Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
osio

Mf 6140 przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
osio    0

Otóż jak to jest z tym przednim napędem? Czy jak się odpali ciągnik to napęd przedni jest włączony i czy trzeba go wyłączać jak serii 30 hamulcem jak tam pisali?

Bo jak się rozpędziłem na drodze ośnieżonej to jak hamowałem to z przodu koła się zatrzymywały jak by one też hamowały , tak samo się działo na niby włączonym i wyłączonym. To świadczy o tym jak by napęd ciągle był włączony.

A jeszcze jedno czy blokada mostu to tylko jest z tyłu czy i z przodu??

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

przy hamowaniu dodatkowo załącza si przedni napęd w kierunku przeciwnym do którego jedziesz żeby skrócić odległość hamowania tak jest z włączonym i wyłączonym napędem . przy odpalaniu napęd powinien być wyłączony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas hamowania włącza się przedni napęd w celu wyhamowania występuje to przy gwałtownym hamowaniu ciągniki które posiadają skrzynie 40 km/h muszą mieć hamulce na przód podczas hamowania zapala się kontrolka na tablicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

osio    0

Ale przecież ja mam skrzynie speedshift :)

To też mi się włączać powinien?

A nikt nie wie ile tych blokad mostów jest bo chyba tylko jedna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia Speed shift może mieć prędkość 30 km/h i 40 km/h w tamtych latach w niektórych krajach ciągniki mogły poruszać się z prędkością 30km/h więc zamiast kombinować z innymi skrzyniami robili 30, oznacza to że twój MF może ganiać 40 trzeba tylko mu zdjąć blokadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×