Zaloguj się, aby obserwować  
ZETORc330

zapowietrzony silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ZETORc330    0

Mam problem z zetorem 7211 nie moge go odpowierzyc. Pompujac pomka od paliwa to paliwo dochodzi do filtrow, ale nie chce isc dalej. Dodam jeszcze ze filtry wymienilem zalozylem nowa pompke sprawdzilem czy nie jest zapchany przewod paliwowy i dalej to samo....

Paliwo nie chce dojsc do pompy paliwowej... co moze byc tego przyczyna?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Paliwowej znaczy się wtryskowej ?

Nie wiem jak jest w zetorach, ale w moim perkinsie trzeba odkręcić śrubę od odpowietrzania pompy bo inaczej paliwo do niej nie pójdzie.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rosolinnio    37

poluzuj jeden lub dwa przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwacza i kręć silnikiem to sie odpowietrzy ładnie po jakimś czasie i zapalić powinien a filtr paliwa zalałeś paliwem przed założeniem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORc330    0

odkręcałeś srubke na filtrach ?

u mnie tylko tak odpowietrzam

tez tak juz robilem i dalej paliwo nie moze dojsc do pompy wtryskowej

 

poluzuj jeden lub dwa przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwacza i kręć silnikiem to sie odpowietrzy ładnie po jakimś czasie i zapalić powinien a filtr paliwa zalałeś paliwem przed założeniem??

z poluzowaniem przewodow doprowadzajacych paliwo musze sprobowac...

tak filtry paliwa zalalem paliwem przed zalozeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

prawdopodobnie nie trzyma ciśnienia paliwa zaworek który znajduje się w śrubie nadmiaru paliwa przy pompie wtryskowej , i wtedy ciągnik nigdy nie odpali . W pompie powinno być pewne ciśnienie które wytwarza ten zaworek , jeśli jest niesprawny to paliwo dojdzie do jego poziomu i wraca przelewem do baku a sekcje nie załapią a zetor ma bak nisko więc zapomnij że odpali. Wykręć ten zaworek na powrocie i sprawć czy nie tam jakiegoś brudu albo po prostu żle się ustawił i wystarczy tylko wykręcić i włożyć z powrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

Tę całą pompkę wymieniłeś ;) w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki (miałem to u siebie rano pompuj a po 2 godzinach postoju już nawet nie zasysał sam ;[ )

 

Więc tak wcale nie zalewa się filtrów przy sprawnej pompce wykręcam odpowietrznik z filtrów i sam ręczną pompką zaleje filtry i potem pompę wtryskową :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Przewód pomiędzy zasilającą, a wtryskową masz metalowy, czy gumowy? Jeśli gumowy, to sugeruję rozwarstwienie i zamykanie przekroju przy przepływie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

W pompie wtryskowej w miejscu gdzie wychodzą przewody wysokiego ciśnienia po lewj stronie jest śrubka na klucz 10 mm lub śrubokręt z góry, która służy do odpowietrzania jej.

Ja z niej korzystam w razie potrzeby i pomaga.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORc330    0

Tę całą pompkę wymieniłeś ;) w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki (miałem to u siebie rano pompuj a po 2 godzinach postoju już nawet nie zasysał sam :( )

 

Więc tak wcale nie zalewa się filtrów przy sprawnej pompce wykręcam odpowietrznik z filtrów i sam ręczną pompką zaleje filtry i potem pompę wtryskową ;[

''w niej pod spodem jest śruba na śrubokręt są zaworki'' jakie zaworki i do czego one sa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Jeśli zassałeś paliwo i doszło ono do filtrów, to nie dotykaj tych zaworków, bo nie ma potrzeby(ustalają kierunek przepływu paliwa, utrzymują ciśnienie w układzie zasilania, zapobiegają cofaniu się paliwa do zbiornika). Czy przy tłoczeniu czujesz opór na tłoczku, tłoczek jest miękki, odbija w którąś stronę? Przy pompowaniu paliwa poluzuj przewód przy pompie wtryskowej, paliwo powinno tryskać, lać się obficie, chociaż na początku będzie prychało z powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORc330    0

Jeśli zassałeś paliwo i doszło ono do filtrów, to nie dotykaj tych zaworków, bo nie ma potrzeby. Czy przy tłoczeniu czujesz opór na tłoczku, tłoczek jest miękki, odbija w którąś stronę? Przy pompowaniu paliwa poluzuj przewód przy pompie wtryskowej, paliwo powinno tryskać, lać się obficie, chociaż na początku będzie prychało z powietrzem.

A do czego sluza te zaworki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Żeby pompka mogła pompować, jednym zaworkiem paliwo wpływa do pompki, drugim wypływa. Bez nich lub gdy są zużyte, pompka nie działa, nie pompuje paliwa. ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Treys
      Witam po raz pierwszy.
      Ostatnimi czasy oddałem pompę do regeneracji bo nie odpalany był traktor długi czas ( mniejsza z tym czemu ) - siadła pompa oczywiście została zregenerowana i działa.
      Problem pojawił się, że leje się z tego miejsca paliwo

      Zdaje mi się, że śrubka która jest zamontowana nie jest oryginalna ponieważ przepuszcza paliwo

      Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czy taka była zamontowana czy ktoś inny grzebał....w każdym bądź razie ucieka z tego miejsca paliwo i się sączy jakby nie było szczelne.
    • Przez ziooober88
      Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l.
      Termostat był wymieniony w zeszłym roku. Silnik ma temperaturę pracy w granicach 90 stopni.
      Kiedy silnik ostygł odkręciłem korek chłodnicy i słychać było zasysanie powietrza. W momencie odpalenia ciągnika płyn w chłodnicy zachowuje się stabilnie.

      Czy takie zachowanie pod dużym obciążeniem (czasami traktor prawie zgasł - jeżdżone było na szybkiej jedynce) jest normalne? Może wtedy wywalać delikatnie płyn? W chłodnicy zostało płynu tyle, że dotykał dolnej krawędzi tego węża górnego.
    • Przez sylwek1999
      Witam zetor na zimnym silniku lub ciepłym na obrotach jałowych dymi nie na niebiesko-bialy dym. Jakie mogą być przyczyny od czego zacząć?
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj