Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ZETORc330

zapowietrzony silnik

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik

ZETORc330    0

Mam problem z zetorem 7211 nie moge go odpowierzyc. Pompujac pomka od paliwa to paliwo dochodzi do filtrow, ale nie chce isc dalej. Dodam jeszcze ze filtry wymienilem zalozylem nowa pompke sprawdzilem czy nie jest zapchany przewod paliwowy i dalej to samo....

Paliwo nie chce dojsc do pompy paliwowej... co moze byc tego przyczyna?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samczyk1991    82

Paliwowej znaczy się wtryskowej ?

Nie wiem jak jest w zetorach, ale w moim perkinsie trzeba odkręcić śrubę od odpowietrzania pompy bo inaczej paliwo do niej nie pójdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


rosolinnio    37

poluzuj jeden lub dwa przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwacza i kręć silnikiem to sie odpowietrzy ładnie po jakimś czasie i zapalić powinien a filtr paliwa zalałeś paliwem przed założeniem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZETORc330    0

odkręcałeś srubke na filtrach ?

u mnie tylko tak odpowietrzam

tez tak juz robilem i dalej paliwo nie moze dojsc do pompy wtryskowej

 

poluzuj jeden lub dwa przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwacza i kręć silnikiem to sie odpowietrzy ładnie po jakimś czasie i zapalić powinien a filtr paliwa zalałeś paliwem przed założeniem??

z poluzowaniem przewodow doprowadzajacych paliwo musze sprobowac...

tak filtry paliwa zalalem paliwem przed zalozeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bel920    7

prawdopodobnie nie trzyma ciśnienia paliwa zaworek który znajduje się w śrubie nadmiaru paliwa przy pompie wtryskowej , i wtedy ciągnik nigdy nie odpali . W pompie powinno być pewne ciśnienie które wytwarza ten zaworek , jeśli jest niesprawny to paliwo dojdzie do jego poziomu i wraca przelewem do baku a sekcje nie załapią a zetor ma bak nisko więc zapomnij że odpali. Wykręć ten zaworek na powrocie i sprawć czy nie tam jakiegoś brudu albo po prostu żle się ustawił i wystarczy tylko wykręcić i włożyć z powrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebe1033    62

Tę całą pompkę wymieniłeś ;) w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki (miałem to u siebie rano pompuj a po 2 godzinach postoju już nawet nie zasysał sam ;[ )

 

Więc tak wcale nie zalewa się filtrów przy sprawnej pompce wykręcam odpowietrznik z filtrów i sam ręczną pompką zaleje filtry i potem pompę wtryskową :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Przewód pomiędzy zasilającą, a wtryskową masz metalowy, czy gumowy? Jeśli gumowy, to sugeruję rozwarstwienie i zamykanie przekroju przy przepływie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer7745    11

W pompie wtryskowej w miejscu gdzie wychodzą przewody wysokiego ciśnienia po lewj stronie jest śrubka na klucz 10 mm lub śrubokręt z góry, która służy do odpowietrzania jej.

Ja z niej korzystam w razie potrzeby i pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZETORc330    0

Tę całą pompkę wymieniłeś ;) w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki (miałem to u siebie rano pompuj a po 2 godzinach postoju już nawet nie zasysał sam :( )

 

Więc tak wcale nie zalewa się filtrów przy sprawnej pompce wykręcam odpowietrznik z filtrów i sam ręczną pompką zaleje filtry i potem pompę wtryskową ;[

''w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki'' jakie zaworki i do czego one sa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Jeśli zassałeś paliwo i doszło ono do filtrów, to nie dotykaj tych zaworków, bo nie ma potrzeby(ustalają kierunek przepływu paliwa, utrzymują ciśnienie w układzie zasilania, zapobiegają cofaniu się paliwa do zbiornika). Czy przy tłoczeniu czujesz opór na tłoczku, tłoczek jest miękki, odbija w którąś stronę? Przy pompowaniu paliwa poluzuj przewód przy pompie wtryskowej, paliwo powinno tryskać, lać się obficie, chociaż na początku będzie prychało z powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZETORc330    0

Jeśli zassałeś paliwo i doszło ono do filtrów, to nie dotykaj tych zaworków, bo nie ma potrzeby. Czy przy tłoczeniu czujesz opór na tłoczku, tłoczek jest miękki, odbija w którąś stronę? Przy pompowaniu paliwa poluzuj przewód przy pompie wtryskowej, paliwo powinno tryskać, lać się obficie, chociaż na początku będzie prychało z powietrzem.

A do czego sluza te zaworki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samczyk1991    82

Żeby pompka mogła pompować, jednym zaworkiem paliwo wpływa do pompki, drugim wypływa. Bez nich lub gdy są zużyte, pompka nie działa, nie pompuje paliwa. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 
×