rudi0

pomocy-hydraulika

Polecane posty

rudi0    0

witam.mam problem z hydrauliką w mtz82.

wymieniłem pompę oraz rozdzielacz.jest do wymiany jeszcze reduktor podnoszenia i tu jest problem.jest to prawdopodobnie reduktor starego typu.ma on 4 podłączone rurki, 3x20mm i 1x14mm.nowe typy mają tylko 2 wejścia na m20.co zrobić żeby przejść na nowy typ reduktora?lub go w ogóle wyeliminować i podłączyć siłownik do rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

 

Jak nie możesz dostać rozdzielacza

ewentualnie możesz podłączyć 2 przewody co idą od siłownika do szybko złączy a tamte wyjścia z rozdzielacza siłowego zaślepić

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0    0

Tylko czy jeśli zaślepię te przewody zasilające reduktor to czy pompa nie będzie przeciążona?bo siłownik jest uruchomiony przez reduktor czyli któryś z przewodów jest pod ciśnieniem.wtedy pompa będzie stale obciążone i w końcu wysiądzie,bo nie będzie przelewu.

 

pod warunkiem wmontowania starego reduktora zaślepiając tylko wyjscia na siłownik.wtedy prawdopodobnie wszystko bedzie ok.

 

dziękuje za odpowiedź i również pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

 

Właśnie o to mi chodziło

pod warunkiem wmontowania starego reduktora zaślepiając tylko wyjscia na siłownik.wtedy prawdopodobnie wszystko bedzie ok.

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Wywal ten reduktor wogóle i daj przewody od rozdzielacza na silownik. I bedzie suchy ciągnik wtedy.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0    0

Wywal ten reduktor wogóle i daj przewody od rozdzielacza na silownik. I bedzie suchy ciągnik wtedy.

 

A co zrobić z tymi czterema pozostałymi przewodami z reduktora?Można zaślepić otwory do których były przekręcone w rozdzielaczu?Z prawej strony reduktora są 2 przewody grube, jeden jest zasilający a drugi powrotny, jest jeszcze cienka rurka która idzie z tego reduktora do rozdzielacza.Co z nią zrobić?!No i jeszcze trzecia, która idzie po lewej stronie do szybkozłączy-przód i tył.Nie mam pojęcia jakie są przepływy w rozdzielaczu, co jest ważne a co nie itd.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

kolego poszukaj takiego regulatora jaki miałeś inaczej nic nie zrobisz za bardzo, ja wymieniałem i mam taki jak ty i przeszukałem parę ofert i nie było wiekszego problemu,ja zakupowałem regulator na terenie Lublina...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja wymienilem stary typ tego regulatora na nowy typ.Te dwie rurki co zostaly nieuzyteczne byly od rozdzielacza tego pod kierownica a dokladnie od tej dzwigni co jest obok kierownicy od podnoszenia podnosnika i zostala nieuzyteczna jedna sekcja tego rozdzielacza pod kierownica.Teraz TUZ obsluguje tylko ta dzwignia obok siedzenia i ciagnik tez mam suchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj