MASEY8160

wyciek z prawej zwolnicy 3512

Polecane posty

andrzej2110    535

To mocno u ciebie to siedziało :blink:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Siedziało normalnie , tylko mechanik powiedział mi że tam nie ma żadnych zabezpieczeń bo to siedzi na wcisk.On po prostu nigdy tego nie rozbierał i nie wiedział jak się do tego zabrać, gdyby powiedział że nie wie jak to jest zmontowane nie było by problemu a tak obudowa poszła w drobiazgi a "znajomy mechanik" został "byłym znajomym mechanikiem".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nienowy    0

Witam. Powyzej zostalo zadane pytanie dotyczace wymiany simmeringu w zwolnicach. Czy ktos go wymienial? Jesli tak, czy mogly powiedziec jak nalezy to zrobic aby nie uszkodzic czesci podczas demontazu/montazy simmeringu? Wymagane sa jakie specjalistycznbe narzedzia? Ma ktos moze ksiazke ktora opisuje jak to nalezy robic? Dziekuje bardzo za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jachu466    0

mam pytanie. czy to prawda ze gdy półoś wychodzi lekko z kosza z satelitami to jest mozliwośc ze koło moze wyjechac podczas jazdy? tak powiedział mi mechanik. powinno to byc ciasno spasowane tak jak mówicie a gdy lekko to wychodzi to jest juz to wyrobione i trzeba nowe. prosze o rade bo wymieniałem uszczelniacz ten przy kole ten zewnetrzny i półoske wyciągnełem reka bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarott1    6

Mam podobny problem w 5314 nie mogę wyciągnąć półosi, połamałem tylko ściągacz. Dziwne rozwiązanie półksiężyce dopiero wyjdą jak wyciągne półoś. Chyba dobrze rozumuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie. Półosi nic nie trzyma poza ciasnym pasowaniem. To tylko zabezpieczenia na wypadek w.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,zakupiłem Ursusa 4512 i mam wyciek oleju z zwolnicy , wymieniłem uszczelkę korkową, wyciek jest w dalszym ciągu w podczas jazdy, co powinienem jeszcze wymienić, proszę o pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarott1    6

3 dni temu to przerabialem. Rok temu wymienilem korki ale dalej cieklo Korki byly z jakiejs pianki dodatkowo zaczelo cieknac z usxczelniaczy. Tydzien temu rozebralem to jeszcze raz z jednym kolem nie bylo problemu ale z drugim masakra. Polamalem 2 sciagacze prasa 20t nie dala tez rade.Poszlo dopiero mlotem. Wszystko przez ciasne pasowanie wielowypustu.Do zmontowania trzeba bylo zeszlifowac wypusty listkiem.Probowalem tez grzac ale nic nie dalo.Tera zamontowalem korki z korka i dodatkowo na sylikon.

post-15167-0-49632400-1488997626_thumb.jpg

post-15167-0-15215400-1488997664_thumb.jpg

post-15167-0-30385100-1488997700_thumb.jpg

post-15167-0-87141600-1488997732_thumb.jpg

Edytowano przez Jarott1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Bez młota to nie robota młotem możesz cały traktor potraktować,tylko pamiętaj że do tej roboty potrzebna prasa o nacisku 40 ton i specjalny uchwyt do zamontowania zwolnicy,prawidłowo tak ciasno powinno być szlifowanie wypustów to największa głupota ale to twój ciągnik możesz zrobić co chcesz


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarott1    6

Rozmawialem o ty z serwisantami w ursusie i mowili mi ze tam powinno byc pasowanie suwliwe. I prawidlowo powinno zejsc za pomoca trojramiennego sciagacza. Ale rzeczywistosc jest czesto inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22
jeśli wyciagne długą oś (tą za zwolnicą planetarną) to nie będzie problemu z powrórnym złożeniem? Do wyjęcia pierścienia łożyska z obudowy zwolnicy planetarnej mogę użyć sciągacza 2ramiennego i zaprzeć go o oś? Może głupie ale nie chce niczego uszkodzić i dlatego pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikTivi    50

Panowie proszę o pomoc, chce wymienić uszczelniacz w ursusie 4514 ten przy kole przy krzyżakach wchodzący do pochwy koła i rozkręciłem już pochwę i teraz trzeba odjechać zwrotnica żeby wyszedł wał i tam jest tak ciasno ta zwrotnica że nie wiem czy da się to zrobić, proszę o jak możliwie najszybszą odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie bardzo rozumiem twój opis, chcesz wymienić uszczelniacz w przednim moście przy zwolnicy czy ten w moście.

W zasadzie nie ma to większego znaczenia, musisz zdemontować sworznie zwrotnicy ( potrzebny ściągacz specjalny, można dorobić ) górny i dolny, wtedy odsunie się cała.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikTivi    50

Sworznie co się łożyska na nie nabija tak ?

Przykładowo w renault Ares mam tak że jak wyjmę czopy z łożyskiem to i zwrotnica sama schodzi i dostęp do uszczelniacza genialny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Dokładnie tak samo powinno być, wyciągasz sworznie zwrotnicy i całą zwolnicę z obudową zwrotnicy odsuwasz ( tylko musisz to sobie dobrze zabezpieczyć bo ona trochę waży ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Po kolei:

1. Wymontuj kosz satelitów ( przednia pokrywa na 10 śrub )

2. Zdjąć pierścień osadczy sprężynujący

3. Odłączyć drążek kierowniczy

4. Zdemontować pokrywę górną zwrotnicy, podkładki regulacyjne i pierścień zew. łożyska

5. Wyciągnąć sworzeń górny za pomocą ściągacza specjalnego

6. Pkt. 4 tylko z pokrywą dolną

7. Pkt. 5 tylko z sworzeń dolny

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikTivi    50
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Po kolei:

1. Wymontuj kosz satelitów ( przednia pokrywa na 10 śrub )

2. Zdjąć pierścień osadczy sprężynujący

3. Odłączyć drążek kierowniczy

4. Zdemontować pokrywę górną zwrotnicy, podkładki regulacyjne i pierścień zew. łożyska

5. Wyciągnąć sworzeń górny za pomocą ściągacza specjalnego

6. Pkt. 4 tylko z pokrywą dolną

7. Pkt. 5 tylko z sworzeń dolny

 

Dzięki za pomoc wszystko jest proste tylko nie mam tego ściągacza specjalnego koszt 500 zł złoże to i zaprowadzę do kogoś kto ma taki ściągacz i w przyszłości pomyśle o nim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Jeśli dałbyś radę to zrobić to zawsze można dorobić lub pożyczyć taki ściągacz ( bez wydawania 500 zł ) ale jest jeszcze jeden problem, czasami trzeba grzać bo różnie się to rozbiera, jak ktoś to robi to ogarnie szybko więc polecam zrobić jak napisałeś. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

chcesz taki ściągacz ? daj 300zł i bierz ;) Ostatnio u wujka wystarczył krótki klucz aby wyszarpać ten sworzeń... u mnie bez grzania ani rusz

DSC_0862.JPG

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Było się wytężyć i chociaż jakąś konkretną śrubę i nakrętkę dać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

yyyy no tak a czop zwrotnicy rozwiercić na M20 bo teraz jest M14 ? myślisz TY gościu w ogóle ?? widziałeś ten czop na oczy ?

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikTivi    50
5 godzin temu, lukbold napisał:

chcesz taki ściągacz ? daj 300zł i bierz ;) Ostatnio u wujka wystarczył krótki klucz aby wyszarpać ten sworzeń... u mnie bez grzania ani rusz

DSC_0862.JPG

Słyszałem że nie zbytnio można grzać w serwisie mi kiedyś gość to powiedział, bezpieczne to ? Zielony jestem trochę w mechanice więc pytam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

trzeba sobie jakoś radzić... zresztą starczy trochę zagrzać a potem delikatnie spryskać wodą sam czop. Mi dziś udało się bez grzania tylko odrdzewiaczem to potraktowałem choć to raczej zbyteczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
    • Przez lesio321123
      Witam szukam.na szybko pomocy otóż. Po zamatowaniu zwolnicy do obudowy mechanizmu roznicowego na górze wystąpiły minimalne luzy po dociagnieciu śrub już mocno na dole wszystko dolega fajnie A na górze jest szpara maucieńka... to przez oringi mogą być za grube?... dodam że śrubki na wkretak płaski którymi przykreca się pierwsza część obudowy zostały dokręcone  Bardzo proszę o szybką pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj