przemrolnik

Metody i sposoby na odpowietrzanie

Polecane posty

przemrolnik    14

Piszcie swoje metody na odpowietrzanie,wiem ze dużo czasu to zajmuje, niewiem jak dobrze i szybko go odpowietrzyć. Czekam na porady :) Głownie chodzi o silniki 4cyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Podpąpować trochę pąpka ręczną i próbować rozpalić tylko nie zadługo bo rozrusznik spalisz.


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam na początek odkręcam dwie śrubki na pompie paliwa (najpierw dolną) pompuje reczna pompką aż zacznie lecieć paliwo, to samo z górną śrubką, a potem popuszczam przewód na jednym wtryskiwaczu i krece rozrusznikiem( nie za długo) jak odpali dokręcam przewód i wszystko. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie mam Massey fergusona, ale odpowietrzanie każdego silnika Diesla powinno zaczynać się najbliższego punktu przy zbiorniku paliwa. Tym miejscem są najczęściej filtry paliwa. Pompuje się pompką kilka razy, odkręca śrubkę i czeka aż powietrze ucieknie. Potem znów trzeba pompować kilka razy i odkręcić, powtarzać aż do usunięcia powietrza. Drugim miejscem odpowietrzania może być śrubka na pompie paliwowej, procedura odpowietrzania jest ta sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal2    0

1.najpierw odpowietrzyć filtr na ile to jest możliwe(ja to robołem po przez odkręcanie śruby trzymającej filtr i do tego pompowanie pompką)

2.odkręcanie śrubek odpow. pompe(czyli pompowanie pompką chwilę i odkręcenie śrubki odpowiet)

Czasem te śrubki odpow.pompe trzeba całkiem odkrecic bo są bardzo szczelne,nie wystarczy ich delikatne poluzowanie,przynajmniej tak u mnie było,dopiero całkowite odkręcenie śrub odpow.zaskutkowało natychmiastowym odpowietrzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Mam dwa mf-y,odpowietrzanie filtra można sobie darować.Najpierw dwie śrubki na pompie i pompujemy ręczną a póżniej przewód od wtryskiwacza[on jest najważniejszy inaczej nie odpali]gaz na maksa i kręcimy.Musi odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek10    4

Może mi ktoś napisać jak sprawnie odpowietrzyć mf255 po wymianie filtra paliwa tak dokładnie krok po kroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Proszę , zdjęcia z książki zassanej z neta.

9b00a6e643233c5bm.jpg

dc360efd2d173098m.jpg

Link do książki jest na AF , tylko sam musisz poszukać :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Swego czasu jak miałem MF255 to nie odpowietrzałem go, tylko po wymianie filtra pompką zasilającą napompowałem filtr i następnie rozruch wspomagałem samostartem ( w spraju ) .


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa mf-y,odpowietrzanie filtra można sobie darować.Najpierw dwie śrubki na pompie i pompujemy ręczną a póżniej przewód od wtryskiwacza[on jest najważniejszy inaczej nie odpali]gaz na maksa i kręcimy.Musi odpalić

Dokładnie tak jak mówisz filtra nie trzeba ogólnie Perkinsy są najgorsze do odpowietrzania w Urusach wystarczy pompka

i odpalać. Miałem kiedyś tak że co kilka metry mi się zapowietrzał odpowietrzałem z 15 razy okazało się że filterek

w pompce zasilającej był zasyfiony.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

To że miałes syf w pompce i ci się zapowietrzał to wina perkinsa. Po wymianie filtra pompuje ręczna pompką aż się napełni filtr. Przy pompowaniu trzeba pamiętac o odpowiednim ustawieniu wałka rozrządu pompka musi chodzić z oporem. W pompie paliwo jest więc Istnieje duże prawdopodobieństwo ze zapali bez odpowietrzania pompy powietrze z filtra zostanie wypchnięte do zbiornika odpływem.

Przy braku paliwa odkręcasz śróbke 8 na górze pompy przy cięgle gazu innych nie trzeba pompujesz pompka gdy juz leci same paliwo zakręcasz luzujesz przewód jednego wtrysku i odpalasz. Instalacje trzeba obejzeć i stwierdzić skąd mogło spłynąc paliwo po rozkręceniu każda jest inna. Jeśli wszytsko sie robi zgłowa to zajmuie chwilke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radi2001    0

Mam pytanko

Czy pęcherzyki powietrza w przewodzie doprowadzającym paliwo tj. między zbiornikiem paliwa a pompką wspomagającą to normalne? Jeśli nie powinno być pęcherzyków w tej rurce to jaka może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj