xmatixxx

kłopot z pompą

Polecane posty

xmatixxx    0

Rozdzielacz w spoczynku powinien mieć swobodny przepływ oleju i dopiero przy przesunięciu dźwigni powinno wzrastać ciśnienie.

 

Mama takie pytanie bo ja w swoim mtz 82 r1982 zamontowałem rozdzielacz o symbolu p80 3/4 222 i na nim pompa się grzeje strasznie a stary rozdzielacz ma symbol p75 czy to mas znaczenie.a jak kupowałem nowy rozdzielacz to sprzedawca powiedział ze ten będzie pasował na pewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Mama takie pytanie bo ja w swoim mtz 82 r1982 zamontowałem rozdzielacz o symbolu p80 3/4 222 i na nim pompa się grzeje strasznie a stary rozdzielacz ma symbol p75 czy to mas znaczenie.a jak kupowałem nowy rozdzielacz to sprzedawca powiedział ze ten będzie pasował na pewno

Ten rozdzielacz jest do nowego typu regulatora.U ciebie jest stary typ,i z tego co pisałeś to odłączony,rozdzielacz powinien być p80 3/1 222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Ten rozdzielacz jest do nowego typu regulatora.U ciebie jest stary typ,i z tego co pisałeś to odłączony,rozdzielacz powinien być p80 3/1 222

 

 

Na pewno stary rozdzielacz na symbol p75 bo oglądałem go to co zrobić teraz żeby było wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Na pewno stary rozdzielacz na symbol p75 bo oglądałem go to co zrobić teraz żeby było wszystko ok.

Jeśli masz odcięty regulator i chcesz zostać przy tym rozdzielaczu to spróbuj pociągnąć wężyk z boku rozdzielacza (pierwszy otwór od dołu ,chyba gwint 12)do powrotu przy filtrze.Ale rozdzielacz nowy może być trefny,tak było u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Jeśli masz odcięty regulator i chcesz zostać przy tym rozdzielaczu to spróbuj pociągnąć wężyk z boku rozdzielacza (pierwszy otwór od dołu ,chyba gwint 12)do powrotu przy filtrze.Ale rozdzielacz nowy może być trefny,tak było u mnie.

 

A jeżeli mam regulator siłowy to jest wyjście jakieś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

A jeżeli mam regulator siłowy to jest wyjście jakieś

 

To dlaczego pisałeś , że masz zaślepione wyjście z pompy na regulator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

To dlaczego pisałeś , że masz zaślepione wyjście z pompy na regulator?

 

bo wyjście które jest pod przewodem zaraz koło pompy z prawej strony jest zaślepione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    2

rozmawiamy o kłopotach z hydraulika....u mnie cos jest nie tak posiadam MTZ 82 98r....kupowałem druga pompe pompe i po kupnie była chwile przyblokowana funkcja na rozdzielaczu pod kierownica (od tura) i efekt był taki że za duze ciśnienie wyrwało dziure w deklu od pompy...załozona trzecia pompa i zawołany majster....odkrecił zaworek ten na rozdzielaczu(od góry z lewej strony) od tura(pod kierownica) wyciągął zaworek stwierdził ze jest ok.wkrecił sama srubę regulacjyjna bez zaworu odpalona maszyna poruszane wajchami i powiedział ze musiał byc jakis brud i teraz poszedł w przelew i wszystko było by ok gdyby nie ostatnio okolo poł roku po akcjach z pompami dział tur a przestał z tyłu podnosnik.siłownik po regeneracji a nie chce podnosić(bardzo słaby).lekko zdenerwowany skołowałem sobie zegar jakis stary i przejściówki i podłaczłem zamiast siłownika i on wskazał 40 bar

stwierdzenie ze jest za mało.dolane oleju to samo.na całym zakresie obrotów było 35 bar do 50 bar.

załączona funkcja na rozdzielaczu (domkniecie łyżki i łyżka sie domkła) i jednoczesnie właczony z tyłu podnosnik z zegarem gdy łyżka domknieta zegar dobił do okolo 250 260 bar i usłyszałem popme ze przacuje ponad gwizdek..

 

troche moze za duzo opisane ale wolałem cała historie opisac moze komuś to pomoże stwierdzic co jest nie tak..

 

wiem że na rozdzielaczu sa 2 zawory które utrzymują cisnienie tylko który jakie ciśnienie ustala.

czy na regulatorze siłowym od podnośnika (TUZ) znajduje sie jakiś zawór ??...prosze wszystkich o jakie kolwiek opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj