jan81

Jaki typ rozdzielacza?

Polecane posty

niudizajn    13

Użyj opcji "Zadaj pytanie sprzedającemu".

 

Kiedyś się z nimi kontaktowałem via gg i kolo szybko i rzeczowo wyjaśnił o co kaman. Pozostaje tylko kwestia cen , które są moim zdaniem trochę wyższe niż w normalnych sklepach , ale mamy wolną wolę i każdy decyduje sam gdzie kupuje.

Edytowano przez niudizajn

Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

No ja też się rozglądam za rozdzielaczem i z tego co się na razie dowiedziałem to generalnie są dwa typy jeden z jakimś dodatkowym zaworkiem drugi bez. A ceny tej firmy z allegro to jeszcze zależy co. W Lublinie oba typy rozdzielaczy to 450zł a w Lubartowie to jeden 360 a drugi 500zł


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek18lo    0

Zasadniczą różnicą jest to czy rozdzielacz będzie współpracował z regulatorem siłowym czy nie,do tego potrzebne są te zaworki o których mówił kolega,niestety nie wiem które oznaczenia używane są w jakich konfiguracjach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan81    0

U mnie takiego dobrodziejstwa jak rozdzielacz siłowy niema. Więc będzie pewnie ten prostszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Hehe dobrodziejstwo albo i nie. Zależy kiedy. Ja chyba swój rozdzielacz wymontuję i poszukiwania nowego w poniedziałek

A czym różni się rozdzielacz P80-3/4-222

od P80-3/4- 222G?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zmieniłem u siebie teraz i taki kupiłem R 80 3/1 444.Jest to rozdzielacz który montuje się bez regulatora siłowego,nie zacinający się,i dwustronnego działania.Czyli jak damy rączkę w jedną stronę i w drugą to mamy ciśnienie raz w jednym lub drugim szybko złączu.Koszt 350 zł + wysyłka.Czarna Białostocka.

R80 3/1 222 jest z Deta montowany bez regulatora siłowego,jednostronnego działania ,zacinający się.Powinien mieć jedną sekcje dwustronnego działania ale mój nie miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

 

Przymierzam sie do wymiany rozdzielacza i nie wiem który będzie lepszy najmniej awaryjny? R80 3/1 222,R80 3/4 222,R80 3/4 222 GG

R80 3/1-444,R80 3/2-444

 

Pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Dla znawców ukraińskiego objaśnienie co znaczą symbole na rozdzielaczu

post-44848-0-25419200-1445418137_thumb.jpg

post-44848-0-66250300-1445418157_thumb.jpg

Edytowano przez Macin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Rozdzielacz 3/1- Brak pozycji pływającej

Rozdzielacz 3/4- pozycje pływające 

3/2-444 Brak informacji jak narazie :(


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0


Rozdzielacz 3/1- Brak pozycji pływającej
Rozdzielacz 3/4- pozycje pływające
3/2-444 Brak informacji jak narazie :([/quote

Kolego z twoja interpretacja się nie zgodzę.wg mojej instrukcji zalaczonej do poudelka z nowym rezdzielaczem kod w tym wypadku 3/1 oznacza (3 tj przedział ciśnienia w jakim pracuje rozdzielacz) natomiast /1(tj kod który mówi ze rozdzielacz jest autonomiczny).natomiast kod 3/4 ( 3 to wiesz juz z powyższego) a /4 oznacza ze rozdzielacz współpracuje z regulatorem solowym.O pozycjach pływających neutralnych zatrzaskach itp informuje nas trzy ostatnie cyfry w oznaczeniu rozdzielacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Z okazji opadów deszczu u mnie rozebralem dzis w celu porównania 2 rozdzielacze(2/4 222 i 3/1 444) zasadnicza różnica w nich są suwaki z innymi kanalikami oraz zatrzaskami.korpusy oraz wysokości kanałów są takie same ,natomiast różnią się tym ze ten pierwszy który współpracuje z regulatorem silowym ma inny zawór przelewowy(z takim dodatkowym zaworkiem na sprężynce).natomiast ten drugi rozdzielacz który nie współpracuje z regulatorem ma zawór przelewowy bez tego zaworka co pierwszy.za to ma w miescu przykrecania krocca do wyjścia tej cienkiej rurki obok otworu biegnącego wzdłuż suwaków nawiercony pod kątem w dol otwór służący do przekierowania strumienia cieczy na przelew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Panowie chce zmienić rozdzielacz w moim mtz i wyrzucić ten regulator siłowy no i żeby miał 2 sekcje pływające  dwustronnego działania a jedna zatrzaskowa. Są takie dostępne, który by odpowiadał moim wymaganiom. r3.jpg

Edytowano przez davidsonn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Kolego jezeli rozdzielacz ma pracować bez regulatora szukaj rozdzielacza o symbolu 3/1.do sterowania czym ma służyć ten rozdzielacz?
Jezeli silownikami dwustronnego działania np koparka bież 3/1 444 -nie będziesz tylko miał pozycji plywajacej i zatrzasków.natomiast jezeli podnośnikiem bież 3/1 222 bez literki G na końcu rozdzielacz ten jest z zstrzaskami i pozycja plywajaca na wszystkich 3 sekcjach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Będzie sterował podnośnikiem, drugim rozdzielaczem od tura i do prasy rolującej.

Bierz 3/1 222 ktory ma pozycje suwaka począwszy od góry :plywajaca przymusowe opuszczanie neutralna i podnoszenie.taki typ bym bral na twoim miejscu ma wszystkie 3 jednakowe pozycje suwaka.ale to twój wybór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

 

Rozdzielacz 3/1- Brak pozycji pływającej

Rozdzielacz 3/4- pozycje pływające

3/2-444 Brak informacji jak narazie :([/quote

 

Kolego z twoja interpretacja się nie zgodzę.wg mojej instrukcji zalaczonej do poudelka z nowym rezdzielaczem kod w tym wypadku 3/1 oznacza (3 tj przedział ciśnienia w jakim pracuje rozdzielacz) natomiast /1(tj kod który mówi ze rozdzielacz jest autonomiczny).natomiast kod 3/4 ( 3 to wiesz juz z powyższego) a /4 oznacza ze rozdzielacz współpracuje z regulatorem solowym.O pozycjach pływających neutralnych zatrzaskach itp informuje nas trzy ostatnie cyfry w oznaczeniu rozdzielacz

a Ja się nie zgodzę z trobą gdyż kupiłem rozdzielacz o symbolu 3/1 222 i nie miał on pozycji pływającej i wtedy pojechałem go wymienić na 3/4  222 i ten miał i to nie jest żadne info z pudełka tylko czysta praktyka! 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Chociaż 222 to powinien być pływający, ktoś musiał tabliczki pomylić w Hydrosili


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

w drugim MTZ wyjęłem rozdzielacz juz stary nie wiadomo z kiedy i był bez pływajacej oznaczenia zgadzają się 3/1 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Kupiłem sobie ten rozdzielacza 3/1 222 hydrosila  no i jest jak kolega pisał, nie wymaga regulatora, posiada 3 sekcje dwustronnego działania pływające z zatrzaskami. Tylko te zatrzaski dość mocno trzymają i tak zastanawiam się czy by nie dało radę jedną sekcję pozbawić tych zatrzasków.    . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

 

 

a Ja się nie zgodzę z trobą gdyż kupiłem rozdzielacz o symbolu 3/1 222 i nie miał on pozycji pływającej i wtedy pojechałem go wymienić na 3/4 222 i ten miał i to nie jest żadne info z pudełka tylko czysta praktyka! [/quote

 

To ci kit musieli wcisnąć.3/1 oznacza ze rozdzielacz jest samodzielny a 3/4 jest współpracujący z regulatorem siłowym natomiast 222 mówi o pozycjach roboczych suwaka-zobacz do tabeli które wcześniej wrzuciłem pisze jak byk "plywajaca"

 

Kupiłem sobie ten rozdzielacza 3/1 222 hydrosila no i jest jak kolega pisał, nie wymaga regulatora, posiada 3 sekcje dwustronnego działania pływające z zatrzaskami. Tylko te zatrzaski dość mocno trzymają i tak zastanawiam się czy by nie dało radę jedną sekcję pozbawić tych zatrzasków. . [/quote

 

Ja bym się w to nie bawil gdyż podczas rozbiórki suwaka możesz go poprostu popsuć

Edytowano przez Macin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WuBeR    0

Witam

Dziś mój rozdzielacz przedni w Białorusi wersja budowlana koparka postanowił mnie obsikac:)

Mam jeszcze jakiś model z ZSSR zdjęcia w załączeniu.

sika oleje, spod tego pierwszego dekla na wysokości 3śruby od lewej.

I dylemat czy kupowac drugi nowy czy sam zestaw naprawczy.

drugi dylemat co do kupna nowego to czym się ode różnią

http://allegro.pl/agro-mar-rozdzielacz-jumz-spychu-i-lap-podpory-i7118684228.html

http://allegro.pl/agro-mar-rozdzielacz-3-4-222-mtz-pronar-82tsa-1025-i7111481360.html#thumb/2

R80-3/4 222

R80-3/1 222

 

 

jaka między nimi jest różnica ? bo po temacie nie moge dowiedziec sie czy dojdzie do mojej Białoruśki 

20180110_162453_resized.jpg

20180110_162508_resized.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Pranie tylko czy ten oryginalny posiada zatrzaski i czym steuje

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj