daras77

Coś w lekki teren i na zakupy

Polecane posty

jaro    166

Dzisiaj dałem się sąsiadowi w Corsie 1.4 poobjeżdżać żeby miał o czym mówić :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

marcin91-osobiście grand vitara mnie nie podchodziła,oglądałem kilka jak żonie szukałem auto którym też mógłbym jechać,nie powiem nawet nawet,ale padło na liberty,a mnie i tak bardziej pasuje maverick(skromne 125km-2,7 tdi rzadkość z 1996 roku)mniej bajerów i lepiej się czuję i w gumo-filcach na pedałach starcza miejsca,tamten ma dla nóg mniej miejsca(jakby mnie w takim obuwiu do niego wpuściła),poza tym jak coś wrzucić to fotele i ławkę składam i trochę miejsca jest(na upartego 20 skrzynek mieściłem z towarem,ale bez ławki).

Edytowano przez wiesmag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

No w moim przypadku Suzuki akurat nie służy do przewozu rzeczy tylko właśnie do tego żeby przejechać teraz w zimę w ciężkich warunkach po śniegu, późną jesienią i wczesną wiosną po błocie, niekiedy osobówkę wyciągnąć ze śniegu. Ja mam ponad 180cm i jakoś ciasno z przodu nie jest. A czy elektryczne lusterka, elektryczne szyby to aż taki ogromny bajer to nie wiem :P Mnie cieszy w tym samochodzie tylko reduktor jako bajer :P

Edytowano przez Marcin91

Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

marcin91 ja nie mówię że jest zła,tylko mnie jakoś nie bardzo,może przyzwyczajenie,w końcu jest ich na drodze więcej niż mavericków,terrano(u nas bardziej widoczne,jakby bardziej modna),towar wożę tylko jak sprintera nie chcę fatygować i jest go mało,bo w końcu po to on jest z homologacją ciężarową,za dużo bajerów to też nie lubię a w połowie 90 lat to w osobowych lusterka i szyby to nielicznie był jako standard.doceniasz zaletę napędu 4x4 i reduktora i już pewnie przy wyborze kolejnego samochodu to będzie piorytet,u większości następuję syndrom 4x4 i przejście na 4x2 nie wchodzi w grę,i przyśpieszenie do setki nie jest ważne,moc się w terenie przydaje,moim zdaniem ta na niskim zakresie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Znajomy miał Suzuki GV 2.0TD i do kręcenia się po okolicy dawała radę, na kiepskie gruntówki zimą/wiosną jak znalazł, przyczepek też się nie bała. Ogólnie to numer mniejsza i lżejsza od Terrano więc trudno je porównywać.

 

@wiesmag

2.7TDI w Terrano przypadł mi do gustu właśnie ze względu na sporo mocy już od samego dołu, w porównaniu np. do Pajero 2.5TDI lepiej się wkręcał pod obciążeniem. Mocno klasyczna i bezobsługowa konstrukcja tego silnika też jest dla mnie plusem w takim samochodzie.

Edytowano przez mirasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baryla    0

a jak wyglada sprawa napedu w mavericku czy terrano? w porownaniu do pajero II generacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

W Pajero II były dwa rodzaje skrzyń, Easy Select z napędem na tył i dopinanym na sztywno przodem + reduktor, tak samo jak w Terrano, oraz Super Select z 4x4 z międzyosiowym dyfrem z możliwością odłączenia przodu lub spięcia na sztywno + reduktor i czasami z pełną blokadą tylnego dyfra, także ta druga użytkowo wypada dużo lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baryla    0

noo ja w swoim pajero mam ta pierwsza skrzynie.. a co byscie polecali z samochodow terenowych tak do 25tys zl? samochod ten ma byc w 5 drzwiach powinien miec wmaire dobre wlasnosci terenowe(nie gorsze niz obecne pajero), byc ekonomiczny (lpg nie wchodzi w gre) ?

Edytowano przez baryla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Przedwczoraj mój znajomek przecenił mozliwości terenowe swego Mavericka-niestety poległ w starciu ze śniegiem pomimo zapietego napedu i porządnego obuwia-dopiero ciągnik 4x4 ulżył mu w cierpieniu :D .Dlaczego o tym piszę ?-bo jak wcześniej pisałem warunki terenowe mogą być trudne...i bardzo trudne a wtedy nawet byle terenówka nie poradzi-okazało się że gość zasugerował się moimi śladami (jechałem tam dzień wcześniej ciągnikiem z przyczepką a nawet tego śnieżku nie poczułem)-ciekawe jakie są możliwości terenowe takiego Mavericka (3 drzwiowy,podniesiony ) w porównaniu np.z Patrolem ?

Edytowano przez jaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitara    0

opony terenowe to nie opony zimowe wszystko zależy od bieżnika

a możliwości tego forda są duże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Przedwczoraj mój znajomek przecenił mozliwości terenowe swego Mavericka-niestety poległ w starciu ze śniegiem pomimo zapietego napedu i porządnego obuwia-dopiero ciągnik 4x4 ulżył mu w cierpieniu :D .Dlaczego o tym piszę ?-bo jak wcześniej pisałem warunki terenowe mogą być trudne...i bardzo trudne a wtedy nawet byle terenówka nie poradzi-okazało się że gość zasugerował się moimi śladami (jechałem tam dzień wcześniej ciągnikiem z przyczepką a nawet tego śnieżku nie poczułem)-ciekawe jakie są możliwości terenowe takiego Mavericka (3 drzwiowy,podniesiony ) w porównaniu np.z Patrolem ?

Dużo śniegu musiało u Ciebie napadać, bo u mnie średnio po kostki jest, poprzedni upłynnił się w większości, już nawet myślałem że wiosna idzie i w pole trzeba będzie ruszać ;) Ślady po byle traktorze to trudne warunki terenowe? ;) Ogólnie rzecz biorąc Patrol ma lepsze predyspozycje niż Maverick/Terrano, ot taka konstrukcja, też bardziej rozwojowa.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

patrol budowany jest na samochód wyprawowy(safarii,afryka).jaro -maverick se nie poradził, i to się zdarza,mówisz o zaletach traktora 4x4(nie nasza wina że masz taki dojazd),ciekawi mnie gdybyś tą drogą miał jechać ciągnikiem 4x2 i to bez łańcuchów np.360 z prawie zużytym bieżnikiem.mówiłeś przedtem o transporterze syncro,nie warto i tak nie przejedziesz,może lepiej UNIMOG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Przedwczoraj mój znajomek przecenił mozliwości terenowe swego Mavericka-niestety poległ w starciu ze śniegiem pomimo zapietego napedu i porządnego obuwia

 

Wiadomo, że nawet terenówka po wszystkim nie pojedzie i każdego śniegu i błota nie pokona. Pomimo, że Suzuki wcale do wysokich nie należy to w moim przypadku ratuje sytuację genialnie, zaletą jest to, że jak drogą nie mogę przejechać to polem pojadę i nie boję się o nierówności czy bruzdy. Ale to nie znaczy, że wpadki się nie zdarzały :)


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Sorry ze moze nie pisze o aucie w teren ale chciałbym sie dowiedziec czy ma ktos z was bmw e46? Jezeli tak to warto kupic taka beemke? Niedługo sprzedaje byczki i włąsnie chciałbym to auto kupic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@mirasek-ja zawsze twierdziłem że u mnie jest z lekka inaczej niż w reszcie Polski :D -chodzi tu o specyficzne położenie wsi,z trzech stron lasy z czwartej bagienka (tzw.biele)-do wsi mam całkiem niezłą drogę dojazdową-asfalt pod sam dom-tyle że ta droga jest tak śmiesznie poprowadzona że często korzysta się z takich "skrótowców" przez las-a wtedy zaczynają się problemy-no ale oszczędza się te 10-12 km.

@wiesmag-podejrzewam że zostanę przy ciągniku, co do owego C-360 to by nie przejechał-od czasu nabycia ciągnika 4x4 nawet mój Starszy zrewidował swój światopogląd nt.napędzanej przedniej osi :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baryla    0

jak tak patrze na te mavericki i terrano to dochodze do wniosku ze lepiej kupic pajero o takie chociaz by http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajero-sport-2-5-td-i1413807430.html przynajmniej wyglada jak samochod

a i czym rozni sie pajero od montero? oprócz tego ze to chyba ten sam samochod tylko jedna nazwa jest zarezerwowana na europe a druga na usa..

 

co do patrola to moj znajomy z koła ma takiego z 1995roku z silnikiem 4.2d, troche podniesiony i z jakimis tam super reduktorami to w terenie nie ma praktycznie przeszkody zeby nie przejechał B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

polecam zwykłe pajero bo te sporty to L200 pod spodem i promień skrętu jak w forttschricie zt300 :D ale jak komuś nie przeszkadza to twarde auta oczywiście jak bezwypadkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@baryla-jakoś chyba zły przykład,to jakbyś porównywał pasata i vektre,po za tym nie rozumiem co oznacza"normalny"samochód,bo np.biorąc fronterę,pajero,terrano,land cruisera,nie biorąc pod uwagę napędów,to typ budy niedużo inny jak osobowy kombi-podniesiony kombiak i tyle + koło na tylnej klapie.w kabinie nie widzę różnicy jak przy"normalnym"samochodzie,w środku wszystko jest.różnicę widzę przy myciu,bo dach myję się z podestu nie z ziemi,garażu też większego nie potrzeba,zajmuje tyle samo miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj