Zaloguj się, aby obserwować  
powsinoga

belarus920.2

Polecane posty

powsinoga    0

mam problem zauważyłem dzisiaj przecieki oleju na moście krzyżakowym przy kole iednym i drugim w jaki sposób je zlikfidować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Jeśli kupiłeś nowego to powinneś mieć gwarancje jedz do serwisu albo oni niech przyjadą i ci uszykują.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Na początku sprawdź odpowietrzniki. Bo słyszałem że nieraz są zaklejone farbą i nie spełniają swojej funkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

Jeśli kupiłeś nowego to powinneś mieć gwarancje jedz do serwisu albo oni niech przyjadą i ci uszykują.

 

gwarancja dawno mineła ale i tak jej nie miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Miałem taki sam problem na storzku.

Odkręciłem i podłorzyłem uszczelke i juz przez jakieś pół roku nic nie przecieka.


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

w starym mtzećie jak zaczeło ćieknąć to spuśćiłem stary olej i wlałem rozgrzanego tawotu iprzez długie lata o przecieków niewiem czy temu też moge zaserwować to LEKARSTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

WItam. Mam ten sam problem z olejem ale ja mam go na gwarancii i maja mi go zrobic. Jak dzwonilem do nich to powiedzieli zebym sprawdzil odpowietrznik (to jest ten na zdjeciu) ( okrecic go i dmuchnac zeby powietrze przechodzilo) i jeszcze zebym sprawdzil poziom oleju w zwolnicy zeby nie bylo za duzo. Przy tym odpowietrzniku nie ma specialnej regulacii aby go wkrecic zeby i po klopocie. Jesli masz te zeczy dobrze to bedziesz musial wymienic uszczelniacz, no albo zalac Gesciutki olej albo jest taki smar w plynie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Dzisiaj zauważyłem w belarusie taką samą usterkę ale wykręciłem odpowietrzniki (przy odkręcaniu aż syknęło powietrze) i w żaden sposób nie mogłem ich przedmuchać więc zdjąłem z wierzchu kapturek i wyjąłem tą sprężynkę a zostawiłem samą kuleczkę po czym założyłem kapturek. Teraz powietrze przepływa swobodnie. Zobaczymy czy pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj