dark34

160 -200 KM tylko z jakiej stajni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
brzozak2    241

hmmm wiem o tym ze amortyzowana os poprawia uciag, chodzilo mi ze nie tylko case posiada takie udogodnienie, co wiecej posiadaja je wszyscy, wiec bezsensem jest wymiena tego jako atut danej marki :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wszyscy mają oś aktywną(w znaczeniu poprawy uciągu, poprzez dociskanie kół do gruntu przy podnoszeniu się przodu ciągnika a nie tylko amortyzację przy występowaniu sił napierających od dołu ku górze ) nie chcę się spierać ale tak mi się coś obija o głowę. Co do Case to chyba nie do mnie bo nawet go tu nie wspomniałem :(

 

P.S.

Stosunkowo udanej nocy wszystkim :lol:

Panowie co my robimy ... w teren zamiast siedzieć na AF ;[


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

case, nh jeden diabel, w kazdym razie nie do ciebie :lol:

 

kto mialby nie miec aktywnego zawieszenia w tym sensie? owszem mozna rozroznic pare rodzaji amortyzowanych osi, ale gdyby jakies nie dociskalo kol to by tez nie moglo amortyzowac, tak mi sie wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

Cenowo jak wychodzi w porównaniu do konkurencji?


Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

witam wszystkich forumowiczów postanowiłem włączayć się w dyskute 1 raz na ten i inne tematy (sądze że mam troche wiedzy i doświadczenia )pierwszy raz na wasze forum i ten temat wszedłem kilka dni temu a 2 miechy temu po różnych za i przeciw zamówiłem zielonego 7830 a wybierałem między wszystkimi markami troche jak nasza sądowa temida nic na oko tylko fakty i tak np 1. fendt 820 byłby tańszy , 2. tylko pełen wypas ,3. różni dilerzy oprucz fenda bo tam tylko korbanki ,4. poróżnych za i przeciw postawiłem na nowego ,5.tylko powyżej 180 KM , 6. i takich tam kilka jeszcze innych ,A i jeszcze coś jesienią zamówiłem usługe orki i było to tak john deere kilku letni model nie pamietem moc 160KM pług 4 skiby obracany z pakomatem głębokość minimum 25cm pole klinowate (trójkąt)po pszenicy ożimej bardzo pofąłdowane mozajka ciężka glina , żwir , dołkami połąkowa czarna obszar 10ha nie orane około 6-7 lat (dlatego że ja mam uprawe bezorkową)no i wynik cena 200 zł za 1 ha paliwo 170 litrów wypalone z dojazdem około 10 kilometrów . Każdemu testowi polowemu można coś zarzucić a prawda jest taka żę połowa sukcesu zależy od i tylko od KIEROWCY co też już dużo forumowiczów pisało.zapraszam do dalszej dyskusji nara .ps. jeżeli fundusze ograniczone to tylko clas mam nawet jego aktualną wycene z pełnym wypasem , silnik john deera , amortyzacja , podnośnik przedni itd..... cenowo bezkonkurencyjny w tym co proponuje konkurencja .


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dark34    0

New Holland t7040 300 tys netto. Case Puma 180 330 tys netto Claas Axion 820 320 tys netto a Massey Ferguson 6495 69500 tys netto euro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

Jeżeli chcesz kupić traktor na kilkanaście lat to po 1 .tylko kupuj z pełnym wypasem jak z PROW to tym bardziej a dlatego że to co dzisiaj nazywamy wypasem za kilka lat będzie minimum no i niestety będziesz żałować ,.będziesz ty nim jeżdził czy jakiś mużyn z afryki jak to drugie to manułal skrzynia i taboret pod dupe .dalej to czy twoje gospodarstwo nadal będziesię rozwijać czyli zakup gruntów , wydajniejsze maszyny i najważniejsze czy ty chcesz zdrowo do emerytury (kręgosłup , stres )bo jak raz zobaczyłem gośćia jak pęknoł mu wał korbowy silnika i sprzedawca powiedział mu jego cene to myśleliśmy że zawału dostał . a co do ceny clasa którą podałeś to z jakim wyposażeniem . Poprzednicy gdzieś tam rozpisywali się o wadze i tak oto ja wiem jedno że jak po polu jedzie 10 tonowy traktor to ziemia sama ze stracu się trzęsie a przy 4 metrowym grubrze czasami ta waga jest za mało a ugniatanie gleby to kwestia ogumienia kiedyś miałem traktor co się nazywał t-25a władymiriec jego nacisk na glebe :lol: na 1cm kwadratowy był większy niż przy zielonym 7830 narka.


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dark34    0

no ja własnie nie chce ani ful wypasu ani amortyzowanej oski i skrzyni bezstopniowej bo mi to jest nie potrzebne ja to chce wziasc na PROW ale tak czy owak nie wystarczy mi kasy bo juz sporo wykorzystalem zostalo mi cos kolo 100 tys do wykorzystania, full wypasu nie chce bo znajomy dobral sobie sporo takich pier**l i polowy nie uzywa a druga polowa to nie bardzo wie do czego sluzy jezeli chodzi o wyposazenie jakie jest w cenie to wszystko jest w wersji podstawowej nie pamietam dokladnie co tam jest a mf to  - moc znamionowa 185 KM wg ISO,

 - moc max.198 KM, Power Boost przy 2000 obr/min 210 KM,

 - silnik SISU Diesl, 6-cyl. 6.6 l Tier 3, Common Rail,

 - skrzynia Dyna-6 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna, system Autodrive,

 - programowanie obr. silnika,

 - klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

 - regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,

 - komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,

 - wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

 - zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,

 - zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

 - zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

 - ogumienie przód 540/65 R28,

 - ogumienie tył 650/65 R38,

 - tylny TUZ - udźwig 9 100 kg,

 - EHR - sterowanie TUZ-em,

 - kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

 - tylny WOM - 540/1000 obr./min, obsługa z zewnątrz,

 - 3 pary wyjść hydraulicznych ( hydraulika zmiennowydatkowa, 110 l/min),

 - oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,

 - oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),

 - oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),

 - oświetlenie robocze na schodach do kabiny,

 - światło ostrzegawcze - "kogut"

 - kpl. narzędzi,

 - wąż z końcówkami do pompowania kół,

 - instrukcja obsługi w języku polskim,

 - obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,

 - AMORTYZOWANA PNEUMATYCZNIE KABINA,

 - radio CD.

 - obciążniki przednie 720 kg (12x55kg, 1x60kg z zaczepem),

 - instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa,

 

Gwarancja: 12 m-cy

Kraj pochodzenia: Francja

Cena netto w/w maszyny: 69 500,00 €

Cena brutto w/w maszyny: 84 790,00 €

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

cena mf raczej chyba nie najgorsza ale tylko korbanek co do tej marki to niemam uprzedzeń ale kilku znajomych ma je kilku letnie i dzielą się na te które miały już ;[ remąt silnika lub będą miały niewiem z jakimi silnikami oni mają sisu czy perkinsa no i koszt serwisowania :lol: .a tOFERTA SPRZEDAŻY

 

CLAAS AXION 820

 

Wyposażenie podstawowe:

Silnik: D.P.S.G. 6068 HRT (TIER III) - pojemność skokowa 6.788 cm³ - 6 cylindrowy silnik turbodoładowany z elektronicznym wtryskiem paliwa Common Rail, 4 zawory na cylinder - chłodzony wtórny obieg spalin - chłodzenie powietrza doładowania - turbina doładowania VTG - wentylator Visco - Pico Flex-filtr powietrza z cyklonem wstępnego oddzielania - pneumatyczny układ hamulcowy (2- 1-obwodowy) - wydech boczny z zintegrowanym tłumikiem - zbiornik paliwa 407 l (CMATIC: 377 l) - główny włącznik akumulatora - moc (ECE R 24) 142 kW/193 KM (max.), 135 kW/183 KM (moc znamionowa) - moc z CPM 167 kW/227 KM (max.). Wstępny filtr paliwa - olej napędowy.

Przekładnia: 24/24-biegi przekładnia HEXASHIFT z automatyką przełączania HEXACTIV- elektroniczne zarządzanie przekładnią - chłodzone olejem wielotarczowe sprzęgło przekładni i WOM - przełączanie nawrotne REVERSHIFT przełączane pod obciążeniem - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi sterowana elektrohydrauliczne - wzmacniacz siły hamowania tylnych hamulców tarczowych - prędkość maksymalna 40 km/h (przy zredukowanej liczbie obrotów silnika) - mechaniczne ryglowanie przekładni - dopuszczalna masa całkowita 12,0 t.

WOM: 3 liczby obrotów (540/540 Eco + 1000 obr/min) - czop 6- i 21-częściowy., 1³/8´´ - sterowanie elektrohydrauliczne - zarządzanie WOM do automatycznego włączania i wyłączania tylnego WOM - włącznik zdalnej obsługi na błotnikach tylnych kół, obustronnie (włącz/wyłącz).

Oś przednia: Hydrostatyczny układ kierowniczy - napęd środka osi - kąt skrętu 55° z czujnikami kąta skrętu - automatyka dołączania przy hamowaniu.

Tylny podnośnik: Elektroniczna regulacja podnośnika - funkcja szybkiego wciągania - funkcja bezpieczeństwa STOP - amortyzacja wstrząsów (obsługa przez wielofunkcyjny podłokietnik) - udźwig max. 9.460 kg.

zaczep automatyczny (sworzeń ø 38 mm) - zaczep dolny wahliwy - przestawiany wysokościowi, krótki, wzmocniony - dźwignie dolne i dźwignia górna z hakami zaczepowymi kat. 3 - stabilizatory mechaniczne - zestaw kul. 3/3 + 2 uchwyty.

Hydraulika: System Load Sensing (110 l/min, 200 bar); 4 zespoły sterowania, mechaniczne

Kabina: Kabina HYDROSTABLE (amortyzacja 4 punktowa) – klimatyzacja z automatyką - tylna szyba + wycieraczka tylnej szyby - kolumna kierownicy , przestawialna (wysokość/nachylenie) - fotel kierowcy (z pasem bezpieczeństwa), amortyzowany pneumatycznie i obracany (GRAMMER) - siedzisko pasażera (z pasem bezpieczeństwa) - wielofunkcyjny podłokietnik - 2 zewnętrzne + 1 wewnętrzne + 1 lusterko tylne - gniazdo 3 biegunowe (25A), gniazdo 1 biegunowe - reflektory robocze (14 x), zawsze na dachu kabiny/błotnikach (4 x przód, 6 x tył), maska silnika (2 x), wejście do kabiny (1 x prawy, 1 x lewy) - migające światło ostrzegawcze (przestrzegać Prawa o Ruchu Drogowym). -główny włącznik akumulatora.

Balastowanie: Uchwyt obciążnika przodu 550 kg und 604 kg obciążniki przodu (10 + 2).

Wyposaż. dodatk: Błotniki kół przednich 620mm r = 950, uchylne - błotniki kół tylnych przedłużone - klin do podłożenia pod koło - karta pojazdu

Ogumienie: Oś przednia 540/65R30 felgi stałe - Oś tylna 650/65R42 felgi stałe.

+ przedni TUZ

+ amortyzowana oś przednia

 

Cena specjalna netto: 353,000.00 PLN

Cena specjalna brutto: 430,660.00 PLN

 

 

 

Sprawujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz prowadzimy sprzedaż części zamiennych.

Powyższa oferta obowiązuje do 30.06.2010r. lub do wyczerpania zapasów.

tak wyglądała moja oferta na clasa jak euro było po 4,30


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Tak tyle że Claas ma modele silnika starszej generacji, wiem co mówię bo znajomy na Claasa i sam mi o tym powiedział. Dla mnie Claas zasługuje na pochwałę tylko za amortyzację kabiny bo jest naprawdę konfortowa. Po za tym to nowe Classy są naszpikowane tak elektroniką że nie wiem czy przypadkiem nie mają więcej jej od FENDTa. Mój kolega był serwiasntem Valtry a teraz szkoli się na Claasa i mówi że to jest lekko chore, jak do każdej lampy idzie osobny przekażnik.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w spalaniu wychodzi troszkę ekonomiczniej od Jelenia:) bo i Claasa oglądam dokładnie ostatnio ale C niestety ze względów finansowych :lol:

Co kolega @brzozak mi o nim powie? bo chyba dobrze się na Claasie znasz? Chodzi mi o 610C lub CIS chodzi mi raczej o opinię co wynika z różnic w ich budowie? bo same różnice w budowie znam.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

wersja C ma silnik 2-zaworowy skrzynia 16/16 quadrashift bez automatyki, ma 2 sekcje hydrauliki w standardzie i z tego co pamiętam ma tylko 2 prędkości wała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego ale to wiem :lol: i prędkości są 4 ;[ a skrzynia może mieć automatykę chodziło mi o opinie znawcy marki na temat użytkowania i korzyści z posiadania wersji CIS a być może jakichś korzyści z posiadania wersji C jeżeli takowe występują:(


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

uzytkownika nie znawcy :lol:

silnik 4V vs 2V, kiedys bylo tak ze przewaznie te same silniki tylko w innymi glowicami (mozna zadac pytanie co zostalo wtedy takiego samego, ale to teraz nie wazne) mialy rozne osiagi i przebiegi krzywych. 2V byly elastyczniejsze, a 4V mocniejsze. w dzisiejszych czasach przy tak opanowym sterowaniu to juz chyba nie da sie tak dokladnie okreslic specyficznych wlasciwosci. Dla kierowcy ktory sie przesiada na 4V jest takie poczucie jakby silnik byl mocniejszy niz jednostki o podobnych parametrach, ale wykonane w starszej technologii. Podobno gadaja, ze sa oszczedniejsze, ale sam nie mialem okazji sprawdzic.

 

skrzynia w CIS to jest juz bajka bardzo wygodny w obsludze powershift i ilosc przelozen wystarczajaca. W nh jest 17 biegow i sa "dziury" w przelozeniach, takze chociazby tylko z tego wzgledu nie wzialbym C.

Tak tyle że Claas ma modele silnika starszej generacji, wiem co mówię bo znajomy na Claasa i sam mi o tym powiedział.

otoz musze cie zmartwic gdyz claas ma w wersjach Cis, Cebis, Cmatic najnowoczesniejsze silniki DPS jakie tylko istnieja. przejzyj sobie jakas broszure claasa to zobaczysz. moze twoj kolega ma jakiegos starszego aresa, ale do starszych johnow tez wkladali starsze silniki, wiec nie wiem co w tym dziwnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

jeżeli ktoś niechce elektroniki to se musi kupić C-330 i w nim zamiast kątrolki ciśnienia oleju założyć zegar jak w starych MTZ-82 . .... Panowie forumowicze większa ilość elektroniki w bele gównie to jest kierunek Nieodwracalny a serwisanci i kowale mechaniory jak czegoś nie mogą załapać to się wykręcają byle sianem . silniki w fentach wiemy jakiej marki są montowane , a elektronika montowana fenta , czyli mieć silnik to jedno a dobre sterowanie nim to już inna bajka . clas ma silniki JD elektronie swoją dlatego w traktorku JD na tym samym silniku co w clasie wychodzą różne wyniki :lol: więc jakikolwiek traktor byś nie kupił to ważniejszej naprawy i tak sam nie zrobisz .


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

JD na tym samym silniku co w clasie wychodzą różne wyniki :lol:

jak sie glebiej pogrzebie w materialach dps to wychodzi, ze silniki jednak minimalnie sie roznia modelami. oprogramowanie tez naturalnie maja inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

wkońcu jak ktoś konkurencji sprzedaje np. silnik to sprzeda taki który nie jest aktualnie szczytem osiągnięć .W waltrze gość powiedział mi nie dawno tak -fendt w testach jest dlatego zawsze w czołówce bo ta firma która robi testy za zachodnią granicą to jej udziałowcem jest fendt - a ja go pytam to dlaczego w tej czołówce prawie zawsze jest F lub jd a nie fendt i waltra nie wspomne o innych produktach koncernu AGCO .No i no i buraka puścił .I ciągnie dalej ale waltra na niskich obrotach pali najmnieja ja mu to se jedz z maszyną po polu pod górke na manualnej skrzyni przy obrotach 1400 . WNIOSEK dobry bajer to połowa sukcesu :lol: i nie dajcie się koledzy po fachu zbajerować jakimiś mocami dodatkowymi jak kolwiek by je nie nazywać liczy się ta moc co jest zawsze i cały czas dostępna np.ECE-R24


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jezuuu-Fendt jako udziałowiec DLG-czego to ludzie z głodu nie wymyślą biggrin.gif -DLG-tu można zobaczyć co to jest i z czym to się je...czasami to słów brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

power boost jest bardzo przydatną rzeczą, a jak ktos sie potrafi tym otumanic to jego sprawa.

wkońcu jak ktoś konkurencji sprzedaje np. silnik to sprzeda taki który nie jest aktualnie szczytem osiągnięć

no popatrz akurat tak jest, ze sie sprzedaje albo swoje najlepsze produkty, albo sie zostaje w tyle i nic nie sprzedaje, ewentualnie za marne grosze. ciagnik to nie tylko silnik, wiec nie ma zadnego powodu do obaw sprzedajac go konkurencji, w koncu im wiecej "konkurencja" sprzeda tym wiecej taki producent na silnikach zarobi, co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Właśnie brzozak2 masz rację, miałem na myśli ARESA czyba z 2005r. mego kolegi. Jak kupje filtry w serwisie JD to sprzedawca mówił mu że to od starszych JD są.

Co do silników to dziś firmy liczą koszty i nie bardzo opłaca się samemu konstruować nowy silnik. Taniej kupić gotowy produkt, a tylko samemu go dopracować w postaci oprogramowania czy innych detali. Dlatego Fendt korzysta z DEUTZa lub MANa teraz także w małym modelu SISU. Silniki DEUTZ w FENDTe i DEUTZFAHR przecież mają różną charakterystykę pracy na testach, a są tego samego producenta. Podobnie ma się sprawa silników Sisu w VALTRZE i NH lub MF.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putino11    0

fakt jest faktem ze swoje najlepsze produkty każdy będzie sprzedawał pod swoją marką a fabryka silników jd w francji rocznie produkuje tyle silników dla potrzeb swojego koncernu że to czy np. clas od nich kupi te pare silników czy nie to prawdopodobnie ma to gdzieś . a inna historia to to że silniki jd są bardzo proste w budowie , naprawie i tanie np.silnik nowy na palecie z dos. do domu 250KM to koszt około 50 tyś ZŁ tyle kosztyje sam wał korbowy do F .


byle zawsze do przodu z klasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Milian
      Witajcie,
      Szukam osób z województwa wielkopolskiego - najlepiej rolników 
      Kogoś, kto podzieli się swoją wiedzą na tematy rolnicze, a przede wszystkim osoby, z którą sympatycznie i wesoło będzie można spędzić czas wolny (także pesymiści i smutasy nie są zbytnio mile widziani ).
      Jest tutaj ktoś taki? Jeżeli tak, proszę o podanie powiatu i paru informacji o sobie.
       
    • Przez ChiquitaB
      Witam. Stoję przed wyborem wyposażenia do obory oraz ruszt dla krów mlecznych.
      1)Ogólnie jakieś opinie o rusztach danych firm?  Oglądałem ruszta firmy lokenberg i państwo bardzo chwalili je chociaż nie pytałem o cenę to podobno nie są tanie ale krowy na nich bez problemu okazywały ruje i komfortowo się poruszały. Mam nadzieję że poznam opinie o rusztach innych firm oraz czy krowy bez problemu się obskakują bo podobno przy niektórych jest problem.
      2)Szukam również rozwiązania na poidła, otóż lepsze jest zamontować podgrzewane z elektryką przy poidle czy np. wymuszony obieg i grzałkę wpiętą w instalacje?
      3) Kurtyny oglądałem z arntjena taka jakby plandeka zwijana oraz z poliwęglanu chyba z jfc i tu bardziej podchodzą mi te z poliwęglanu bo jednak więcej światła przepuszczają
      4) Ogrzewanie na hale . Podłogówka czy lepiej nagrzewnica?
      5) Mieszadło do gnojowicy i tu jestem zielony. Lepiej na stałe czy np takie zawieszane do ciągnika. Nie orientuję się w ogóle w cenach tego typu urządzeń. Szambo ok 500m3 taka S slalom
      Na razie to tyle, chyba że coś mi się przypomni. Fajnie by było jakby ktoś podał swoje spostrzeżenia w temacie oraz różnych producentów danego sprzętu który się sprawdza i nie ma z nim problemu
    • Przez Wojtek026
      Jakiej szerokości posiadacie kosiarki dyskowe z jakimi ciągnikami i jak to się sprawdza czy dla kosiarki 2,8m na zawieszeniu bocznym musi być bardzo równa łąka, czy im szersza kosiarka tym gorsza jakość koszenia, czy szersze szybciej się uszkadza czy zużywa rama i jej elementy w sensie om szersza tym łatwiej połamać i czy z taką np. 2,8m ciężko w transporcie czy mocno wystaje ponad ciągnik i na druty trzeba uważać? ogólnie czy warto pchać się w 2,1m do ciągnika 80km?
      https://www.olx.pl/oferta/kosiarka-dyskowa-nowa-alka-210-unia-famarol-samasz-260-CID757-IDmdVXy.html#95144b6ed4;promoted co o tej alce sądzicie
      cena netto niby nawet z gwarancją
    • Przez Arasowsky
      Witam. Zakupiłem sobie władimirca T25A2 i chciałem co nie co poprawić. Problem jest z hamulcami, ponieważ hamuje tylko na prawe koło. Ciagnik staje w miejscu, natomiast lewe koło nie zostawia śladu. Czy to normalne? Nie mam także dźwigni blokady mechanizmu różnicowego. Czy to może być tym spowodowane? 
    • Przez PatrykAd
      witam. Jak w temacie, sipma nie ucina całej siatki tylko po środku noża na ok 30cm tak więc kręci się nom stop i muszę nozem ręcznie odcinac możliwe że nóż się skrzywil? proszę o pomoc z góry dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj