Zaloguj się, aby obserwować  
rolnik17

most carraro do 7745

Polecane posty

rolnik17    7

Czy można założyć do zetora 7745 moct carraro taki jak jest w 7340 ??

Z góry dzieki za odp ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

ale bardzo nie rozumiem co zyskasz na tym ze zmienisz most na inny ????no chyba tylko wygląd estetyczny


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

ten most ma blokadę automatyczną przedniego mostu super sprawa mój wujek ma w 2 zetorach ten most i naprawdę jest różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3020

a normalne nie maja ??? ta os na pierwszy oglad to wyglada lipnie w porownaniu z zetorowska,o wiele ciensze mocowania,ciekawe jak wyglada wytrzymalosc po paru latach,a jak wyglada sprawa ze wspomaganiem ?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Carraro nie ma łożysk w zwrotnicy tylko tuleje... już według mnie gorszy patent. A blokada raz działa , raz nie, też dziwna sprawa. Jego konstrukcja jest słabsza bez dwóch zdań. Wspomaganie to orbitrol, siłownik dwustronny przykręcony na środku mostu. Chodzi bez zarzutów.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlotal    4

napewno jest nowszy ale czy lepszy? warto by sie było zapytac kogos kto posiada zetora z takim napedem i jak mu sie sprawuje wtedy problem byłby rozwiazany. pozdrawiam


23.02.2008--->23.02.2010 -2 lata na AF

Zetor 7245 i Ursus c330 razem na 6ha ziemi ornej i 4 ha łąk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

te mosty sa twarde jak cholera nic się z nimi nie dzieje ja mam zrobione na swoim ponad 1200mtg i nic się nie leje i w ogóle tutaj jest prosto zrobiona kuta belka nie jest skręcana jak w starych przystawka jest lżejsza co do blokady to fakttycznie jest i zawsze działa te mosty są dobre tylko trzeba je odpowiednio traktować często smarować tak co około 100mtg jak by były lipne to by pół europy ich nie używało a tak chodzą w john deree zetorach lamborgini same deutz massey landini farmtrac i cholera wie gdzie jeszcze. co do zamiany to idzie to zrobić tylko trzeba sie liczyć z kosztami taki most to pewnie ponad 20tyś a do tego jeszcze trzeba wymienuić całe to do czego jest przymocowany i czyba jeszcze przystawkę. więc może lepiej poprostu poszukać 6340 lub mocniejszy 7340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

przecież carraro w różnych ciągnikach stosują iteż nie wyglądają na jakieś super wytrzymałe :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

te mosty sa twarde jak cholera nic się z nimi nie dzieje ja mam zrobione na swoim ponad 1200mtg i nic się nie leje i w ogóle tutaj jest prosto zrobiona kuta belka nie jest skręcana jak w starych przystawka jest lżejsza co do blokady to fakttycznie jest i zawsze działa te mosty są dobre tylko trzeba je odpowiednio traktować często smarować tak co około 100mtg jak by były lipne to by pół europy ich nie używało a tak chodzą w john deree zetorach lamborgini same deutz massey landini farmtrac i cholera wie gdzie jeszcze. co do zamiany to idzie to zrobić tylko trzeba sie liczyć z kosztami taki most to pewnie ponad 20tyś a do tego jeszcze trzeba wymienuić całe to do czego jest przymocowany i czyba jeszcze przystawkę. więc może lepiej poprostu poszukać 6340 lub mocniejszy 7340

1200mtg to nie jest tak dużo ,u nas jest most starego typu i zetor zrobił u nas już prawie 1500mtg i też nic nie cieknie :) Carraro zdecydowanie lepiej wygląda niż starego typu :) tylko właśnie cena może być wysoka i nie wiem czy się po prostu opłaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

sąsiad też ma 7341 z 98r spsowadzony z anglii też ma carraro i ma 8 tyś mtg ma zapięty tur quicke chyba 620 założył tylkoszersze opony do przodu ile ten ciągnik w dupe dostaje zbierają z bratem 60ha łąk i 80ha słomy tyle przerobił pod obciążeniem i nic się nie dzieje a jego brat ma 7245 ogólnie maszyna rakieta ma zrobione 4,5 tyś mtg ale most już uszczelniali pare razy i robił już koło zwolnic, widać jakby tamte były dobre to by zetor je dalej klepał a nie kupował włoskich jak na razie nie mam z nim żadnych problemów i tak jak mówię wymagają częstego smarowania i będą nie do zajeżdzenia a i we włoskich kąt skrętu jest większy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

naprawdę te mosty są nie do zajechania a ta blokada to działa lepiej niż w tych nowych zetorach bo tam jest jakiś mechanizm zapadkowy (tak się to podobno nazywa)i stale ciągną dwa koła mają tylko niewielki poślizg (różnicę w obrotach) jednego i drugiego koła ale podobno po asfalcie trzeba jeździć na wyłączonym mój wujek robi tymi traktorami w lesie i naprawdę dużo wytrzymalsze od zwykłego bo w 6245 zrobił w lesie już 5 tys. mtg. i nic się nie robi z nim a nie wiadomo ile w Anglii już było narobione mówię że to jest super sprawa ten most ale dosyć drogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

fakt faktem nie powinno się na nowych jeżdzić po szosie z włączonym chyba że jest np lód lub snieg bo strasznie wyje i się słuchać nie da a i mam pytanie w starych mostach jak ciągnik buksował to z przodu kręciło się jedno koło czy obydwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

no w starych kręciło się jedno a w tym buksują oba i to jest główna różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Jaki byłby orientacyjny koszt przerobienia 7211 na ten most Carraro i czy się w ogule da? Nie mam bardzo na co wrzucić tur-a, przydałby mi się przodek w Zetorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

nie wiem czy jest sens napewno kóło od 15 do 20 tyś za noy typ lepiejposzukaj starej ciężkiej a i tak trzeba się liczyć z kosztami około 10 tyś belka opony tryby przystawka i dobry mechanik co zna się na rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Rzeczywiście koszt niewspółmierny do efektu. Ten starego typu mi wystarczy mam jeszcze Pronara. A jak jest ze wspomaganiem, do tura przydałby się orbitrol? A tak zwany "most lekki" do 7211 z turem dałby rade, są do nich części? Sąsiad ma 8045 i do ciężkiego mostu idzie kupić w Lublinie. Te lekkie mosty nawet mi się podobają wizualnie i jakbym znalazł taki niestyrany to jest sens jechać żeby go zobaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak zwany lekki most to właśnie carraro a ciężki to czeski zetorowski.

Z tego co wiem to zetorowskie wymagają większej opieki... czasem trzeba uszczelnić albo coś wymienić a carraro są praktycznie bezobsługowe ale na pewno dużo droższe.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

seweryn nie zgodze się z tobą osie carraro to zupełnie inna chistoria. tzw lekkie mosty to mosty zetoroskie które były montowane seryjnie w zetorze odpowiednio 5245 i 6245 są to mosty do mniejszych ciągników a te ćiężkie montowane były na życzenie w 6245 i seryjnie w 7245 i7745. lekka też mi się wydaje ładniejsza ma ona proste felgi bez zakszywień w carraro są tłoczone nie można mówić że stare zetoroskie są mocniejsze od tych włoskich te carraro są jedne z najlepszych firm która produkuje mosty na swoich licencjonowanych częściach. w nowych john derrah wkładają już chińskie u nas facet kupił na jesieni 2009 i na wiosnę się most posypał wymieniają części na gwarancji a tam chińskie tryby facet wywalczył zmianę osi na włoską i teraz jest zadowolony. stare były dobre jedna wada to że lubiły przy turach puszczać śruby na łączeniach ale tylko trzeba dokręcić od czasu do czasu i git a co do zmiany spomagania jak kupisz tura z szerszą ramą to ni musisz a jak z wąską to tak, jeżeli masz dobry ciągnik i nie chcesz go sprzedawać to polecam ci wyjazd do czech można kupić po okazyjnej cenie przodek nawet jeszcze bodaj od 7011 bo to te same. sam raz widziałem w komisie u pepików przodek od 7745 po spalonym ciągniku facet chciał 500 euro za most z felgami bez opon i z rurą tylko bez przystawki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W książce obsługi ZETORA 5340 i pochodnych bo było ich tam kilka 5211-7745 most carraro był określony jako lekki a zetorowski jako ciężki. W każdym razie to jak się nazywają nie świadczy o ich jakości czy wytrzymałości. Jedno jest pewne że carraro cieszy się praktycznie nieskazitelną opinią bez względu na to gdzie jest założony... traktor czy koparka gdzie już naprawdę dostaje w dupe. Tak że zgadzam się z tobą 7341Zetor


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Trochę ode mnie daleko do Czech a na Allegro od faceta co rozbiera ciągniki z zachodu woła 8tyś. To prawda że tryby do skrzyni biegów wychodzą drogo? A do Carraro idzie taka sama przystawka i tryby jak do Zetorowskiego ciężkiego?-to tak dla własnej wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

czy tryby wychodzą drogo tego nie wiem myslę że nie drożej niż te do skrzyni biegów a czy przystawka taka sama tego to nie wiem być może że tak. tryby musisz ustawić do kół jezdnych. z tego co pamiętam wchodzi ich dużo. znajomy zakładał i śmiał się że weszło wiadro trybów, ale może troche przesadzał. dokręcić przystawke i dźwignie do włączania i można śmigać. tak jak mówie z mechanikiem koszt koło 10 tyś. zawsze możesz się z kimś dogadać i kupić cały nieraz jest za nie duże pieniądze. u mnie we wsi kolega z drugim kupili zetora 7245 spalonego jeden wziął silnik i skrzynie kumpel przodek, między czasie sprzedali kabine praktycznie po ciągniku nie ma śladu. a wracając czy carraro jest lekka to nie wiem u mnie na przodku pisze że waży 380 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

W książce obsługi ZETORA 5340 i pochodnych bo było ich tam kilka 5211-7745 most carraro był określony jako lekki a zetorowski jako ciężki. W każdym razie to jak się nazywają nie świadczy o ich jakości czy wytrzymałości. Jedno jest pewne że carraro cieszy się praktycznie nieskazitelną opinią bez względu na to gdzie jest założony... traktor czy koparka gdzie już naprawdę dostaje w dupe. Tak że zgadzam się z tobą 7341Zetor

 

Carraro to carraro nie żaden tam most lekki. Zetor produkował most ciężki a lekki był podobnież produkowany w Jugosławii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic na to nie poradzę że tak jest to określone w instrukcji I wyraznie jest narysowany i opisany carraro. Mała poprawka... instrukcja tyczy się zetorów 3320-7340.

Chociaż zetorowski jest na pewno cięższy to carraro wygląda zgrabniej a jest solidniejszy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
    • Przez Mateusz_105
      Dorabiał ktoś przedni napęd do Zetora 7211 jak to cenowo i gdzie można dostać orginalny napęd do Zetora, tylko dlatego chcę dorobić bo mam sprawdzony sprzęt a jak sprzedam tego i kupię coś z przodem to nie wiadomo co kupię.
    • Przez materrol
      Cześć,
      Planuje założyć przedni napęd do zetora 7211, jednakże zastanawiam się jaki. 
      1opcja:
      oryginalny używany napęd z zetora 7245
      2 opcja:
      cały napęd robiony przez z mostu ZiŁ, Robur itp. po generalnym remoncie.
      Która opcja byłaby lepsza? I jeszcze jedno, jak dobrać przystawkę i rozmiar przednich kół? Czy ktoś posiada przelicznik? Z tego co wiem to były montowane bodajże 4 rodzaje skrzyń. Posiada ktoś taki katalog gdzie to jest wszystko rozpisane?
      Dzięki za każdą radę!
       
    • Przez Staszek0509
      Witam. Szukam wałka atakującego wraz z kołem do przedniego napędu . Nr. na kole 4472 353 357 ZP 13:36. Nr katalogowy AL55434. Jeśli ktoś miałby taki używany proszę o kontakt. 
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      Mam taki problem z zetorem 7221, przy skręcie w lewo do oporu przy samym końcu zaczyna przeskakiwać i targać kołami przednimi ( w drugą stronę jest wszystko OK) co to może być proszę o jakąś podpowiedz. Dodam ze mam serwomechanizm.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj