Skocz do zawartości
piotr2691

John Deere 2040S hydraulika nie rabotajet :/

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotr2691    2

Witam użytkowników JD

 

rozpisałem się dosyć, ale najlepiej dużo pisać żeby pomagający wiedzieli jak jest

 

mam taki problem... w przeszłości miałem problemy z ciśnieniem (świeciła kontrolka manometra na stacyjce) zregenerowaliśmy pompę przednią (tłoczkową) niby coś się poprawiło, ale trzeba było dalej walczyć z hydrauliką i rozpołowiliśmy "grata" ;) no i splanowaliśmy pokrywą pompy (pompa zębata o zazębieniu wewnętrznym) po czym skleiliśmy ją klejem i poskręcaliśmy wszystko tak jak było.

 

po odpaleniu ciągnika nic nie chodziło, tak jakby pogorszyło się ale przyczyną była rurka która miałą podawać olej do pokrywy z deklami (tam gdzie półbiegi sie przełącza i załacza wałek) ta rurka byłą troche źle zamocowana i wypadała, efekt był taki ze nie było ciśnienia na manometrze i nie był podawany olej do przedniej pompy, po tym etapie poprawiło siei było wszystko OK, ale po jakimś czasie przestał działaś układ kierowniczy, półbiegi na większych obrotach chodzą dobrze, lecz zaobserwowałem chwilowy ruch wałka WOM po przełączaniu półbiegów... WOM po załączeniu normalnie chodzi, ale gdy przełaczę półbieg, obojętnie czy na żółw czy zając to wałek się wyłącza, przeni działa i hamulce tak samo...

 

czy ktoś ma jakiś pomysł?? oleju jest chyba tyle ile ma być, nowy filtr jest założony, sitko wyczyszczone (te przez które zasysa olej pompa zębata)

 

ale co najdziwniejsze, przewód metalowy (rura xD ), która daje olej na układ kierowniczy i hamulce, ciśnienie z pompy tłoczkowej (idzie to od chłodnicy) strasznie drży, bardzo głośno ją słychać :/ martwi mnie to...

 

proszę o pomoc, bo pogoda jest a nie umiem w pole wyjechać bo ciągnik stoi... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostekk1990    0

witaj a orbitrol sprawdzadz o ile ob u ciebie występuje? i jeszce jedno pod kabina obok hamulców, przykrecony do skrzyni biegów jest taki reduktor czy cos w tym rodzaju moze on cos szfankuje bo u mnie tez były probleby ze slabym cisnieniem,on składa sie ze sprezyny i kulki jesli dobrze pamietam ,tylko ze ja mialem 2650

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr2691    2

ale to chodzi Ci o jakiś reduktor pod pedałami hamulców?? , za nim pokazuje mi ciśnienie czasami 180 at. a potem spada i jest kaplica... :/

 

to mnie dziwi że jak ta pompa zębata była trochę zwalona to chodzioło wszystko OK a teraz jak sie to miało niby poprawić to jestem jeszcze do tyłu, bo robota stoji... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotr2691    2

miałem gęsty fuchsa hydrauliczno przekładniowy... (chyba RENOLIN G150) i kaplica, dzisiaj zmieniłem na troche żadszy (RENOLIN GV50) i to samo bez żadnej poprawy... :/

 

półbiegi spadają :/ WOM się wyłącza, a kierownica raz sie kreci a raz przestaje :/

 

myślę że prez smok do chłodnicy za dużo oleju spiepsza i chcemy przytkać tą rurę którą do smoka idzie olej, żeby więcej ciśnienia szło na tłoki, jutro zobaczymy co z tego będzie... może też być że sprężyny już są słabe i przez to się to wszystko "ciaraszy"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Ciśnienie oleju na poszczególne sekcje (wom, półbiegi ,napęd jeśli jest) jest regulowane,ciśnienie można sprawdzić w korkach pod podłoga koło koło wajch od biegów.Tak przynajmniej jest w 3140 ale rozwiązania są podobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr2691    2

Ciśnienie oleju na poszczególne sekcje (wom, półbiegi ,napęd jeśli jest) jest regulowane,ciśnienie można sprawdzić w korkach pod podłoga koło koło wajch od biegów.Tak przynajmniej jest w 3140 ale rozwiązania są podobne.

 

a czy wiesz moze jakie ma byc ciśnienie?? :> na półbiegach WOM i napędzie?? mam...

zamieszczam obrazek, czy te korki do sprawdzania ciśnienia to te na środku tego dekla??

 

 

L113683________UN01JAN94.gif

 

ciśnienie było regulowane, nie daje to żadnego efektu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

ciśnienie na korku wom 8at. dokładniejszy opisów postaram sie podesłać jutro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr2691    2

@hermes a gdzie można znaleźć tego typu informacje?? masz może link do jakieś strony, albo katalog z JD??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

kolego hermes mógłbyś mi również powiedzieć gdzie można znaleść takie informacje. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Koledzy informacje otrzymałem od mechanika .Pompa wewnętrzna w pierwszej kolejności zaopatruje sprzęgła wom ,półbiegi ,napęd zasilając je ciśnieniem 7,5-8at dopiero nadmiar oleju trafia do zbiornika z przodu .Jeśli jest mało oleju lub jest nieszczelność pomiędzy smokiem a pompą wewnętrzną w zbiorniku nad pompą główna jest niedobór oleju i morze być zburzony powietrzem co powoduje różne niedomagania poszczególnych odbiorników .Co do układu hyd sam się odpowietrza .Ciśnienie można sprawdzić z boku w korkach po prawej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wracam do tematu. Panowie-mam pytanie odnosnie pompy zasilajacej (wewnetrznej) mianowicie: czy ją sie wogole da jakos regenerować? czy planowanie,szlifowanie powierzchni pokryw i kół zębatych ma jakis sens? Dzieki za wskazówki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wracam do tematu. Panowie-mam pytanie odnosnie pompy zasilajacej (wewnetrznej) mianowicie: czy ją sie wogole da jakos regenerować? czy planowanie,szlifowanie powierzchni pokryw i kół zębatych ma jakis sens? Dzieki za wskazówki z góry.

regenarowałem ją w 2250 zapłaciłem koło 1000zł wytrzymała niecałe 2 lata ale i tak nie bylo idealni. przez planowanie części zmniejszasz jej wydajnośc. teraz na wiosne wymieniłem na nową orginalną i jest tak jak powinno być. wyszło ponad 3tys i sam wszystko wymieniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

Hej

Są trzy sposoby sprawdzenia jej stanu

1 pomiar ciśnienie na pokrywie skrzyni 10,5 bar przy 40 stopniach

2 pomiar ciśnienia jak wyżej i przepływ na puszcze filtra około 45l/min przy 2000obr i temp 40

3 jej stan po wyjęciu i rozmontowaniu

 

a teraz odnośnie metod

ad 1. 50% szansy na trafną diagnozę jej uszkodzenia

ad 2. 90% szansy na trafną diagnozę jej uszkodzenia

ad 3. 80% szansy na trafną diagnozę jej uszkodzenia jeżeli masz doświadczenie i trochę już widziałeś w inny wypadku masz 50%

 

Jeżeli sprawdziłeś z któraś z tych metod to może uda ci się nie wywali kasy i czasu w błoto oczywiście adekwatnie do procentowej szansy która podałem

 

Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaxP    0

Moze moglbys pojasnic jak sie podlaczyc aby zmiezyc przeplyw na puszce filtra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komplikator    0

Witam!bardo proszę o poradę, raczej pilna pomoc.Mam jd 6400, po przejechaniu kilku kilometrów, zaświeciła się kontrolka brak ciśnienia oleju w skrzyni biegów. nie ma żadnego biegu i wspomagania kierownicy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Słyszałem że te modele mają połączenie silnika ze skrzynią wałem kardana, sprawdź to połączenie. Albo poszły tarczki rewersu, poczytaj więcej w innym dziale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
    • Przez Rafal_john3140
      Witam.
      Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.
      Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.
       
      Co to moze byc? Proszę o pomoc.
    • Przez Spojler
      Moge kupic traktor ale waham się pomiedzy case'em 5140 a jd 3050.Nie mam pojęcia jak porównać te dwa ciągniki.W końcu w case jest wiecej elektroniki a jd prostota.
       
      prosze o plusy i minusy tych dwu ciągników
       
      PS. zna ktos stronke z uzywanymi/uszkodzonymi maszynami z polski/holandii?
    • Przez damian19321
      Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 
      Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 
×