tłumik

Polecane posty

akaku    79

Jaki kupić tłumik aby było ciszej. Mam stary tłumik krótki i jest dziurka i myślę że przyszedł czas na zmianę. http://www.nokaut.pl...i-pochodne.html takiego posiadam ale nie podoba mi się http://www.nokaut.pl...i-pochodne.html a taki mi się podoba. I teraz się spytam który jest cichszy, i chciałbym założyć wygięte kolanko w bok i jaki był by tego efekt? Ciszej czy głośniej? Zależy mi aby był to cichszy , ponieważ wygłuszam swojego ursusa


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ja na Twoim miejscu to bym sie zabawił i sam zrobił tłumik ale przeniosł bym go na róg kabiny tak jak mają nówki . Pozdro


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Nawet fajny tylko szkoda bo chyba to jest taki co mam

A ja bym chyba chciał taki ten długi aby miał u góry nie krótka róre tylko długą ;)


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten twój jest od turbo a więc jest głośniejszy a wiecie po czym poznać? ten od turbo jest grubszy i praktycznie pusty w środku.myślę że ten drugi co go pokazałeś będzie lepszy jeżeli nie masz turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540

rure mozesz sobie dospawac jak chcesz ;) ja w 902 mam tlumik do bocznego kolektora przerobiony na ten w masce (tylko przyspawalem rure na dole i zaspawalem oryginalna dziure z boku) i szczerze przyznam ze jest cichszy niz ten oryginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

No mi sie podoba ten z dłąższa rórą na końcu i mysle że bedzie ciszy?


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

Jeśli będzie miał dłuższą rurę to na pewno będzie troszkę ciszej ;)

Osobiście Ja bym kupił ten z dłuższa rurą, zawsze będzie ładniej wyglądał niż z tym z krótka rurą ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Nawet fajny tylko szkoda bo chyba to jest taki co mam

A ja bym chyba chciał taki ten długi aby miał u góry nie krótka róre tylko długą ;)

 

Napisz do nich ;[ pewnie coś znajdą :(


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Dzwoniłem do sklepu w mojej miejscowości i mówi że za tydzień bedzie dostawa towaru i że mi przywiezie tłumik ten z dłuższą rórką na końcu i cena bedzie sie miesciła w 140zł więc go kupię. Ciekawy jaki efekt bedzie


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A nie zastanawiałeś się nad montazem tłumika od jakiegoś samochodu dostawczego/ciężarowego ? efekt powinien być niezły nom tylko problem z tym ze bedzie wiekszy-szerszy i bedzie sporo zasłaniał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

He he tłumnik od Tira :):):)

Siedzenie to bede miał od tira ale tłumik :)


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

.

Edytowano przez peres100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgo_pl    13

Tłumik robiony z ojcem, praktycznie wszystko stal nierdzewna, jutro wrzucę jakieś lepsze foto z wymiarami, w środku są srobione przegrody, ryra wylotowa w części fi 80, końcówka fi 70. Efekt, chodzi ciszej jak oryginał. Tłumik dokręcony do oryginalnego nie przerabianego kolektora wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Pięknie wygląda ten tłumik w połączeniu z kolorem blacharki :) a nie chciałeś go od razu puścić przy słupku kabiny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgo_pl    13

Była taka myśl ale istniało by ryzyko że z rozpędu można by złapać za gorącą rurę pry wsiadaniu do kabiny. Trzeba by się bawić w osłony itd...

Narazie wygląda tak, może kiedyś się będzie przerabiać bądź modyfikować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj