Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maras

komfort w kabinie: zetor 8540 wasze opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor



losktos    120
sąsiad ma zetora 8540 i jest zadowolony z komfortu ;-) B)

Luksus. Cichutko nic nie tłucze. A jeszcze jak masz siedzenie grammera to już full wypas. Ja mam grammera wprawdzie zwykłego a nie powietrznego ale to i tak jest dużo lepsze niż zwykłe amortyzowane. Komfort jest super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


jankowski17    2

u mnie tez jeden sasiad ma taki sam ciagniczek fajny jest mialem nim przyjemnosc troche pojezdzic i powem szczerze ze maszynka niczego sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





Dawid777    0

Tylko 8540 to stary model z komfortem może byc dużo gorzej niż w proximie czy forterrce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


zetores    15

ja mam 7540 i kabiny jest super dużo miejsca i wszystko tylko jesli chodzi o miejsca dla pasazera to ch*jowo

 

ja mam 7540 i kabiny jest super dużo miejsca i wszystko tylko jesli chodzi o miejsca dla pasazera to ch*jowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Petekw    3

A ja mam 8540 i fakt kabina najgorsza nie jest. W miare cicho. Radyjko ładnie słychac. Fakt że pasażer ma troche mało miejsca. Co do fotela to faktycznie polecam grammera na powietrze. Mam takiego. Pompujesz ile chcesz i jak ci wygonie. Głownie zależy to od ciężaru kierowcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaro8540    0

Tez jestem posiadaczem tego modelu.niestety moj fotel to zwykły grammer ale i tak jest dobrze .Kabina jest dość cicha,miejsca dosyć dużo. Po przesiadce z sześćdziesiątki dla mnie ful wypas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×