Zaloguj się, aby obserwować  
gregJCB

problem z klimą jcb

Polecane posty

gregJCB    0

Witam Znawcu tematu-mam problem z klimą w jcb 2135,jest nabita itp ale nie załacza sie? jakim pokretłem ją właczacie? i jak sie ja obsługuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

A jest taki przycisk z rysunkiem śnieżynki? Albo A/C. Powinny być w okolicy pokręteł ciepło/zimno i regulacji dmuchawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

tak mam 2 kokretła po prawej. 1 regulacja nadmuchu 1-3 a drugie z ikonka snieżynki 1-0. wlaczam i nie działa

 

tak mam 2 kokretła po prawej. 1 regulacja nadmuchu 1-3 a drugie z ikonka snieżynki 1-0. wlaczam i nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

hmmm bezpiecznik??? kaput???


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Włącz śnieżynkę i zobacz czy się sprężarka załączyła. a kto Ci nabijał klime? Bo on powinien sprawdzić czy chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

kolego za mało szczegółów troszkę przyczyn może bym bardzo dużo najlepiej sprawdź bezpiecznik a potem zlokalizuj sprężarkę przy kole pasowym jest sprzęgiełko zazwyczaj elektromagnetyczne zobacz czy po wciśnięciu od klimy guzika to się załącza można to zaobserwować ze środek koła pasowego pozostaje w miejscu to nie pracuje jak się kreci to pracuje jest jeszcze problem taki jak Ci ktoś za dużo albo za mało czynnika nabił do układu to jest bezpiecznik ciśnieniowy który nie pozwoli się sprężarce włączyć żeby się nie uszkodziła poza tym jeśli jest czujnik temperatury w kabinie może blokować start bo temperatura jest niska w kabinie ale to nawet na chwile powinna wystartować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koledzy juz pisze.

Zasade działenia klimatyzacja troche kojarze bo mam bmw 7e38 i tam działa bez problemowo-tylko ze kupiłem z nabitą i do dzis nie nabijałem i jak narazie wszystko gra.

Natomiast jcb wygląda to tak; Wł klime, pokretłem ze snieżynką. Spręrzarka

włacza sie na pare sekund i stanie na pare sek. i znowy sie załaczy i tak cały czas.Tak ma być? Przedtem nie działała bo zwyczajnie kabel plusa wypadł z złączki.Powietrze natomiast dmucha tylko ciepłe bo jakiś "mądry"poprzedni właściciel wymątował zaworek do którego dochodzi linka od regulacji-ciepłe-zimne.znajdował on się na węzu który biegnie do chłodniczki, poprostu jet wymątowany, nie ma możliwosći odcięcia dopływu ciepłej cieczy.

Wogóle to cieżko zwłaszcza teraz jak sie coiepcia zrobiło, np uprawiałem pod owies to poprostu mega goraczka w budzie hehe i musze to naprawic no a wogóle jak taki sprzet i bez klimy hehe.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj