Zaloguj się, aby obserwować  
Maniek

ursus-1002

Polecane posty

Maniek    6

Czy ktoś może mi wyjaśnić czym się różni ursus 1002 od pochodnych np. 912?


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Ma 96 koni i większy uciąg podnośnika. Reszta nie różni się zbytnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    6

On nie może mieć 96 koni bo one są z lat 80 a pozatem on CHYBA nie ma turbo.


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
godles5    1

dokładnie wg instrukcji ma 69,5 kw,czyli 94,5km silnik 4 cylindry+turbina typ K27-2960 U6,11 :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Według mojej instrukcji z 1984 roku 1002 - 1004 ma 68 kW (92,5KM), jednak to jest jakaś inna norma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    6

Z tym mogę się zgodzić. Pozdrawiam wszystkich.


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
ja mam ursus 1002 i ma 6 garków i jest bez przedniego napędu

 

 

a masz go od nowosci???


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filip09    0

N www.ursusy.pl jest szczególny opis i tak jak mówicie 4gary z turbem


John Deere 7430,6620,8200; MF 255; Manitou MLT 725
.................John Deere 1550 WTS.....................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasio    22

Witam,ojciec niedawno kupił U1002, pali jak smok, poza tym pomimo 96 koni i turbiny, jakiś jest mułowaty, jeżeli ktoś ma taki model niech da znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

mam taki i wydaje mi się że to może być pompa wtryskowa bo kiedyś w innym mieliśmy taki sam problem a po wymianie pompy jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

niestety poszła do regeneracji choć jestem tego wrogiem ale to w c355 który mało pracuje czyli jeszcze jeździ stara była taka że w nocy to było witać mały płomyczek nad kominem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasio    22

a poza tym, ma paskudny wyciek tuż za skrzynią w tej wnęki gdzie są dwie pompy (wspomagania i wom), i powstaje pytanie cieknie z którejś pompy czy z wałka sprzęgłowego, oczywiście poprzedni właściciel zaspawał wzmaczniacz skrzyni, mechanik mówił że aby to zrobić potrzeba jakieś 8tyś, to prawda czy ściemniał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

wzmacniacz nie wiem ile kosztuje bo my mamy wstawiony wałek bez wzmacniacza a wycieki kupe rzeczy może być ostatnio to robiłem z tatą i powiem tak sprawdz pompę podnośnika bo u mnie kiedyś wywaliło oringi w pompie a po za tym symeringi na wałku między skrzynia a sprzęgłem, oraz ten od napędu pompy podnośnika, i jeszcze może rzucać ci na symeringu z wału korbowego tylko pytanie czy ci olej ubywa z silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
niestety poszła do regeneracji choć jestem tego wrogiem ale to w c355 który mało pracuje czyli jeszcze jeździ stara była taka że w nocy to było witać mały płomyczek nad kominem

 

 

No to chyba tak lekko nie pracowała co ? ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasio    22

no właśnie z silnika nie,to raczej ze skrzyni chyba, dzisiaj jak pochodził w rozrzutniku, to na postoju tak trochę z górki wyciekło tyle, że od razu go odstawiłem, powstaje pytanie czy trzeba go rozpoławiać czy nie, nigdy nie rozpoławiałem 80-tki, jak się za to zabrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasio    22

no właśnie z silnika nie,to raczej ze skrzyni chyba, dzisiaj jak pochodził w rozrzutniku, to na postoju tak trochę z górki wyciekło tyle, że od razu go odstawiłem, powstaje pytanie czy trzeba go rozpoławiać czy nie, nigdy nie rozpoławiałem 80-tki, jak się za to zabrać, aha i jeszcze jedno jak sprawdzić czy turbina działa (ktoś powiedział jak gwizda to działa)-to chyba marny sposób na sprawdzenie, jak wcześniej napisałem, ma turbo ale muł z niego straszny, poza tym pali jak smok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

zależy co chcesz zrobić pompę od podnośnika i od skrętu można wyjąć bez rozjeżdzania z resztą to gorzej trzeba rozbierać a ta c 355 to z przyczepą o łącznej wadze około 4,5 tony po polu już dawał ogniem z tym turbem fakt jak gwiżdze to działa u mnie jak padło zaczął strasznie łyka olej a przy okazji zadbaj żeby połączenie z filtra powietrza do turbo było idealnie szczelne bo jak będzie zaciągał powietrze na lewo to może ci silnik rozwalić, a z tym że ma muła sprawdz zapłon a przede wszystkim pompę wtryskową i wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
zależy co chcesz zrobić pompę od podnośnika i od skrętu można wyjąć bez rozjeżdzania z resztą to gorzej trzeba rozbierać a ta c 355 to z przyczepą o łącznej wadze około 4,5 tony po polu już dawał ogniem z tym turbem fakt jak gwiżdze to działa u mnie jak padło zaczął strasznie łyka olej a przy okazji zadbaj żeby połączenie z filtra powietrza do turbo było idealnie szczelne bo jak będzie zaciągał powietrze na lewo to może ci silnik rozwalić, a z tym że ma muła sprawdz zapłon a przede wszystkim pompę wtryskową i wtryski

 

Mamo !! To na jakich obrotach to ciągałeś bo niewierze żeby od tak se dawał ogniem w komin !!


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
Mamo !! To na jakich obrotach to ciągałeś bo niewierze żeby od tak se dawał ogniem w komin !!

 

jak napisałem pompa była walnięta to samo mówi za siebie a wież nie należę do tych ludzi co po polu jeżdzą 60 na drugim biegu a żeby go troche rozpędzić jeszcze na kiepskiej pompie gdzie był trochę słabszy to trzeba nieco przycisnąć i dać mu po garach żeby pokazał ile mu zostało jeszcze koników a ile już przeszło na emeryturę to rzucał ogniem i tyle ;):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

No w sumie i ja bym też tak przycisnął ;). A jaki to był rocznik ?? I długo na gazie do dechy jeździłeś ??


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
No w sumie i ja bym też tak przycisnął ;). A jaki to był rocznik ?? I długo na gazie do dechy jeździłeś ??

 

nie pamiętam dokładnie to było dość dawno a rocznik to był 1973 a po za tym wróćmy do tematu bo zaraz jakiś moderator nas ochrzani za nie trzymanie się tematu i będzie miał racje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

Witam

Pytanie do rafal13113

Na czym polegało wywalenie wzmacniacza i wstawienie wałka. Bo słyszałem że zaspawują wzmacniacz, ale o wałku nie słyszałem.

A chciałbym wyrzucić wzmacniacz, nie psując go. Opisz to.

 

Toomasz Wójtowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
Witam

Pytanie do rafal13113

Na czym polegało wywalenie wzmacniacza i wstawienie wałka. Bo słyszałem że zaspawują wzmacniacz, ale o wałku nie słyszałem.

A chciałbym wyrzucić wzmacniacz, nie psując go. Opisz to.

 

Toomasz Wójtowicz

 

wałek na którym jest koło od wzmacniacza wywalasz i kupujesz w agromie baz tego koła reszte części zabierasz i po sprawie ja kupowałem taki wałek w greene tylko stary miał inny frez i przy okazji trzeba było zmienić tarczę od sprzęgła podejrzewam że w każdej agromie powinieneś dostać taki wałek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj