wueska

t25 nie odpala po remoncie

Polecane posty

wueska    1

witam

dziś skończyliśmy składać silnik z władymirca wszystko ładnie szło pozakładane wszystko tylko teraz nie zapala, puszcza lekki dymek ale nie łapie, instalacja paliwowa odpowietrzona pompa podaje paliwo na wtryskiwacze - jak sie poluzuje przewód przy wtrysku to chlapie paliwo. z komina pyuszcza lekki dymek i nic, możecie coś podpowiedzieć? mechanik mówi że trzeba pompę paliwową dać do remontu ale mi sie zdaje że jak podaje paliwo to jest dobra. na forum jest kilku dobrych mechaników i liczę że coś podpowiedzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Mi jak zetor nie chciał odpalić to okazało sie że pompa była źle założona do ciągnika (paliwowa) frezy źle naszły* i w złym momęcie następował wtrysk. Może mechanikier u ciebie też źle założył pompe?(wiem że tam jest taki jakby podwujny wielowypust i nie da sie inaczej złożyć ale mój fater jest zdolny i to bardzo >> założył źle hehe )


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

rozumiem ze od tego czasu nie odpalił sprawdż sekcje w pompie tam jest chyba taka uszczelka u mnie to znajomy wymieniał ale nie jestem mechanikiem i jepjej zostawie to fachowca a rozrusznik dobrze kreci nie przepuszcza

a i czy odpreżnika urzywasz


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

zdaje sie że dobrze tam jest we władku taki wielowypust i jeden wrąb jest szerszy i inaczej nie da sie założyć, w pompie nic nie robione ale przed remontem była dobra działała do końca.

 

odprężnika używam i nie używam rozrusznik szybkoobrotowy top kręci ładnie ale nie łapie a czy można go próbować na zaciąg odpalić czy lepiej pierwszy raz normalnie po remoncie jeszcze nie odpalił wogóle,

Edytowano przez wueska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ambro    0

zdaje sie że dobrze tam jest we władku taki wielowypust i jeden wrąb jest szerszy i inaczej nie da sie założyć, w pompie nic nie robione ale przed remontem była dobra działała do końca.

 

odprężnika używam i nie używam rozrusznik szybkoobrotowy top kręci ładnie ale nie łapie a czy można go próbować na zaciąg odpalić czy lepiej pierwszy raz normalnie po remoncie jeszcze nie odpalił wogóle,

 

 

 

:) Przed naprawą w przypadku zapowietrzenia układu paliwowego /np. zabrakło paliwa/ łatwo się odpowietrzał?

Bo w moim T-25 /pomimo odpowietrzenia na krótko zaskakiwał i potem gasł/ jedyną radą by go zapalić było robienie tego w dwie osoby-jedna kręciła rozrusznikiem,a druga w tym czsie pompowała pompką ręczną tak długo,aż silnik zaskoczył na w miarę stabilne obroty i szybko zakręcał pompkę,a przy zaciąganiu,to trzeba go było długo ciągnąć.

Jeśli macie wszystko dobrze złożone i ustawione,to może opisany wyżej sposób,by pomógł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markoT25    4

ja bym radził odpal pierwszy ras z rozrusznika bo na zaciąg możesz coś strzelić i silnik do roboty jeśli coś nie tak złożone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek19621    0

ja bym radził odpal pierwszy ras z rozrusznika bo na zaciąg możesz coś strzelić i silnik do roboty jeśli coś nie tak złożone

Sprawdź prawidłowość przykręconych przewodów wysokiego ciśnienia od pompy do wtrysków,a jak dobrze to w ostateczności jakiś samostart psiuknij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

TY JA TO NIE MAM POMYSŁU ale inni napewno ci pomoga cyba że to wina ropy niewiem :)


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielr    0

Sprawdz poczatek wtrysku paliwa- jest to opisane w instrukcji obsługi na 100 stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    1

witam

dziś skończyliśmy składać silnik z władymirca wszystko ładnie szło pozakładane wszystko tylko teraz nie zapala, puszcza lekki dymek ale nie łapie, instalacja paliwowa odpowietrzona pompa podaje paliwo na wtryskiwacze - jak sie poluzuje przewód przy wtrysku to chlapie paliwo. z komina pyuszcza lekki dymek i nic, możecie coś podpowiedzieć? mechanik mówi że trzeba pompę paliwową dać do remontu ale mi sie zdaje że jak podaje paliwo to jest dobra. na forum jest kilku dobrych mechaników i liczę że coś podpowiedzą :)

 

Odpowiedz na pytanie ,czy ruszałeś rozrząd ?

> odkręcałeś pompę ?

> ustawiałeś zawory na przypadkiem włączonym odprężniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

1. rozrząd rozebrany w mak bo były niektóre tulejki do wymiany i jeden wspornik koła całkiem sie obluzował

2. pompa była odkręcana ale razem z tą podstawą nie ruszany kąt wtrysku na tych fasolkach.

3. zawory ustawiane ale odprężnik wciśnięty

 

silnik był rozebrany w drobiazgi, blok jeździł do naprawy, rozrząd ustawiony dobrze na znakach sam sprawdzałem po mechaniku , ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem rośnie. nie wiem co jeszcze

@ambro odpowietrzał sie w miarę łatwo, dziś próbowaliśmy wykręcić wtryskiwacz i zobaczyć czy paliwo przechodzi przez niego i ładnie pryskało mgiełką(wtryskiwacze były regulowane)

@leszek19621 przewody dobrze bo dymek lekko puszcza i tak były podoginane że dobrze pasowały ale próbowałem też je zamienić to wtedy nie puszczał żadnego dymku

świece mu podgrzewałem i też nic.

 

a jednak ciągnik odpalił wina była ty gdzie mówił leszek czyli zła kolejność przewodów do wtryskiwaczy, wtedy gdy próbowałem je zamienić prawdopodobnie pompa była jeszcze zapowietrzona więc to nic nie dawało i zamieniłem je z powrotem . ogólnie już jest dobrze teraz jakby ktoś napisła ile i jak docierać taki zabytek bo o nowszych ciągnikach to można znaleźć ale o władku szukajka nic nie pokazuje.

Edytowano przez wueska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Pal na zaciąg jak moj sie zatarł to po remoncie i tak innego wyjścia nie było trzeba ciągnąć było bo aku były szajs. No i z kilometr jechał zanim zapalił na dobre


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

żaden zaciąg jak był robiny rozrząd sprubuj z ustawianiem pompy i zobacz jak kolega mówił pompke paliwową ta reczną i tą co podaje paliwo bez ręcznej pracy. Ustaw rozrząd na 0 i pompe na któryś z tych znaków już nie pamiętam który i sprawdźpompke paliwową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielony33    0

czytajcie uważnie, kolega wueska już go odpalił. w/g instrukcji obsługi T-25 przez pierwsze 30 mtg nie należy obciążać ciągnik powyżej 75% mocy użytecznej(lekkie prace polowe). silnik obciążyć można gdy temperatura oleju osiągnie 35-40oC, a podczas pracy powinna wynosić 55-100oC.po 30 mtg wymień olej w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam!!!!

Mam problem a mianowicie wymieniałem podkładkę pod śrubą koło pompki na pompie paliwowej w t25a, bo ciekło paliwo i kiedy poszedłem zapalić później to nie chciał wejść na obroty ma cały czas minimalne, czyżby się zapowietrzył układ?, proszę o sposób jak odpowietrzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielony33    0

skoro zapalił to powinien sam się już odpowietrzyć, jeśli nie to z tyłu pompy wtryskowej masz przewód zasilający. Poluzuj śrubę na nim i pompuj pompką aż pójdzie samo paliwo, szybko zakręć przepompuj teraz aż usłyszysz w zbiorniku jak paliwo wraca przelewem i powinno być już ok. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli silnik odpali to tak sam się odpowietrzy co najwyżej trzeba mieć rękę-nogę na gazie aby nie zgasł, lekko go przegazowywując.

Pompka ręczna odpowietrzy układ zasilania paliwem i filtry, ale nie odpowietrzy układu wysokiego ciśnienia.

Najlepszym sposobem jest poluzowanie jednego z przewodów wysokiego ciśnienia, czyli tego co idzie do wtrysku. Próbujemy odpalić ciągnik i po chwili jeśli pompa się odpowietrzy zaczyna tryskać z tego przewodu paliwo, a silnik zaczyna zaskakiwać. W tedy dokręcamy przewód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj