Skocz do zawartości
kposy

Który z ursusów jest najbardziej udany?

Polecane posty

Tadeusz1212    2

No pewnie C-360 to jest dopiero masakra. Paskudna, okropnie duzo pali, zero konfortu, skraszenie droga w utrzymaniu, czesto sie psuje, no i to wycie zwolinc> ŻAL. A i jeszcze zapomniałęś dodać, ze jest super silna, komfort oczywiście że jest i to lepszy niż w zetorze, i no posiada ją kazy nawet ten co nie ma gospodarki tylko mieszka w mieście np. bloku. URSUS C-330 RULEZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sabek27    1

ja jestem za c-360 i 4514 są to moim zdaniem najlepsze maszyny jake ursus stworzył i morze jeszcze 1634 i 1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10
No pewnie C-360 to jest dopiero masakra. Paskudna, okropnie duzo pali, zero konfortu, skraszenie droga w utrzymaniu, czesto sie psuje, no i to wycie zwolinc> ŻAL. A i jeszcze zapomniałęś dodać, ze jest super silna, komfort oczywiście że jest i to lepszy niż w zetorze, i no posiada ją kazy nawet ten co nie ma gospodarki tylko mieszka w mieście np. bloku. URSUS C-330 RULEZ

:P:)

 

Zabłysnąłeś z tą siłą i komfortem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukano    0
Chyba więcej jest 330 :P To 360 jest masakra...Dużo pali,paskudny,bez komfortowy,i nie przemyślany.330-ładna,mało pali,i fajnie się jeździ(choć komfortu też nie ma) :)

Czy C330 jest więcej niz C360 sprzeczał bym sie przynajmniej w moich stronach jest wiecej 60.

Dla manie C330 to tez masakra miałem przyjemność ja użytkować i szczerze wole C360 może i więcej pali ale na pewno zrobi więcej :) niż C330 może i wyją zwolnice ale idzie sie przyzwyczaić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Czy C330 jest więcej niz C360 sprzeczał bym sie przynajmniej w moich stronach jest wiecej 60.

Dla manie C330 to tez masakra miałem przyjemność ja użytkować i szczerze wole C360 może i więcej pali ale na pewno zrobi więcej :P niż C330 może i wyją zwolnice ale idzie sie przyzwyczaić :)

jasne że więcej zrobi bo ma więcej KM ale teżwole ciapka nawet nie lubie zmieniać biegów przy C-360 ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Ludzie co wy gadacie???? c330 to jeden z najbardziej udanych traktorów - malo pali, mało awaryjny i jest w sam raz na duze gospodarstwo ( do pomocy ) jak i na małe ( do pracy ) .....

A c360 to jest ciagnik nieudany w 100%%%% - ANI NA DUZE GOSPODARSTWO ANI NA MAŁE.Zwolnice wyją, DUZO PALI trzepie stuka a NIC NIE ROBI bo jest slaba ....w przedziale ciagnikow od 25km do 70 km c360 stoi na samym dnie bo do niczego sie nie nadaje...lekkie prace zrobi c330 i spali polowe z tego a ciezkie nie sa do c360 ( chyba ze ogródek )

MaSAKRA to jest to cco Wy niektórzy wygadujecie!!!

PS: a poza tym jak c360 byla by dobrym ciagnikiem to trzymala by sie ceny ( jak c330 ) a mozna ja juz kupic za 8 tys - co swiadczy o tym jaki to jest SYF !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
Ludzie co wy gadacie???? c330 to jeden z najbardziej udanych traktorów - malo pali, mało awaryjny i jest w sam raz na duze gospodarstwo ( do pomocy ) jak i na małe ( do pracy ) .....

A c360 to jest ciagnik nieudany w 100%%%% - ANI NA DUZE GOSPODARSTWO ANI NA MAŁE.Zwolnice wyją, DUZO PALI trzepie stuka a NIC NIE ROBI bo jest slaba ....w przedziale ciagnikow od 25km do 70 km c360 stoi na samym dnie bo do niczego sie nie nadaje...lekkie prace zrobi c330 i spali polowe z tego a ciezkie nie sa do c360 ( chyba ze ogródek )

MaSAKRA to jest to cco Wy niektórzy wygadujecie!!!

PS: a poza tym jak c360 byla by dobrym ciagnikiem to trzymala by sie ceny ( jak c330 ) a mozna ja juz kupic za 8 tys - co swiadczy o tym jaki to jest SYF !!!

Bardzo ciekawe co piszesz :P:) ale ja i tak uważam ze C360 jest 100 lepszy od swojego młodszego brata chwile zastanów co piszesz bo to jest dopiero śmieszne :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62
Bardzo ciekawe co piszesz :P:) ale ja i tak uważam ze C360 jest 100 lepszy od swojego młodszego brata chwile zastanów co piszesz bo to jest dopiero śmieszne :) :)

 

C-330 nadaje się do takich prac, a C-360 do innych...jak sobie wyobrażasz C-360 która sadzi ziemniaki... :) ...znów w drugą stronę, C-330 przy prasie belującej... :) ...osobiście wolę C-330, C-360 mi się podoba, wolę już MF255 lub Ursusa 3512... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborolnik    3

nie wiem co wy macie do tych c330. Choc wole je od c360 to jednak nie uwazam odrazu ze c360 jest zla. Wszystko przeciez zalezy od tego do czego uzywamy ciagnika. Ciapki sa malo awaryjne i c360 tez moze taki byc. trzeba tylko o te ciagniki dbac. Prawda ze trafialy sie wadliwe egzemplarze. Wiecej wadliwych bylo c360 ale tylko dlatego ze ich wiecej zrobili(chyba). Tak wiec wedlug mnie remis :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Potwierdze odpowiedzi poprzedników iż C-330 to najbardziej udany ursus

 

jak dla mnie jest najbardziej udany ale nie każdy to powie bo nie każdy go ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

mam ciapka z 74 roku i chodzi jak burza, teraz coś 5 bieg wyrzuca, ale mało pali i pracuje w różnych pracach, a w swej młodości robił wszystko aż do 92 kiedy się pojawiła u nas c-360, co prawda używana, c-360 może wygodniejszy, ale delikatny i paliwożerny silnik robiony 7 razy, ostatni szlif wału, na jesieni 2 razy uszczelke wydmuchło przy pracy z beczką 4 tys l. ciągnik jest beznadziejny, może wy macie lepsze modele, ale mój to nadaje się tylko na złom, mam jeszcze 3512 z 94, to jest maszynka, jak na razie bez żadnych awarii i przez 6 lat był głównym ciągnikiem- 25ha pługiem 3 skibowym, chodzi jak zegarek, a najlepsze są c-328 i te 6 cylindrowe, nie do zdarcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
C-330 nadaje się do takich prac, a C-360 do innych...jak sobie wyobrażasz C-360 która sadzi ziemniaki

Ja nie muszę sobie wyobrażać 360 z sadzarką, bo tak sadzimy. U nas ciapek nie da rady no górzystych polach, podnosi przód. Nawet c 360 trzeba sadzić z góry na dół bo nie wyjedzie pod górę, co dopiero ciapek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
Ja nie muszę sobie wyobrażać 360 z sadzarką, bo tak sadzimy. U nas ciapek nie da rady no górzystych polach, podnosi przód. Nawet c 360 trzeba sadzić z góry na dół bo nie wyjedzie pod górę, co dopiero ciapek.

heh to sadź sobie z gory na dół!...a poza tym jak dobrze sobie przód dociązysz to nie bedzie podnosic

PS: Sprawdz sobie ile na hektarze sadzenia spali c330 a c360

ZGADZAM SIE W 100% Z piotrek4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
PS: Sprawdz sobie ile na hektarze sadzenia spali c330 a c360

 

Jasne że więcej spali bo ma więce KM nie porównujcie tak ;/ I nie to że jestem za C-360 tylko śmieszy mnie to jak ktos tak porónuje, załozy sie wąższe laćki do C-360 i też można sadzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

a ile masz KM w mf 255???a pali mniej jak c360!!!

w jumzie masz 60 KM a pali duzo wiecej jak c360!

To nie jest reguła we wszystkich przypadkach...Zalezy od klasy silnika....poza tym stersze silniki wiecej palą od tych nowszych, wazne jest tez czy ma dobre sprezanie ( jak ma zle sprezanie do DUZO pali i ma mala moc) TAKZE NIE GADAJ TAKICH RZECZY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
heh to sadź sobie z gory na dół!...a poza tym jak dobrze sobie przód dociązysz to nie bedzie podnosic

PS: Sprawdz sobie ile na hektarze sadzenia spali c330 a c360

ZGADZAM SIE W 100% Z piotrek4x4

1.Z sadzarką nawet w c 360 potrafi podnieść przód to żeby w ciapku nie podnosiło to trzeba by założyć jakieś 400 kilo( wytrzyma tyle?)

2.Jak by tak dociążyć to na pusto nie dało by się kierować.

3. Nawet jeśli dociążyć ciapka to i tak c 360 zasadzi lepiej i szybciej (większa moc i uciąg)

 

Na równinach to można się bujać ciapkiem z sadzarką, ale nie u nas. Całe szczęście że u mnie zamiast ciapka jest mf 255.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
a ile masz KM w mf 255???a pali mniej jak c360!!!

w jumzie masz 60 KM a pali duzo wiecej jak c360!

To nie jest reguła we wszystkich przypadkach...Zalezy od klasy silnika....poza tym stersze silniki wiecej palą od tych nowszych, wazne jest tez czy ma dobre sprezanie ( jak ma zle sprezanie do DUZO pali i ma mala moc) TAKZE NIE GADAJ TAKICH RZECZY

 

ale ciapek ma 28 km a C-360 ma 52 to jest spora róznica ;]

Edytowano przez robertbara
Ort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
1.Z sadzarką nawet w c 360 potrafi podnieść przód to żeby w ciapku nie podnosiło to trzeba by założyć jakieś 400 kilo( wytrzyma tyle?)

2.Jak by tak dociążyć to na pusto nie dało by się kierować.

3. Nawet jeśli dociążyć ciapka to i tak c 360 zasadzi lepiej i szybciej (większa moc i uciąg)

 

Na równinach to można się bujać ciapkiem z sadzarką, ale nie u nas. Całe szczęście że u mnie zamiast ciapka jest mf 255.

Po co ci duza moc i predkosc do sadzenia???jak by tak gadac to jeszcze lepszy bylby ursus 1614

Ale jak zjezdzasz z gory na dol to jak Ci moze przód podnosic bo nie rozumiem?

 

ale ciapek ma 28 km a C-360 ma 52 to jest spora róznica ;]

No i Ciapek pali jak zapalniczka a 60 żre jak wsciekla a wcale duzo wiecej nie zrobi

PS : 30 ma ponad 30 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Po co ci duza moc i predkosc do sadzenia???jak by tak gadac to jeszcze lepszy bylby ursus 1614

Ale jak zjezdzasz z gory na dol to jak Ci moze przód podnosic bo nie rozumiem?

Z góry na dół moc nie jest potrzebna, ale jak wjeżdża się na górę to aby robić to z sensowną prędkością potrzeba trochę mocy i wtedy tez podnosi przód.

 

EDIT

Mówisz że c 330 nie zrobi mniej od 360? Z rozrzutnikiem 3,5 tony na moje pola ciapek by pewnie nie dojechał, nie mówiąc o jeździe po polu. Miejscami c 360 na dwójce (pełen gaz i blokada) ledwo co przechodzi i tam ciapkiem nie ma czego szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

no ok rozumiem Ty masz takie tereny ale jezeli bylyby rowne to o wiele korzystniej jest sadzic c330...chociaz cos mi ciezko uwierzyc ze te tereny sa takie strome ze orginalne obciazniki na przod by nie wystarczyly

Ps a jak jedziesz do góry to mala predkoscia wiec moc duza nie potrzebna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No niestety dosyc strome pola + miejscami piasek i ciągniki strasznie się grzebią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
No niestety dosyc strome pola + miejscami piasek i ciągniki strasznie się grzebią.

chyba ze:)

Ale i tak obstaje za c330 a szczególnie c330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×