Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marek1977

Pasek klinowy C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
marek1977    27

Macie wrażenie że jakoś często wysiada wam pasek klinowy przy 60-ce.U mnie co roku pada(żółty stomil), a inne ciągniki mają nawet 10 lat.Sąsiad ma ten sam problem. W tym roku kupiłem pasek Optibelta HB1165/0 i zobaczymy. Napiszcie o waszych doświadczeniach ,może macie inne paski u siebie?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    16

u mnie żółty pasek Stomilu wytrzymał ponad 1000mth, następny też coś koło tego. Może masz uszkodzone któreś koło pasowe, lub jest zbyt mocno napięty albo zbyt luźny i to jest przyczyną???

PS. zależy ile w ciągu roku robisz mth?? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    652

Dziwny temat ale niech wam będzie. Od 13 lat w 40-ce mam pasek klinowy PIRELLI i na razie nie ma widoków żeby miał się rozlecieć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marek1977    27

u mnie żółty pasek Stomilu wytrzymał ponad 1000mth, następny też coś koło tego. Może masz uszkodzone któreś koło pasowe, lub jest zbyt mocno napięty albo zbyt luźny i to jest przyczyną???

PS. zależy ile w ciągu roku robisz mth?? :(

Wszystkie koła nowe,ugięcie paska na palec tak jak powinno być,robie około 100 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    100

to wina paska zazwyczaj jest bo w brew temu co się mówi to stomil robi kiepskie paski, na tym optibelt z pewnością pojeździsz znacznie dłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Mam ten sam problem te paski z żółtym napisem nie są zbyt trwałe jeden sezon i popękany na maksa nieraz sie trafi że trzyma dłuzej, są paski z pomarańczowym napisem podobno bardziej trwałe ,ale jakoś w sklepach przeważnie te żółte sprzedaja. Dodam że koła pasowe są ustawione w osi i prawie że wypolerowane, czyli to jednak kiepska jakość Sanoka że tak sie dzieje.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Bo polaki nie umieją robić pasków po prostu buble stomil robi :( Mam to samo. Trzeba znaleśc jakiś zachodni odpowiednik bo tam pasek załozyć to też jest hardcor :(


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Macie wrażenie że jakoś często wysiada wam pasek klinowy przy 60-ce.U mnie co roku pada(żółty stomil), a inne ciągniki mają nawet 10 lat.Sąsiad ma ten sam problem. W tym roku kupiłem pasek Optibelta HB1165/0 i zobaczymy. Napiszcie o waszych doświadczeniach ,może macie inne paski u siebie?.

Żółty Stomil rozleciał się u mnie po 2 latach. Dosłownie rozleciał na kawałki. A że padł na polu w czasie orki, to na stanie miałem tylko pasek od żuka, założyłem i narazie chodzi. I na zapas tez kupiłem pasek ale już nie ze Stomilu.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Ja mam w 330 na pompie od wspomagania założony pasek klinowy zębaty firmy Gates i chodzi już 5 lat i nie widac nawet zużycia , a Stomila nie kupuje bo pochodzi rok i go nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×