Skocz do zawartości
przemrolnik

Metody i sposoby na odpowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
przemrolnik    13

Piszcie swoje metody na odpowietrzanie,wiem ze dużo czasu to zajmuje, niewiem jak dobrze i szybko go odpowietrzyć. Czekam na porady :) Głownie chodzi o silniki 4cyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Podpąpować trochę pąpka ręczną i próbować rozpalić tylko nie zadługo bo rozrusznik spalisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam na początek odkręcam dwie śrubki na pompie paliwa (najpierw dolną) pompuje reczna pompką aż zacznie lecieć paliwo, to samo z górną śrubką, a potem popuszczam przewód na jednym wtryskiwaczu i krece rozrusznikiem( nie za długo) jak odpali dokręcam przewód i wszystko. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Thomas2135    1194

Nie mam Massey fergusona, ale odpowietrzanie każdego silnika Diesla powinno zaczynać się najbliższego punktu przy zbiorniku paliwa. Tym miejscem są najczęściej filtry paliwa. Pompuje się pompką kilka razy, odkręca śrubkę i czeka aż powietrze ucieknie. Potem znów trzeba pompować kilka razy i odkręcić, powtarzać aż do usunięcia powietrza. Drugim miejscem odpowietrzania może być śrubka na pompie paliwowej, procedura odpowietrzania jest ta sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal2    0

1.najpierw odpowietrzyć filtr na ile to jest możliwe(ja to robołem po przez odkręcanie śruby trzymającej filtr i do tego pompowanie pompką)

2.odkręcanie śrubek odpow. pompe(czyli pompowanie pompką chwilę i odkręcenie śrubki odpowiet)

Czasem te śrubki odpow.pompe trzeba całkiem odkrecic bo są bardzo szczelne,nie wystarczy ich delikatne poluzowanie,przynajmniej tak u mnie było,dopiero całkowite odkręcenie śrub odpow.zaskutkowało natychmiastowym odpowietrzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Mam dwa mf-y,odpowietrzanie filtra można sobie darować.Najpierw dwie śrubki na pompie i pompujemy ręczną a póżniej przewód od wtryskiwacza[on jest najważniejszy inaczej nie odpali]gaz na maksa i kręcimy.Musi odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek10    4

Może mi ktoś napisać jak sprawnie odpowietrzyć mf255 po wymianie filtra paliwa tak dokładnie krok po kroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Proszę , zdjęcia z książki zassanej z neta.

9b00a6e643233c5bm.jpg

dc360efd2d173098m.jpg

Link do książki jest na AF , tylko sam musisz poszukać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    30

Swego czasu jak miałem MF255 to nie odpowietrzałem go, tylko po wymianie filtra pompką zasilającą napompowałem filtr i następnie rozruch wspomagałem samostartem ( w spraju ) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa mf-y,odpowietrzanie filtra można sobie darować.Najpierw dwie śrubki na pompie i pompujemy ręczną a póżniej przewód od wtryskiwacza[on jest najważniejszy inaczej nie odpali]gaz na maksa i kręcimy.Musi odpalić

Dokładnie tak jak mówisz filtra nie trzeba ogólnie Perkinsy są najgorsze do odpowietrzania w Urusach wystarczy pompka

i odpalać. Miałem kiedyś tak że co kilka metry mi się zapowietrzał odpowietrzałem z 15 razy okazało się że filterek

w pompce zasilającej był zasyfiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

To że miałes syf w pompce i ci się zapowietrzał to wina perkinsa. Po wymianie filtra pompuje ręczna pompką aż się napełni filtr. Przy pompowaniu trzeba pamiętac o odpowiednim ustawieniu wałka rozrządu pompka musi chodzić z oporem. W pompie paliwo jest więc Istnieje duże prawdopodobieństwo ze zapali bez odpowietrzania pompy powietrze z filtra zostanie wypchnięte do zbiornika odpływem.

Przy braku paliwa odkręcasz śróbke 8 na górze pompy przy cięgle gazu innych nie trzeba pompujesz pompka gdy juz leci same paliwo zakręcasz luzujesz przewód jednego wtrysku i odpalasz. Instalacje trzeba obejzeć i stwierdzić skąd mogło spłynąc paliwo po rozkręceniu każda jest inna. Jeśli wszytsko sie robi zgłowa to zajmuie chwilke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radi2001    0

Mam pytanko

Czy pęcherzyki powietrza w przewodzie doprowadzającym paliwo tj. między zbiornikiem paliwa a pompką wspomagającą to normalne? Jeśli nie powinno być pęcherzyków w tej rurce to jaka może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×