benek30

dzierżawa

Polecane posty

benek30    0

Witam wszystkich ,jestem tu nowy.

N samy początku mam pytanie odnośnie dzierżawy .

Czy muszę być rolnikiem czyli posiadać chociaż 1 ha by móc wziąść ziemię w dzierżawę czy nie ma takiego przepisu normującego kto może wiząść ziemie w dzierżawę .

pozdrawiam.

Petekw    3

Ziemie w dzierżawę może wziąść każdy. Nie trzeba mieć wykształcenia rolniczego. Ja dla przykładu jestem z wykształcenia mechanikiem maszyn przemysłowych. Mimo to prowadze gospodarstwo i wtej chwili mam 9 ha wzięte w dzierżawe.

Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Baza18    9

Tez tak uwazam ze dzierżawe moze wziac kazdy, wystarczy spisac odpowiednia umowe.

Baza

Wiadomość z agroFakt.pl

aadams7    0

temat to zamknięcia... kolejny o dzierżawie... kolego najpierw poszukaj tematu, a jak nie ma to dopiero zakładaj...

Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Unexpected
      Witam,
      kupiłem nowy wóz asenizacyjny Meprozet poj. 10700l na jednej osi, mam do niego wydana homologację (przyczepa ciężarowa- asenizacyjna), czy trzeba go rejestrować? Częściowo będzie przejeżdżał przez odcinek drogi krajowej. Kobieta od ubezpieczeń mówi, że tak, zwłaszcza w razie wypadku, stłuczki itd., w wydziale komunikacji została mi udzielona informacja, że mogę to zrobić.
         Ktoś wie jak to wygląda w praktyce i jest obowiązkowe? W mojej okolicy u nikogo tablicy rej. nie widziałem, z drugiej strony chciałbym mieć kryty tyłek w razie W.
      Jak wygląda sprawa z rozrzutnikiem?
    • Przez karol
      Zapraszam do wypowiadania się na temat prowadzenia rozrachunków z tytułu VAT w gospodarstwach rolnych. Jakie są Wasze doświadczenia?
    • Przez bamberszol