Skocz do zawartości
michal8899

Valtra A 72 czy John Deere 5070M na 15 ha

Polecane posty

michal8899    0

Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    40

może weś sobie jakiegoś farmtraca nie jest drogi a przy tym ma oszczędny silnik perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

właśnie z tego co sie orientowałem to za farmtracka w dobrym wyposarzenu musze dac 140 tys brutto a muj dealer john deera za 5070m z obciaznikami klima elektrohydraulicznym rewersem swiatłami roboczymi wstępnie powiedział 145tys. brutto!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamilsame1    7
(edytowany)

Bierz jelonka

 

Post bez uzasadnienia

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Valtra na 15ha

Valtra A.

@kamilsame1 bardzo ambitny post wnoszący wiele do tematu :(

 

oszczędny silnik perkins

@agro973 to nie te czasy, Perkins nie poradził sobie z Tier III co spowodowało, że nie są już takie oszczędne.

 

Ja obstawiał, bym przy Valtrze gospodarstwo Ojca i Brata posiada łącznie 4 maszyny tej marki i wszyscy je chwalimy, mało palą są niezawodne i komfortowe. Modelem A nie jeździłem najmniejszy mamy N82. Ale na 15ha n jest za duża, natomiast A będzie się spisywać i nie będziesz spędzać za dużo czasu w polu. Napisz czy masz hodowle i co uprawiasz.

 

Edit: MrRemi oba te ciągniki są mocne trwałe i komfortowe. Więc daruj sobie takie komentarze i nie nabijaj postów<_<


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemi    0

Bierz Johna mocne i trwałe a poza tym komfortowe !!! :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może zetor proxima plus ciągniki mają dobre wyposażenie elektrohydruliczny rewers 2 połbiegi :( skrzynia 40


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

sporo słyszałem o tych Zetorach że półbiegi po pewnym czasie po prostu znikają i nie ma ich w ogóle i że one są jakoś tak zrobione że właśnie powinno się jeździć na "zajączku" a "żółwik" tylko włączać sporadycznie żeby się nie psuło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    2

a może własnie farmtrac 80 4wd nie pamiętam ile ale coś niewiele ponad 100tys kosztuje,lub

Farmer albo nawet Belarus 820 przecież i one takie ostatnie nie są a zawsze za te 40tys park maszynowy wzbogacić można ciekawie.czy dziś panuje taka moda,ze tylko zachodnie są najlepsze?a co z ceną i dostepnością części,kosztem eksploatacji,prostotą budowy-czy to dzis sie już nie liczy?

15 ha w sumie nie zawiele dlatego każdy grosz wydany powinien byc 2 razy przeliczony,takie jest moje skromne zdanie,które pociagnie pewnie za soba lawinę mówiacą,że belarus to g..o :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57
właśnie z tego co sie orientowałem to za farmtracka w dobrym wyposarzenu musze dac 140 tys brutto

Kilka postów wyżej


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

nie takie marki jak belerus odpadają, zastanawiałem sie nad zetorem ale mają duzy apetyt i czasami podobno sprawiają duzo kłopotu. Oprucz 15h prowadze jeszcze troche usług rolniczych i komunalnych. w gre jeszcze moze wejść kubota ale ma strasznie wysokie ceny i niema nawet opcji podnośnika w EHR. Jeszcze obawiam sie o to ze w jelonku przedni i tylny most jest produkowany w chinach dealer mnie zapewniał ze to ich fabryka a nie kupuja je od niech ale to zawsze jest niepewne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    0

*michal8899

Ja uważam, że dla każdego z nas najlepszymi ciągnikami i maszynami są urządzenia mający jak najmniej elektroniki. Chyba, że chcesz użytkować maszyny 5-7 lat i potem odsprzedawać je. Kwestia podzespołów z Chin czy z Turcji. Każda firma montuje w swoich produktach podzespoły przychodzące z krajów, gdzie jest tańsza siła robota. Na każdym kroku otaczają nas produkty "made in china" zaczynając od ubrań, telewizorów czy komórek.

Ja polecam ci rozpatrzenie oferty ciągnika Polmot H o mocy od 82 do 102 KM. Szczegóły znajdziej na www.supertraktor.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

Widziałem te polmoty na targach w kielcach ale według mnie to nie bedzie zadobry ciągnik przeciez warfama ma bardzo małe doświadczenie w produkcji ciągników. A zauwarzyliście uderzajacące podobieństwo wnętrza kabiny do waltry A te same zegary i dzwignie nawt wom tak samo się załącza czy to moze mieć soś wspulnego ze sobą? A co do tych chin to wiem o tym dobrze Ze wszystko prawie teraz jest tam produkowane ale lepiej kupić traktor drorzszy znanej marki cenionej z dobra renomą który ma jak naj mniej tych chińskich podzespołu niż tańszy a prawie cały tam wykonany, takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Czyli co Valtra :( , na pewno nie będziesz zawiedziony


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    0

Panie Michale, Polmot jest jedynie dystrybutorem tych ciągników w Polsce, rola Polmotu tutaj polega na naklejeniu swoich naklejek i wzięciu marży. Valtra A od Polmotu różni się silnikiem, nic poza tym. Valtra ma swoje silnik, a Polmot Perkinsa. No i ceną. Oczywiście wybór i decyzja zależy od Pana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57
Valtra A od Polmotu różni się silnikiem

Zapewne normy kontroli też mają takie same, już wystarczy że Fiat Ducato, Citroen Jumper i Peugeot Boxer są robione w tej samej fabryce, te same części a Citroen najmniej pali Fiata można najwięcej przeładować i nie dobija zawieszenie, Peugeot najbardziej niezawodny. Jeden zakład produkcyjni Ci sami dostawcy inne normy kontroli i już jest co innego, także ten sam ciągnik tylko inny silnik czasami może być przepaścią. Porównanie na łącznie 100 busach tych trzech producentów wożących przesyłki pomiędzy RP a krajami UE wożąc paczki dla "poszukujących lepszej pracy"


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazo07    0

Na twoim miejscu bez zastanowienia wybralbym VALTRE tylko jest mały szczegół seria A niema klimatyzacji ale na 15h to duzo nie przeszkadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

A skrzyni i mostów i reszty podzespół na pewno nie ma tych samych bo to zastrzeżony produkt Valtry, co najwyżej budowane na ich zasadzie jak U3512 po MF255 :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Ja bym jednak wybral jelonka cena przystepna ta 70 to taki dopasowany bardzo ciagnik jak na ten areal.

Ogladalem go na targach w kielcach i jednak co firma to firma niby mosty z Chin ale wszystko wykonane zeby chodzilo na lata ;[

 

Wyglad jak dla mnie tez rewelka podoba mi sie ten zielony kolorek ;)


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8899    0

Koledzy napiszcie mi jeszcze jakie wychodzi wam spalanie w tej valtrze oczywiscie przy jakiej pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krystian6830
      Witam, chciałbym wymienić starą prasę na nową.
      Mam dylemat między tymi dwiema ?
      W John deere nie podoba mi się to ze jest dużo pasów i boję się ze będą na siebie nachodzić, ale mam ciągnik John deere i podobno prasy mają dobre to wszystko by pasowało.
      Z drugiej strony znajomy ma tego New hollanda i mówi że jest bardzo dobry, a New Holland to pewnie tańszy ?
      Która prasa będzie lepsza ?
      Jak te prasy wypadają cenowo ?
      Dodam że ciągnik to John deere 6830
    • Przez krowiarz87
      Mamy Fendta 509 favorita z 1996 . Zastaniawiamy sie nad wymianią na 511 . Ta 509 ma orginalny tur fendta  .Posiadamy tez fendta 309 turbomatika farmera czy ten tur by pasował ? Czy ta wymiana sie oplaca ? Jesli ten tur nie bedzie pasowc ile za niego zawolać i czy  podnosi wartosc tej 509
    • Przez michu20
      witam są tu posiadacze kombajnów John Deere t560 lub t670 z roczników ok 2009 i mógł by się ktoś wypowiedzieć na ten temat jak to chodzi na co zwracać uwagę przy oględzinach i czy pchać się w John deera czy claasa i jakie macie przebiegi w swoich kombajnach przez ile lat zrobione
    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
    • Przez młodystaryrolnik
      Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   
      Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu : pojemność 4,4 AGCO moc znamionowa 105 km moc max z doładowaniem 115km przekładnia 30+30  pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 540/65R38 i 440/65R28 rozstaw osi 2665mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ valtra pompa 90 l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 6,3T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe klima zwykła cena ok 270-280 netto 2. Styer 4115 Profi 
      pojemność 4,4FPT moc znamionowa 116 km moc max z doładowaniem 145km przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin rozstaw osi 26845mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ  pompa 150l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne  tylny podnośnik max 7,8T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica lusterka el i grzane fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max klima automatyczna cena ok 260-265 netto 3. Class Arion 430
       pojemność 4,4 FPT moc znamionowa 105 km moc maxymalna 110km przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4 wom 540/540E/1000 koło 440/65R38 i 540/65R28  rozstaw osi 2525mm kabina bez amortyzacja  oś przednia amortyzacja  bez przedni TUZ  pompa 100l/m 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 5,7T fotel pneuatyczny  + oświetlnie max klima manualna kolorowy wyświetlacz cena ok 240- 248 netto Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.