komos

Pompa olejowa Ursus C-360

Polecane posty

komos    0

zrobiłem remont ciągnika i mam male cisnienie oleju dodam ze nowy wal nie po szlifie. mam 3 At.Tez nowa pompa olejowa ale bylem u mechanika i powiedzial ze te pompy to tylko na zlom odac ze do niczego sie nie nadaju i radzil mi wkrecic starą. Co o tym myslicie? za rady bardzo dzikujer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

zalezy jaka pompę kupiłeś...

 

ja mogę polecić oczywiście jeżeli zamierzasz wymienic na jeszcze nowszą - pompę firmy Hylmet

 

http://farmexpert.pl/ProductDetails.aspx?ProductID=4520

 

lub

 

nowy typ

 

http://farmexpert.pl/ProductDetails.aspx?ProductID=4511

 

wymieniałem przy generalnym remoncie w zeszłym miesiącu bardzo dużo elementów i między innymi tą część też i póki co jest super

(a już dałem w kość moim ciągnikom :( )


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Pompa może byc dobra, tylko zawór bezpieczeństwa jest zle wyregulowany,zamiast 6 At to ma 3 At, spróbuj zmienic sam zawór bezpieczeństwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Starej pompy nie zakładaj jest już na pewno zużyta, miałem kiedyś taki przypadek że gościu zrobił kapitalny remont silnika a nie wymienił tylko pompy olejowej, i po 2 miesiacach silnik się zatarł. Przyczyną było ścięcie małego klina na ośce w środku pompy. Radze ci założyć nową pompe bo na tym nie zaoszczędzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komos    0

wlasnie tej firmy wlożylem ta pompe ale taki mechanik mi powiedzial ze to jest złom lepij wlozyc ta stara. robi remonty juz z 35 lat to chyba wie co?

 

a dlaczego jest takie małe cisnienie? tylko 3 At na zimnym i na ciepłym czy to mozliwe?

 

jednak nie tej firmy.Fira to hydrofor S.A Jak to bedzie sprawowac co? powie mi ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Widzę że nie rozumiesz poco jest zawór bezpieczeństwa,ciśnienie oleju w silniku jest zabezpieczone,żeby nie przekroczyło 6 AT, gdyby nie było tego zaworu, to przy odpaleniu na zimnym oleju nawet najgorsza pompa olejowa,poda takie ciśnienie,które rozwali filtr oleju,dlatego zmień ten zawór.prawdo podobnie zawór jest ustawiony na 3 AT i nigdy nie przekroczy tej granicy zimny lub ciepły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komos    0

Tak naprawde to nie bo pierwszy raz cos takiego robilem tzn no remont i sie boje zeby cos sie nie zepsulo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Panowie  a czy jest możliwość regulacji  wydajności ciśnienia na pompie?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZaliXon    0

Pompa pompuje a za utrzymanie ciśnienia jest odpowiedzialny zawór bezpieczeństwa. To w nim tkwi problem.

Edytowano przez ZaliXon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bamber310    4

Nie zły mechanik,niech kupi ode mnie stare ,,dobre" pompy.
Made in China to chyba każdy wie co to.Kup Hylmet
Pompą olejowa nowa to podstawą nawet potrafii staremu silnikowi przedłużyć zycie gdy sie mu wymieni.
Kurka co to za mechanik?

Edytowano przez Bamber310

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Po regulacji zaworu trochę pomogło. Ale jak radzi kolega wyżej wymieniam na nowa jutro.

Zimny silnik 4 ciepły 1 na wolnych obrotach i mruży kontrolka . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bamber310    4

U mnie w c330 jak mruzyla kontrolka porysowalo wał. Koniecznie lej Turdus i żadnych ulepszaczy czy jakichś doktorów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Sprawdz przy wymianie czy śruba która łączy pompę z rurką od filtra nie ma otworu w łbie. Ja miałem podobnie, po zmianie tej śruby cisnienie na zimnym 4.5 na ciepłym 3.6 i to bez ruszania wału i pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bamber310    4

Sprawdz przy wymianie czy śruba która łączy pompę z rurką od filtra nie ma otworu w łbie. Ja miałem podobnie, po zmianie tej śruby cisnienie na zimnym 4.5 na ciepłym 3.6 i to bez ruszania wału i pompy.

Jaką rolę pełni ten otworek w lbie śruby? Chyba nie z ciśnieniem a raczej zabezpieczeniem,czekam na odpowiedź bo mój tak samo do remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

W instrukcji poszukaj bo nie pamiętam dokładnie, wiem jedynie ze przed wymianą miałem cisnienie na ciepłym było ok 1 bar przy 800 obr i świeciła kontrolka, po zmianie cisnienie przy tych obr. 3.6 bar. Tylko tą śrubę zmienilem, nic wiecej. Za zabezpieczenie odpowiada zawór bezpieczeństwa.

Edytowano przez coiramc355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Kupiłem pompę Hylmet 170 zł.

Olej Superol CC 50.

Wymieniłem sprawdziłem śrubę i jest wporządku..

Odpalam i co zauważam:

Na zimnym przy obrotach 500 3 na ciepłym 1.5 i nie mruga kontrolka - 

Podczas pracy akurat dziś talerzówka  przy 16-20 tys  2.5  3 

Nie ukrywam ze jak zrobi się trochę luzu po sianiu wiosennym  może w deszczowy dzień  to wymienię panewki. 

Ale jak kolega wyżej pisał pomogła pompa trochę podratowała mnie. 

Mam nowe tuleje tłoki reg. głowice  wał po 3 szlifie dlatego teeż nie wymieniałem - wymienię jak bd już na wykończeniu - wtedy cały silnik do tyczyna...

 

Edytowano przez Osalek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zalej normalnym olejem a nie lejesz te specyfiki superola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Turdus 15W40  ewentualnie  Orlen platinum  ultor 15W40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy dzisiaj NAGLE SPADŁO MI CIŚNIENIE na 0 po odkręceniu czujnika nie poleciała nawet kropla kręciłem rozrusznikiem silnik jest po kapitalnym ma 150mth proszę o pomoc


ciągnik to c-355

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj