Rogeryk

Problem z WOM w R4 105

Polecane posty

Rogeryk    0

Panowie kupiliśmy Lamborghini R4 105 z 2003 roku z przebiegiem 1900 godzin. Ciągnik wogóle nie pracował z maszynami na WOM. Mamy taki problem że wałek cały czas się kręci nawet jak jest podpięty do pompy od beczkowozu, na postoju i w trakcie jazdy. Jaka może być przyczyna? Dodam że klient oszczędzał na oleju i zalany jest prawdopodobnie Hipol bo czuć po zapachu. Czy wymiana oleju pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

w jakiej pozycji jest dźwignia od prędkości wom? odpala i kręci womem? w jakiej pozycji jest guzik od włączania wom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Dźwignia prędkości 540 a guzik wyłączony. Dodam że mam prawie taki sam ciągnik tj. Premium 1060 i nigdy nie było czegoś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

i ciągnik jak odpalasz i wom-em od razu kręci przecież na włączonym womie nie powinien odpalić? to nie wiem musisz oblukać co jest z tym pstryczkiem może gdzieś się jakieś zwarcie zrobiło czy coś że jest załączone, przejrzyj to dokładnie spróbuj odpiąć coś od tego pstryczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

w serwisie powiedzieli że może być hamulec zajechany... a może to być od oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

witam!!! w serwisie ci dobrze powiedzieli to jest wina zdartego hamulca sprzęgla ale nie jest to wina oleju a raczej tego że poprzedni właściciel nie używał wałka ze sprzęgłem jednokierunkowym jak na przykład przy kosiarce bądzdź sieczkarni do kukurydzy a dokładnie chodzi o to że sprzęgło po wyłączeniu po chwili się powinno zatrzymać ale rozbujana maszyna bez sprzęgła w wałku drze właśnie ten hamulec.Więc bez wyjęcia i naprawy się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

To może jazda z nastawioną prędkością 540 lub 1000 obr wtedy wałek też jest trzymany przez ten hamulec, ale jak przełożysz wajchę na 0 prędkość wałka to chyba nie kręci prawda? Moim zdaniem coś nie tak jest z tym sterowaniem, no ale sam możesz tylko oblukać czy żaden kabelek ze skrzyni się nie wypioł lub obluzował :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

jeśli wiesz że ten ciągnik nie pracowal z wałkiem to spróbuj oczyścić elektrozawór (zdejmij cewkę i odkręć trzpień)od przekażnika mógł się przyciąć znajduje się on pod osłoną przy prawym tylnim kole po oznaczeniach na przewodach lub cewcę będziesz wiedział który to jest tylko nie zamianieniaj elektrozaworów bo nie są takie same a jeśli chodzi o olej to może być każdy byle by mial specyfikację 10 w/30 i byl hydrauliczno przekładniowy bądź uniwersalny UTTO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bracinio    0

słuchaj posiadam takie lambo r4 105 z 2004 roku mam go od nowego na początek spróbuj zamienic włącznik np od włączania napedu bo może sie zrąbał bądz zawiesił a wszystkie trzy sa takie same tak wiesz na prube ,potem zamien na dole przekażniki te zółte co są po prawej stronie przy tylnym kole jezeli to nie pomoże to napewno nie jest to nic związane z elektryką i pozostaje ci olej bądz hamulec. a jesli chodzi o hipol to znajomy jezdzi takim lambo juz 4 latka na hipolu i nic sie nie dzieje z tym ze nie ma półbiegów ja mam i leje agip 10/40 bo mam półbiegi powodzenia i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Próbowaliśmy zamieniać włączniki i elektrozawory i nic... Ciągnik stoi juz na serwisie i chłopaki maja wymienić olej i najprawdopodobniej przypiekł się hamulec... Dżieki wszystkim za pomoc. Co do oleju to nasz starszy 1060 na Turbo MAX WAY chodzi i ten też będzie miał ten sam zalany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid123424    0

ja mam trochę inny problem może ktoś może mi pomóc WOM włączam tym przyciskiem po prawej stronie nie zależnie czy z sprzęgłem czy też bez i strasznie trzęsie ciągnikiem jak podczepię sieczkarnie i nie mogę zatrzymać wałka sprzęgłem tylko tym przyciskiem się go zatrzymuje czy można jakoś inaczej żeby trochę wolniej wałek ruszał posiadam 1060 premium ma on dwa wałki ale kręci się tylko jeden u góry może wie ktoś jak uruchomić ten na dole proszę o pomoc

 

a i jeszcze jedno do czego służą te dwie dźwignie po lewej stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj