Polecane posty

wojtek8045    0

Mam pytanko czy wymieniał ktoś kiedyś widełki w wałku kierowniczym przy kolumnie?? mam tam już okropnie to wyrobione i nie wiem czy można wymienić same te widełki przy kolumnie czy trzeba kolumne wyciągać?? bo reszte widełek i krzyżaków można bez problemu rozebrać ale z tym to nie wiem

 

:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Te widełki są raczej nabite na wałek, przetknięte sworzniem który jest chyba rozklepany. Lepiej było by wyjąć ale jak jest miejsce to można by się pomęczyć bez wyjmowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Mam taki problem odnośnie tego ciągnika mianowicie ciągnik mi myszkuje. Podejrzewam że to taka podbora na drążku kierowniczym i przez to ucieka na bogi bo jest poteżny luz zgadzacię się ze mną???>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

To znaczy za tymi kapslami na felgach ????

 

tzn wyremontorwałem go nie dawno co i tam wszystko było robione , ale to nie jest powód tego że jest duży luz na układzie kierowniczym ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak serwa nie robiłeś to nie dziw się że już się skończyło.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

U mnie było luzu praktycznie jeden cały obrót kierownicy. Po regeneracji serwa zostało z 10%, także gwarantuję, że wyjechane serwo powoduje duże luzy w układzie kierowniczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No co ma serwo do stabilności jazdy.... no to jest cześć układu kierowniczego i to ona jest odpowiedzialna za kierowanie...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź czy to serwo jest należycie przykręcone i nie ma luzu na tulejkach osadczych.Sprawdź zbieżność kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Zbieżnosć ostatnio ustawiałem bo miałem rozbierznie ustawione koła . To znaczy jest taka podbora od drażaka kierownicy i ta guma wśrodku jest rozchełtana i ten drążek chodzi cały, i tak analogicznie rozumujac to podczas jazdy jadac i dą rożne wibrajcie uderzenia na ten drążek i on może latać i ruszczać widełki serwa.

 

Z tego co pamietam to koleś mi jeden wymieniał tuleje w serwie bo były wybite , Ale mowie wspomaganie chodzi mi jak na orbitrolu z serwa nie cieknie , drażki wszystkie sa wporządku sztywne co wiecęj chcieć , czekam na sugestje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

nie bedne zmieniał całego wałka wyjme ta podporę i wprasuje łozysko nowe. Moze pomoże

Edytowano przez booster12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tam jest gumowa tuleja.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie bedne zmieniał całego wałka wyjme ta podporę i wprasuje łozysko nowe. Moze pomoże

 

Będziesz będziesz, w katalogu to figuruje jako całość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest samo? nie spotkałem tego samego, ale jak jest to fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Faktycznie macie chłopy racje tam jest gumowa tuleja i ja trzeba by wyciągnoć i włożyć nową. Mi sie wydaje że od tego mi tak buja ciągnikiem, bo to powinno być wszystko sztywne Prawda ???.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie to nie od tego.To Ta tuleja podtrzymuje drążek kierowniczy.Jak Ci sie wytrze ta tuleja to wtedy drążek trze o pokrywę rozrusznika.Wymień tą tuleję,ale wątpię aby to pomogło ;)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Nie ma tam filozofii, wystarczy pomacać i popatrzeć gdzie są luzy. Masz problem w podporze to wymień ją czy tam napraw jak mówisz że można tylko łożysko czy co tam wymienić i zobacz efekt. Na połączeniach przegubowych drążka są takie krzyżaki i na nich też możesz mieć luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak duży jest luz na kole kierownicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj