Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KAROL4

FENDT F 380GT

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

KAROL4    3

Szukam informacji o ilości i klasach olejow do silnika,skrzyni i hydrauliki.Moze ktoś wie gdzie mogę dokupic (dobrać) wyświetlacz do zegara(jest na wpół rozlany).Co może być przyczyną ,że na każdym z 3 półbiegów jadę z tą samą prędkością(ten problem może też chyba występować w LSA)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiex    1

Sprawdź działanie półbiegów na 3-trójce np... Nie testuj na przełożeniach 25-30-40, bo to inna część przekładni odpowiada za te przełożenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KAROL4    3

Nawet niewiem jak włącza sie te 25-30-40.Próbowałem na wstecznym i na innych przełożeniach do przodu.Tak naprawdę nie jestem pewien jak one idą ale chyba w lewika i przód R-2-1,5-3 tył

1-2,5

i na każdym z nich nie ma rożnicy.Przy przełanczaniu na S łychać tylko łupnięcie elektrozaworu którego co dopiero podłączyliśmy.

Mam go od niecalego miesiąca,niewiele nim pracowalem,pare dni dochodziliśmy z elektryką,najprawdopodobniej jutro będzie rozjechany do skrzyni i będą wymieniane synchronizatory bo wyrzucalo R,1 i 2 przy obciążeniu.W międzyczasie tulejuje się TUR.Podrzucalem nim tylko z 1,5 h obornik i wyszlo szydlo z worka.Czy mial ktoś podobnie w LSA bo chyba są to te same skrzynie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Grzesiex    1

Podobne, trochę inaczej jest poprowadzony WOM jego przełożenia i sprzęgło, brak turbosprzęgła, ale ogólnie to funkcjonować powinna podobnie jak w LSA. Przy przełączaniu dźwignią przy kierownicy czujesz, że przełączasz coś w przekładni? Może cięgno pod kabiną jest odłączone lub urwane, łatwo to możesz ustalić jak odchylisz kabinę do tyłu, może też być uszkodzone mechaniczne sterowanie wodzikami wewnątrz przekładni...

 

biegi:

 

R 2 25 40

--------

1 3 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KAROL4    3

Jest czuć że dzwignia przy kierownicy coś załącza i przy wciśnięciu przycisku na niej ta ośka która wchodzi do skrzyni jeszcze bardziej się w nią wsówa.Mam nadzieję żę dziś mechanik rozpołowi go,to pomknę do Korbanków po części.Jak dokładnie włącza się 25-30-40,czy najpierw przyciskiem na dzwigni przy kierownicy i do siebie a potem lewarkiem zmiany biegów,czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Trzeba pamietac jedno, ze ciagniki z serii GT to zupelnie inna "bajka" i nie mozna ich w zadnym wypadku porownywac z ciagnikami z typu LSA. Mysle "Grzesiex" ze wiesz co piszesz, gdyz w innym wypadku narobisz Karolowi tylko bigosu.... A co do Karola , to mysle ze powinien udac sie do warszatau ze swoim ciagniczkiem, bo jesli nie ma sie niema pojecia o obsludze i dzialaniu, to co tutaj mowic o porządnej naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiex    1

Jak dokładnie włącza się 25-30-40,czy najpierw przyciskiem na dzwigni przy kierownicy i do siebie a potem lewarkiem zmiany biegów,czy jak?

 

Jaki jest rok produkcji ciągnika?

 

Pisząc 25-30-40 miałem na myśli oryginalne nazewnictwo stosowane ówcześnie przez firmę FENDT dla szybszej grupy przełożeń, które odpowiada w przybliżeniu prędkościom maksymalnym osiąganym na poszczególnym przełożeniu.

Schemat jaki powinien być na gałce dźwigni zmiany biegów prezentuje się tak:

 

acbd6310c5271ee0.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KAROL4    3

Jest z 89r.Jutro dostaniemy się do skrzyni,narazie widać,że widełki są nie wydarte,ale są spore luzy na trybach.Wydawało mi się ,że lewarek przy włączaniu R wychyla się mocniej w lewo ,a 1i2 są naprzeciw siebie. Pewnie masz rację,bo biegi wybiera się jak w starym autosanie-typowe lotto. :(

Czy to prawda,że na szosowych mam 6 biegów wprzod,a na polowych 3?Czy na R,1,2,3,25,30,40 mam do dyspozycji półbiegi?Z góry wielkie dzięki za chęć pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiex    1

Na polowych - pozycja żółw - brak przełożeń 25-30-40, nie ma możliwości ich włączenia, czyli na polowych trzy biegi w przód.

Półbiegi włączane dźwigną przy kierownicy powodują zmianę przełożenia (prędkości jazdy) dla biegów R-1-2-3, nie powodują zmian prędkości jazdy dla biegów 25-30-40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KAROL4    3

Ze skrzynią sobie poradziłem a teraz czas na instalację elektryczną.Czy ktoś ma schemat do tego ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×