Zaloguj się, aby obserwować  
bunios23

JCB Fastrac 8250 czy 7270

Polecane posty

bunios23    0

Fendt jest spoko maszyna tylko, że w Polsce nie można kupić w nim skrzyni 60 km/h tak jak w niemczech i wydaje mi się że będzie droższy. Fendt są to ogólnie lekkie ciągniki, jak mu się nie da na tuza 2000 kg to jest do niczego. Jcb fastrac ma rozłożenie masy 48 tył 52 przód bez dodatkowego obciążenia. Zauważyliście, że jaki potężny ma przód fastrac w którym koła przednie są cofnięte do tyłu to daje mu równowagę. Fastraci mają największy uciąg z ciągników kołowych( tak mi powiedział diler) Mówił, że osobiście wyciągał nim przyczepę fastraciem bo fendt sobie nieradził i wydarł ją bez problemu. Do fastraca można porównać jedynie może case magnuma i john deere pod tym względem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

gada tak bo to sprzedawca, chociaz rzeczywiscie jak na swoja moc to ladnie ciagnie i ma super rozklad masy.

tu masz test:

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/JCB_Fastrac_8250_0307.pdf

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Fendt_936_0708.pdf

 

na pewno fendt bedzie drozsz, ale tez zdecydowanie lepszy do prac polowych, a skoro ma takie wykonywac w duzym gospodarstwie to chyba roznica w cenie nie powinna byc problemem.

jest jeszcze ta kwestia 60 km/h, jesli rzeczywiscie nie da sie jej dostac w polsce, no to juz jest wiekszy dylemat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunios23    0

tak tylko to jest ciągnik 330km, powinieneś porównać model 927- ja nie mam tyle pola, żeby obrabiać ciągnikiem 330 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

W polsce nie kupisz 60 km/h dlatego że polski kodeks drogowy nie dopuszcza tej prędkości. Czytałem kiedyś w gazecie rolniczej artykuł o tym i wywiad z kierowcą fastracka który płacił mandat za przekroczenie prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

@brzozak2 widzę że wyznajesz zasadę co wolno wojewodzie ....., a zaczepek nigdy nie szukam ! po za tym wrzuć trochę na luz. Jakby coś ci jeszcze nie pasowało pisz na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

U niemców można wszystkim szybko jeździć al enie wiem jak jest np we francji oni chyba mają tez jakies ograniczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunios23    0

brzozak2 Z tego co tu wypatrzyłem w tych testach to chrakteryzuje się dużym spalaniem fastrac. Możesz mi przybliźycz więcej informacji bo niemiecki nie jest moją mocną stroną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Faktycznie dużo pali moc musi kosztować fendt pali jeszcze więcej (jest mocniejszy) pomimo tego że te ciągniki znane są z oszczędności ( jeśli spojżec na jednostkowe zużycie paliwa fend jest bardziej ekonomiczny). Jeśli nadal chcesz fastracka może wybierz tego mniejszego. mniej kosztuje i przy mniejszej pojemności pewnie mniej pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Pierwsze spalania masz na Wom na różnych prędkościach obr silnika i wałka, w transporcie, i tam inne których słownik nie zna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@bunios23 pisz na PW co chcesz wiedziec to ci powiem.

tak tylko to jest ciągnik 330km, powinieneś porównać model 927- ja nie mam tyle pola, żeby obrabiać ciągnikiem 330 km

e tam nigdy nie jest za duzo KM :) w korbankowie praktycznie za te same pieniadze dostaniesz 936, co 927. z ta skrzynia 60 nie wiem jak jest, najlepiej zadzwon i sie zapytaj, bo niby w Polsce tylko 40 km/h mozna jechac, a 50 sprzedaja. zuzycie paliwa w fendtcie wiadomo, ze jest wieksze, ale za to ile KM i Nm wiecej, a maszynki wspolpracujace takie, ze jak najbardziej wielki sprzet jest potrzebny.

@brzozak2 widzę że wyznajesz zasadę co wolno wojewodzie ....., a zaczepek nigdy nie szukam ! po za tym wrzuć trochę na luz. Jakby coś ci jeszcze nie pasowało pisz na pw.

wyznaje zasade, ze chcesz sie przyczepic do moda. jak widzisz moj wklad w postaci fendta wniosl tyle, ze nawet autor tematu zaczal sie zastanawiac. temat jest o jcb, ale jak zobaczylem cene i to z czym ciagnik ma jezdzic wysunalem alternatywe, zeby pomoc koledze.

 

nie wrzuce na luz, bo nie jestem skrzynka biegow.

 

na PW trzeba bylo samemu zaczac pisac, skoro zaczynasz wyciagac brudy na forum publiczne, to nie bede dluzny.

dziekuje.

A odnośnie tej skrzyni 60 km/h to nie można dostać jej w polsce

to pytanie czy twierdzenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

JAKIE BRUDY???????????? co ci człowieku dolega??? przeczytaj mój drugi post w tym temacie ze zrozumieniem!!! a te +10% to był żart wobec moda jednak widzę że nie masz za grosz poczucia humoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie musze miec. wcale sie nie ubawilem z twojego zartu, wiec nastepnym razem wyhamuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunios23    0

Jaka firma produkuje wozy asenizacyjne z osiami 60 km/h i którą byście polecali do fastraca 8250?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Wątpię, żeby jakakolwiek robiła. Bo ile by takich rocznie sprzedawali :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Spytaj w Wieltonie może będzie możliwość by osie od naczepy wsadzili do swojej beczki tylko nie wiem czy są w produkcji już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Zgodnie ze specyfikacja to tylko skretna oś mozna zamówić homologacja na 40km/h. Wątpię czy na 1 beczkę będzie im się chciało robić homologację. Bo samo wstawienie nic nie da trzeba mieć homologację aby można było ja sprzedać. :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Annaburger to tani nie będzie, zbiornik z tworzywa, w dodatku niemiec ale próbuj


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

No nie będzie tani a co zrobić, może wziąść to wymienne nadwozie i będzie miał beczke i przyczepe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj