Skocz do zawartości
mirek1251

zetor forterra 9641 cieknący olej obok przedniego koła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
mirek1251    0

witam. mam problem w zetorze, mianowicie obok przedniego koła cieknie mi olej, zapewne uszkodził się simering, byłem w agromie ale nie wiedzieli dokładnie jaki tam idzie. może zna ktoś z Was rozmiar tego simeringu.(opcja że rozbiorę i zobaczę rozmiar odpada ponieważ ciągnik jest codziennie potrzebny). proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ROTEZ    0

mirek152 a dokładnie od której strony ci leci ten olej od strony przedniego mostu czy od strony satelit przedniego koła jak od satelit to rozmiar simeringa jest taki COMBI 45-65-12 jest to simering w obudowie metalowej ja przy swoim 9540 juz dwa razy ten simering wymieniałem i to przy tym samym kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek1251    0

mirek152 a dokładnie od której strony ci leci ten olej od strony przedniego mostu czy od strony satelit przedniego koła jak od satelit to rozmiar simeringa jest taki COMBI 45-65-12 jest to simering w obudowie metalowej ja przy swoim 9540 juz dwa razy ten simering wymieniałem i to przy tym samym kole

wyciek jest przy samym przednim kole, bo całe jest ono zalane olejem... więc który to może być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROTEZ    0

najlepiej skrecic kołem na max i wtedy bedziesz widział gdzie leci napewno ci kapie na felge sadze ze jest to ten sam simering co u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1248    1

Mam podobne pytanko bo w moim 7341 też troszkę leci olej z strony satelit przedniego koła. Wyciek jest znikomy, simering i naprawa pewnie droga więc naprawa poczeka do następnej zimy. Chciał bym się zapytać jaki tam może być olej? ( Ciągnik sprowadzony z Anglii ) Czym uzupełnić, czy zmienić na nowy? No i JAKI??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Mam podobne pytanko bo w moim 7341 też troszkę leci olej z strony satelit przedniego koła. Wyciek jest znikomy, simering i naprawa pewnie droga więc naprawa poczeka do następnej zimy. Chciał bym się zapytać jaki tam może być olej? ( Ciągnik sprowadzony z Anglii ) Czym uzupełnić, czy zmienić na nowy? No i JAKI??? :)

aral fluid hgs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Pojawił mi się wyciek oleju w Zetorze Forterra z miejsca w którym wał przedniego napędu wchodzi do skrzyni. Rozebrałem i wymieniłem simering który tam był. Tylko nie rozwiązało to problemu, bo olej nie kapie teraz z wejścia wału do skrzyni tylko przesącza się po frezach wałka wewnątrz tarczy hamulcowej i skapuje po wentylacji tarczy hamulcowej. Ten simering który wymieniłem był w obudowie tej przystawki przy skrzyni, a wewnątrz niego wchodziło przedłużenie od tarczy hamulcowej. To miejsce uszczelniło się, ale olej przecieka dalej po frezach wałka. Co z tym zrobić, czy tam był jeszcze jakiś uszczelniacz którego nie zauważyłem, czy może tam jest za wysoki poziom oleju że przecieka, bo nie wiem o co chodzi.
Dzięki za jakieś wskazówki.

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    36

Kolego u mnie jak zmienialem tarcze hamulcowa na wale w 11441 tez byl walek mocno zapocony i przy okazji mechanik wymienil uszczelniacz w tej przystawce,ale dodatkowo nalozyl na na grubo silikonu .Robione bylo to z 1,5 roku temu i jest ok.-suchutko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Wymieniłem oring 36 i simering 32 według katalogu. Teraz nie leci przy samej przystawce tylko przesącza się po wałku wewnątrz tego elementu 11 i leci po tarczy hamulcowej. Czy to przyssawkę trzeba rozebrać i wymienić tam jakieś uszczelniacze, bo może w tej przystawce nie powinno być tyle oleju?

Krzysiek czy rozbierał u ciebie całą tą przystawkę czy wymienił tylko ten simering zaraz za tarczą hamulcową?

Ostatnio zaczęło już tak mocno lecieć że litr oleju dziennie mi wykapie.

post-2754-0-24018700-1476608041_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    36

Simering za tarcza hamulcowa ,w przystawce ale pamietam ze jak wyjal ten walek z frezem to nakladal silikon . Po wyjeciu walka troche wylalo sie oleju .A simering zalozyles jaki bo teraz to kupisz niby nowe a chinskie g...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez tomi382
      czy ma ktos nową proxime z adblue? Na ile wystarcza pełny zbiornik ad Blue? jak z awariami tego systemu?
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
×