dark34

160 -200 KM tylko z jakiej stajni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Kolego Putino11 nie obraź się ale tak czytam Twoje posty i dochodzę do wniosku że trochę herezję siejesz:) To że jesteś fanem JD widać od razu ale nie o to chodzi bo niech Ci Bozia szczęści i nowy Jeleń chodzi i 20 lat bez dotykania(każdy ma jakieś sympatie) ale skoro Johndeere jest taki prosty i tani to dlaczego jak go wyposażyć porządnie to jest droższy niż Fendt ;[ A no bo jak tani to zwykle golas... przecież Fendt wkłada Deutza jak to sam kawałek wyżej napisałeś... więc tylko trzeba zamówić wał w DF :lol: Raz chcesz ciągnik full wypas a raz piszesz że JohnDeere dobry bo prosty ;d

 

A i co do prostoty budowy silnika JD to zupełnie się z Tobą nie zgodzę bo akurat proste w budowie to są silniki w CNH... bez recyrkulacji spalin, zmiennej geometrii łopatek sprężarki i chłodzenia spalin czynnikiem chłodzącym... a zajrzyj pod maskę temu Jeleniowi jak już do Ciebie przyjedzie i przekaż nam co znalazłeś :( na pewno nie jest to prosty silnik bo ma całą masę skomplikowanego osprzętu(wcale nie mówię że to źle) :)Chyba że przez silnik rozumiemy odlew bloku ale to raczej nie będzie samo pracować :)


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W NH silnik są prostsze, ale jak pokazuje praktyka nie zbierają dobrych ocen w testach. Fakt, spełniają normy bez dodatkowych urządzeń, ale cierpi na tym charakterystyka silnika... Od pewnych rzeczy nie da się uciec... W przyszłości do Powertechów zawitają filtry cząsteczek stałych. JD ma rozwijać technologię bez użycia Adblue ponieważ jest ona bardziej złożona i potencjalnie bardziej awaryjna i kłopotliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    237

tier IIIb nikt bez adblue i katalizatora nie spelni :lol: przynajmniej na razie znawcy tematu tak twierdza, zobaczymy co przyniesie przyszlosc, najblizsza przyszlosc ;[


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale skoro Johndeere jest taki prosty i tani to dlaczego jak go wyposażyć porządnie to jest droższy niż Fendt ;[ A no bo jak tani to zwykle golas... przecież Fendt wkłada Deutza jak to sam kawałek wyżej napisałeś... więc tylko trzeba zamówić wał w DF :lol: Raz chcesz ciągnik full wypas a raz piszesz że JohnDeere dobry bo prosty ;d

 

Święta racja...JD ma taki marketing, że nie daje od razu bogatego wyposażenia bo cenowo będzie porównywalny z Fendt'em jak nie droższy. Fendt od razu oferuje bogate wyposażenie i dlatego niektórzy się dziwią, że jest taki drogi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tier IIIb nikt bez adblue i katalizatora nie spelni :lol: przynajmniej na razie znawcy tematu tak twierdza, zobaczymy co przyniesie przyszlosc, najblizsza przyszlosc ;[

Nie dam sobie uciąć palca ale z tego co pamiętam co wyczytałem na stronie bodajże angielskiej Johndeere to Tier IIIB zwany też chyba zamiennie TIER IV bo i taki jest problem że chyba występuję te dwie nazwy Silniki DPS mają być tak jak pisze @bobekfarmer z katalizatorem ale jeszcze bez adblue, co do mojej aktualnej marki czyli Case czyli CNH to też już mają gotowy silnik pod tą normę i też jest bez adblue(ale to szef mi przekazał bo ostatnio w Austrii nie byłem.)


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    59
tier IIIb nikt bez adblue i katalizatora nie spelni :lol: przynajmniej na razie znawcy tematu tak twierdza, zobaczymy co przyniesie przyszlosc, najblizsza przyszlosc ;[

Zapewne Cummins da radę Euro 5 bez AdBlue zrobili to i Tier IIIb. Już Euro 5 bez AdBlue nie było możliwe a Scania z kooperacji z Cumminsem dała radę no i Iveco z Trector'em bo to w sumie silnik "Made in Cummins"


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

euro 5 dali rade, podobno tier IIIb ma byc jeszcze bardziej wymagajace, ale pozyjemy zobaczymy. w kazdym razie juz katalizator bedzie troszku ulga dla silnika.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co tam zareklamuje Jelenia :lol: żeby kto nie powiedział że myślę że to shit ;[

 

Mój odnośnik

 

ładna animacja


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

rzeczywiscie dali rade z samym katalizatorem i filtrem czastek stalych, ciekawy jestem jakie bedzie teraz zuzycie paliwa i czy koszt zakupu pojdzie w sporo w gore.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

rolniku sprzedawco .. spoko spoko bez obrażania forum jest od wyrażania różnych opini nie koniecznie muszą się one wszystkim podobać . dla wyjaśnienia pare słów jeżeli chodzi o mnie to jestem rolnikiem praktykiem ale muj świat na tym się nie kończy . TY jak zrozumiałem po twoim poście ((ale to szef mi przekazał bo ostatnio w Austrii nie byłem.) to skojżenie mam jedno i pewno tym chandlujesz .ALE już na temat o cherezji jak to nazwałeś .,,fan jd " w mojim przypadku jest zwykła maszyna do pracy i tyle ,w promieniu 50 km mam wszystkich dilerów różnych marek i dlatego wiem co pokim mogę się spodziewać a maszyna jak maszyna każda może się zje... no i co dalej - schody dostępność części cena INSTRUKCJA wymiany momęty obrotowe chwilowy brak kasy itd. jak współpracujesz z dilerem kilkanaście lat i nigdy cię nie zawiódł to teoretycznie nie będziesz szukał dalej . dlatego ja porównałem co proponyje konkurencja i stwierdziłem żę kilka marek innych od JD te które by mi odpowiadały kosztowały by tyle co JD (z tym samym wyposażeniem)TO PYTAM po co zmieniać dilera i marke .Goły wał korbowy do seri JD 7830 kosztuje 8,5 tyś zł a do Fendt 820 21 tyś ZŁ dzisiaj sprawdzone u dilerów SORY POPRZEDNIO PODAŁEM cene CAŁEGO KĄPLETU DO F .a np. części w DF to ty se kup (bez urazy ) jak ja robie tak ważne naprawy to nie kąbinuje poniweważ CHYTRY TRACI PODWÓJNIE . pisząc że jest prosty chodziło mi o naprawianie naprawy główne anie o ilość kabelków i rureczek gdybyś zjadł zęby na tym to wiedział byś odrazy co miałem na myśli .mówiąc skromnie chyba nie ma marki silnika który by nie był na moim stole .pytanie na koniec jak byś chciał aby silniki spełniały normy środowiskowe bez tych kabelków rureczek entej chłodnicy . Byle dizelek osobówka kilkunastoletnia ma recyrkulacje spalin . :lol:


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Co do części do Fendta czy DF tu wspomnianego które mają silniki Deutz to jeszcze bezpośrednio w Deutz'u można. A ceny części do Deutz'a są wysokie nieda się ukryć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca się zrozumieliśmy... ale nieważne:) a że sprzedaję to raczej ogólnie wiadomo:) nie ukrywam tego celowo... choćby nick...

 

Co do wzrostu ceny z katalizatorem... To na moje oko nie powinien zdrożeć(mówię o przesłankach fizycznych)a jeżeli to maks 2-3 tyś przecież nie ze złota ten katalizator, a jak będzie w praktyce to się przekonamy :lol:


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy za upomnienie i obiecujemy się poprawić, bo masz rację rzeczywiście.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

Co do wzrostu ceny z katalizatorem... To na moje oko nie powinien zdrożeć(mówię o przesłankach fizycznych)a jeżeli to maks 2-3 tyś przecież nie ze złota ten katalizator, a jak będzie w praktyce to się przekonamy :P

ze zlota nie, tylko z platyny :)

katalizotor w ZS nie redukuje NOx-ów co oznacza, ze silniki beda dalej optymalizowane pod spelnienie norm, a nie uzyskanie jak najwyzszej mocy i najnizszego jednostkowego zuzycia paliwa :)

 

sorry za OT


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

-DARK34 - czyli niemasz prostego wyboru jeżeli moło kasy to dozbieraj nic na siłe Prow przesuń do 2-lat można przesówać od podpiania umowy .Napewno tańszy traktor to nie tylko mniejsze wyposażenie tz.DE LUX ale i inne żeczy mniejsza pompa hydrałliczna słabszy podnośnik ,bez obciążników (lub betonowe)słabsze zaczepy rolnicze gorszej jakości opony które mogą po2 latach pękać przy tej mocy a rozbieżność cenowa na 1 tylnej wynosi do 9 tyś zł .Mój kolega mawia tak nieważne co on ma pod maską i dalej on ma umnie pracować jak jest potrzeba bo jak się nie wyrobie w terminie tooooooo :P:):):):):)


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dark34    0

no ale ja chcę ten ciagnik na jesień a najpózniej na wiosnę przyszłego roku ponieważ mam ursus 1634 i juz nie daje rady obrobic tego a z tym pługiem co mam to sie wykończy rok chodził i juz podnośnik był robiony a mam wzmacniany od 1934

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JoHnyDD    0

A co powiecie nt. JD 7730? Jakie wyposażenie brać do tego ciągnika jeśli miałby pracować przy przyczepie samozbierającej na 50 ha zielonki , pługu i agregacie uprawowym na 50 ha ornej? Cenowo zmieści się w 350 netto? Warto inwestować w przekładnię autopower?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

na forum byl przypadek ze AP padla po 800h, ale nie wiadomo dokladnie od czego, ale JD wypial sie na klienta bo bylo po gwarancji;/

 

potrzebujesz ciagnika az o takiej mocy? przyczepa o jakiej pojemnosci?


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem ile jest pracy przy wożeniu kiszonki, ale wykorzystując kosiarkę z kondycjonerem, zgrabiarkę i przyczepę można zwieźć kiszonkę. Do 7730 nie zapniesz pługa mniejszego niż 5 skib, zestawu siewnego węższego niż 4m. Może 6930 albo 7430? Mniejsze gabarytowo i moc ciut mniejsza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

tez mi sie wydaje ze seria 7000 bylaby za duza dla takiego gospodarstwa,.

 

to moglby byc glowny dla 200ha.


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JoHnyDD    0

panowie spokojnie gospodarstwo ciągle się rozwija :) Na 6930 dealer wystawił mi cenę o 20 tys zł wyższą niż na tego 7730 :) Wiadomo, chodzi mu o to żeby właśnie tego sprzedać, ale z drugiej strony to myślę że zawsze lepiej mieć te 30 km wiecej w zapasie...co byście powiedzieli na 339.000PLN netto z przekładnią AutoQuad, kpl obciążników, full opcja w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakie 30KM? Chyba 40-50. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Milian
      Witajcie,
      Szukam osób z województwa wielkopolskiego - najlepiej rolników 
      Kogoś, kto podzieli się swoją wiedzą na tematy rolnicze, a przede wszystkim osoby, z którą sympatycznie i wesoło będzie można spędzić czas wolny (także pesymiści i smutasy nie są zbytnio mile widziani ).
      Jest tutaj ktoś taki? Jeżeli tak, proszę o podanie powiatu i paru informacji o sobie.
       
    • Przez Arasowsky
      Witam. Zakupiłem sobie władimirca T25A2 i chciałem co nie co poprawić. Problem jest z hamulcami, ponieważ hamuje tylko na prawe koło. Ciagnik staje w miejscu, natomiast lewe koło nie zostawia śladu. Czy to normalne? Nie mam także dźwigni blokady mechanizmu różnicowego. Czy to może być tym spowodowane? 
    • Przez PatrykAd
      witam. Jak w temacie, sipma nie ucina całej siatki tylko po środku noża na ok 30cm tak więc kręci się nom stop i muszę nozem ręcznie odcinac możliwe że nóż się skrzywil? proszę o pomoc z góry dziękuję 
    • Przez gregory-5000
      Sprzedam prasę Claas Rollant 160. W bardzo dobrym stanie. Zębatki łańcuch idealne. 
      Mało używana. 2004 rok .
      Zwijanie sznurkiem i siatką.
      Cena 15000 PLN. tel 602554693.
      Świebodzin woj. lubuskie.
      Sprzedam Clam
    • Przez Rzodkiewka
      Witajcie ,
      szukam łąki z wiatą, na wynajem,dla dwóch koni, najlepiej w kujawsko-pomorskim.
      Wysokość comiesięcznej opłaty do uzgodnienia.
      Z góry bardzo dziękuję za propozycje !
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj