Zaloguj się, aby obserwować  
lukaszz110

12145 i Wtrysk paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaszz110    5

witam

mam pewien problem

wujek wymontował pompę wtryskową i nie zaznaczył sobie dokładnie jak była i jak w środku to sprzęgiełko ma być i skręcił

kiedy przyjechałem nie wiedziałem ze to robił i mówi choć mnie zaciągnij

wziąłem 12145 i go troche pociągnąłem kilkadziesiąt metrów ale dla mnie to było dziwne ze nie zapala po kilku obrotach wieńca sam

dowiedziałem sie ze przy wkładaniu pompy ruszył wieńcem i dopiero trafił na prowadnice

ustawiałem kąt wychylenia pompy ale to nic nie daje bo zle włożył a nie wiem jak było

 

dlatego doradźcie mi co zrobić teraz z tym

czy mam ściągać maske zbiornik i kopułki żeby to ustawić a co z pompą bo nie wiem czy jest ustawiona na wtrysk przykładowo 3-ciego gara i ssanie na 3-eci gar

jak to zrobić

bo nie tyle roboty co problemu dla 2 oringów w pompie

 

jak to sie robi w nowych ciągnikach w fabryce jak to ustawiają czy pompę mam dać żeby ustawił na wtrysk po kolei i potem według tego zawory silnika ustawić i montować?????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Kolejność pracy cylindrów w tym silniku to chyba 1-3-5-6-2-4. Może to pomoże


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

to nie potrzebnie nie wiem jak tam jest ale jakieś znaki powinny być na kołach od pompy i ją napędzającego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

Po mojemu wszystko powinno być składane na znaki. Punkt to punkt. W fabryce na pewno też tak składali. Tu musi być precyzja. Wiadomo trzeba zawsze wziąć zapas mikrometryczny_ nowe to już nie jest. A jeszcze takie pytanie: -tą pompe to w zakładzie jakimś naprawiali - wymienieli te oringi czy sam robił to wujek?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

@Krzesinek była robiona w zakładzie

ja rozbierałem z tata już pare razy różne pompy i składaliśmy i chodziło

a tu wujek chciał sobie sam naprawić nic nie wiedzieliśmy i kicha teraz jest

 

na kole zębatym od pompy jest numerek 3 wybity ale na pierścieniu i zębatkach rozrządu nic nie ma

wiem ze źle zrobił ze nie poznaczył ale komu teraz będziesz tłumaczył

 

dzieki za instrukcje @Sadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

Nic się nie martw dojdziesz. Nie ciągajcie tylko się więcej bo się jeszcze coś narobi. Dobra 6_tka musi od strzała z dechem. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj