News
Zaloguj się, aby obserwować  
majki

Różnica miedzy seria 20XX i 22XX kombajnów john deere

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majki    0

Dokładnie chodzi mi o kombajn 2064 i 2264.Zastanawiam się nad kupnem takiej maszyny i chciałbym się dowiedzieć o niej jak najwięcej.Bardzo pomocne informacje znalazłem w poście "John deere 2066" Ale nikt nie zapytał jaka jest różnica miedzy tymi seriami kombajnów, jaka jest ich wydajność, pojemności,spalanie itp. Agrofotowicze czy potraficie mnie trochę nakierować i pomóc z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przem    33

kolego @majki odsyłam do "katalog testów II" top agrar extra z1999 roku, tam na stronach 48-51 był test kombajnu JD2266, są tam również wskazane różnice pomiędzy serią 20xx i 22xx, warto przeczytać. Osobiście miałem okazje jeździć kombajnami zarówno 2066 jak i 2266 niestety bardzo krótko, moje spostrzeżenia jak i zasłyszane opinie na temat tych maszyn: prosty, łatwy w obsłudze i ustawieniu kombajn z zasłabym silnikiem w stosunku do swojej wydajności, szczególnie problem braku mocy pojawia się na polach pagórkowatych. Pozdrawiam i życze udanych zakupów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majki    0

Dzięki wielkie przem za podpowiedź ale czy 2264 tez może mieć za mały silnik i obawiam się że nie posiadam tego rocznika top agraru.... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przem    33

podaj e-mail to postaram sie zeskanować ten artykół i Ci wysłać, zawsze warto przeczytać, jednak nie zastapi to opinii uzytkowników, moja wiedza na temat tych kombajnów jest bardzo mała, wiem tylko że wiekszość użytkowników nażeka na zbyt małą moc silnika i dotyczy to wszystkich modeli, pytanie tylko w jakich warunkach Ty będziesz uzytkował ten kombajn? Maszyny z którymi ja miałem doczynienia były użytkowane bardzo intensywnie, JD 2266 2066 i NH TF46 pracowały na powierzchni 2500ha, co istotne już w trakcie użytkowania, to bardzo słaby tylny wuzek w tych kombajnach, często lubi się złamać, zbiornik na ziarno też jest troche przymały, ale to przeszkadza głównie na dużych polach, na plus można zaliczyć moim zdaniem bardzo przyjemną kabine, już wcześniej wspomnianą prostote budowy i łatwość obsługi, bardzo podobał mi sie dostęp do wszystkich elementów z boku kombajnu, boczne osłony są duże i po ich otwarciu łatwo przeprowadzić codzienny przegląd czy naprawy, z tego co pamiętam jest też łatwy dostęp do młocarni od przodu, ponieważ między gardzielą a kabiną jest dużo miejsca, podsiewacz można w prosty sposób wyjąć np. do czyszczenia wysuwając go do przodu, pamiętam tez że sita w tych kombajnach łatwo oblepiały się np przy zbiorze rzepaku, nie wiem czym to było spowodowane. Ogólnie moim zdaniem maszyna godna polecenia, sam gdybym miał wiecej ha do koszenia i musiał wymienic kombajn pewnie rozglądał bym sie za czymś podobnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majki    0

A zapomniałem o jednym i chyba ważnym aspekcie ile może spalić taki 2064 na ha przypuśćmy pszenicy, która daje 8 ton....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bajo0112    0

A zapomniałem o jednym i chyba ważnym aspekcie ile może spalić taki 2064 na ha przypuśćmy pszenicy, która daje 8 ton....?

 

 

 

 

w granicach do 30 l/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walek    0

seria 22 pali tak od 16 no ale to rekord (przy słabym plonie i suchych żniwach) poprzez 19-20l do 23l (mokro i cięzkie warunki) na ha (w tym sa wliczone dojazdy i połowa pracy z rozdrabniaczem)

Ile pali to bardziej zależy od tego czy są żniwa suche czy mokre jak mokre to pali więcej i czy sa górki jak górki to znów wiecej i czy tniesz słomę jak tniesz to znow więcej

Tylna oś owszem zlamała się ale tylko i wyłącznie z tego powodu że kombajn kosił kukurydzę i przystawka byla ciut przyciężka i byjał i po kilku latach pękła.

Kombajn prosty i przyjemny aczkolwiek to chyba ciężko kupic cokolwiek co nakosiło mało ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majki    0

To seria 22 pali mniej niż seria 20?A mówisz o spalaniu na ha oczywiście...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walek    0

Co żeś się czepił seria 20 seria 22 obie pala po równo - podane wartości są wartościami na ha

 

To seria 22 pali mniej niż seria 20?A mówisz o spalaniu na ha oczywiście...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruwenzori    0

Witam

Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi podać rozmiary opcjonalnego ogumienia w JD 2256?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zukasz    2

przód 800/65R32 - 24,5-32

tył 16,5/85-24

 

przy podawaniu spalania w kombajnach radził bym dodać jaki to model bo seria 22 może mieć od 180 do ponad 300 koni mechanicznych, a to robi różnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Panowie a ja mam 2066 bardzo wydajny kombajn nawet w najwiekszym zbozu sie nie dlawi.W tym roku zauwazylem ze nalalem pelny zbiornik i wykosilem 45 ha rzepaku wiec duzo nie spalilem kolo 13-14 litrow na hektar(550l zbiornik) .Realne spalanie kombajnk kosil z sieczkarnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

Mi NH 5060 w rzepaku spalił 10 litrów a w pszenicy 18. Rzepak był słabiutki, ponad 2,5 t, a pszenica ładna i od razu to było widać w spalaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Kolego 2,5 tony to dobre plony :)) No to ladnie spalil podobnie do mojego tylko ze ja wiecej kosilem na godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

U nas niektórzy mówili o ponad 4 t/ha, ja 2-2,5 ha/h kosiłem ty pewnie koło 4.

Ogólnie to twój mało spalił. Tak mi bizon palił, może więcej, a kosiłem może 1ha/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

No to ja dochodzilem do 3 ha(plon sredni 3,5) w rzepaku i niebylo ze obroty spadaly szedl nawet w najgeściejszym łanie:) Tylko jakos w życie mi sie ciagle zawija na motowidla i źle sie kosi az zakladam stól do rzepaku i kosze zyto i wtedy pedze nawet do 8-9 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Kolego 0 z tyłu:) az myslalem ze czujnik strat niedziała ale zamknełem sita calkiem i dopiero sie czujnik podniósł.On ma dwa sita po 80cm naprawde musi byc duza masa aby zgubił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez norbertkaczmarek_62205
      Witam. Mam problem w kombajnie John deere 2056. Na początku kiedy mialem joystick w kierunku poruszania sie do przodu nie moglem podniesc ani opuscic przystawki, musialem sie zatrzymac i wtedy można bylo regulowac wysokoscia, teraz juz nawet gdy zatrzymam sie nie chce podniesc, ale w dol idzie. 
      Jedynie podnoszenie działa poprzez wcisniecie przycisku zaznaczonego na bialo na zdj. 
      Jak wciskam przycisk zaznaczony na niebiesko do gory, przewod dochodzacy do elektrozaworu napręża sie, ale przystawka caly czas nie unosi sie. 
      Moze mial ktos podobmy problem. 
      Prosze o pomoc, pozdrawiam. 
       

    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez kedzik28
      Czy ktoś by mógł wypisac mi + i - kombajnu zbożowego John Deere 1065
    • Przez Marcins1315
      Witam , jak u Was wbija się biegi w tym modelu ? 
      pytam ponieważ u mnie bardzo ciężko to działa 
    • Przez zizu21
      Witam, mam taki problem w John deere 7800 nie  pokazuje na zegarach prędkości, ani obrotów silnika ani temperatury,wskazuwki się nie podnosza, szukać po czyjnikach? Jak tak to proszę o podpowiedź gdzie one są. Ja podejrzewam licznik ale może się mylę. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj