domik235

CZY idzie zrobic jakos pneumatyke w renault

Polecane posty

domik235    0

Witam kupiłĂem taki ciagnik i niestety brak wyjscia z powietrzem problem bedzie sie powtarzał jak bedzie sie chciało zaczepic przyczepe to skad hamulce znalazł ktos jakies rozwiazanie na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

naj ważniejsze to dobrze zaczepić sprężarkę obczaj gdzie jest miejsce pod maską?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemi    0

Jeżeli chcesz zrobić to profesjonalnie to jest taka firma:

Centrum Pneumatyki Polska "Pol-Agra"

ul. Młodzieżowa 45, 09-100 Płońsk

tel. 023-662-84-16

0605-745-456

A jeżeli amatorsko to mój kolega założył do John Deere 6400 sobie sam,sprężarka od c-330, zawory odcinające od zetora i jakoś tam pokombinował i chodzi mu do dzisiaj to. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemi    0

Tak normalnie pod maską schował z tym ze w Johnym było miejsce na to,otwory były do przykręcenia,pasek dał dłuższy i jakoś tak wykombinował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

Idzie na pewno coś zaradzić. :( Kwestia miejsca, tzn. umiejscownienia sprężarki, butli, przewodów, złączy. Popatrz, pomyśl, pomierz, narysuj, poszukaj, popytaj,(w razie co porób fotki i wrzuć), zgromadź podzespoły i dalej do dzieła. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domik235    0

Mm ppomysłĂy narazie dwa załoze cos na wałek przekaznika albo podmaske wcisne spręzarke od naszego polskiego stara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mierk40    0

posiadam renault 7534tx jestem w trakcie rozwiązywania powietrznego problemu.wyszedłem z jednego założenia domowym sposobem by zredukować koszty.wymyśliłem tak że jednak nie pod maskę gdyż wiadomo malo miejsca plus kombinacje z drugim paskiem itd.tylko z wałka przekażnika ale też nie bezpośrednio tylko przez przekładnię pasową to pozwoli obniżyć sprężarkę w dół nie koliduje z zaczepem transportowym plus mogę podnieść obroty.butla z jelcz oczywiście ta najmniejsza do tego pedał hamulca z mf 235 można go łatwo doczepić do orginału a jego giętkie przewody można prowadzić dowolnie reszta niezbędnych zaworów też z mf.dodatkowo należy zamontować to ustrojstwo które reguluje ciśnienie w instalacji gdyż moja sprężarka sama tego nie zrobi.jestem otwarty na wszelkie komentarze bo może się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Co do napędu i braku miejsca, to można spróbować sprzęgnąć sprężarkę z pompą hydrauliczną pracującą jako silnik., do tego zbiornik, regulator ciśnienia i pedał-zawór główny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

He sprężarka na wałek, fajny pomysł tylko co na to policja? Arcypies zaraz będzie się dopytywał, ten pomysł z silniczkiem hydraulicznym jest fajny, a są silniczki z tak dużymi obrotami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

No tak, ale zakup takiego silnika to duży koszt do tego przewody, jeszcze to połączyć dobrze ze sprężarką zeby co 10 godz tego nie poprawiać, to już naj prościej na wałek zamontować sprężarkę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Edytowałem swój post i dorzuciłem linka do artykułu, gdzie piszą o tym, że pompy zębate mogą pracować jako silniki hydrauliczne i jak je podłączyć. Pompa od c330, czy jakiegoś białorusa nie jest droga, łatwo ją zamontować, a wykonanie lub kupienie sprzęgła kłowego , czy elastycznego nie jest problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Pewnie że to wszystko nie jest drogie ale trochę tego jest jak to wszystko pozbierać to pewnie niezła sumka się uzbiera :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Za darmo nie ma nic. Napęd od womu też nie będzie za darmo, a koszty elementów pneumatyki będą takie same przy obu wariantach. Tu proponuję zwartą konstrukcję, wybór rozwiązania należy do właściciela i jego inwencji przy adaptacji do danego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Zgoda ale proponujesz sprzęgiełko kłowe, mam to w dojarce i szlam mnei trafia bo co miesiąc rozbija gumową gwiazdkę takie rozwiązanie musi być dobrze spasowane, no i jeszcze zostaje kwestoa jak podłączyć pedały, i dźwignię ręcznego, jakieś linki czy co kombinujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zastępuje pedał pneumatyczny - zawór głowny. Bez sprężarki w ciągniku nie będzie działać, reszta jest tak jak to opisałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

a co z hamulcem ręcznym? też musiał by być hydrauliczny? jak taki zawór hydrauliczno pneumatyczny będzie na jednym obwodzie na jednym kole, to czy ciągnik będzie hamował równo jak zepnie się pedały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ręczny poprzez linkę podpinasz do tej blachy-płaskownika z otworem, na tym kapturku - tak mi się wydaje. Ten zawór, jego hydrauliczną część, podpinasz nie pod pedały a pod wyjście do sterowania hamulcami przyczepy(chodzi o hamulce hydrauliczne w rolniczych przyczepach z zachodu). Pewnie konstrukcyjnie jest to jakoś rozwiązane by nie było różnicy ciśnień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrMazur    2

Witam palanujemy założyć do Aresa 640 pneumatykę na olx są gotowe zestawy do tego silnika ale dedykowane do John Deere czy pasują też do Aresa a może ktoś zakładał i coś o temacie wie. Z góry dzięki za podpowiedzi. 

Edytowano przez GrMazur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj