Zaloguj się, aby obserwować  
powsinoga

belarus920.2

Polecane posty

powsinoga    0

mam problem zauważyłem dzisiaj przecieki oleju na moście krzyżakowym przy kole iednym i drugim w jaki sposób je zlikfidować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Jeśli kupiłeś nowego to powinneś mieć gwarancje jedz do serwisu albo oni niech przyjadą i ci uszykują.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Na początku sprawdź odpowietrzniki. Bo słyszałem że nieraz są zaklejone farbą i nie spełniają swojej funkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

Jeśli kupiłeś nowego to powinneś mieć gwarancje jedz do serwisu albo oni niech przyjadą i ci uszykują.

 

gwarancja dawno mineła ale i tak jej nie miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Miałem taki sam problem na storzku.

Odkręciłem i podłorzyłem uszczelke i juz przez jakieś pół roku nic nie przecieka.


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

w starym mtzećie jak zaczeło ćieknąć to spuśćiłem stary olej i wlałem rozgrzanego tawotu iprzez długie lata o przecieków niewiem czy temu też moge zaserwować to LEKARSTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

WItam. Mam ten sam problem z olejem ale ja mam go na gwarancii i maja mi go zrobic. Jak dzwonilem do nich to powiedzieli zebym sprawdzil odpowietrznik (to jest ten na zdjeciu) ( okrecic go i dmuchnac zeby powietrze przechodzilo) i jeszcze zebym sprawdzil poziom oleju w zwolnicy zeby nie bylo za duzo. Przy tym odpowietrzniku nie ma specialnej regulacii aby go wkrecic zeby i po klopocie. Jesli masz te zeczy dobrze to bedziesz musial wymienic uszczelniacz, no albo zalac Gesciutki olej albo jest taki smar w plynie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Dzisiaj zauważyłem w belarusie taką samą usterkę ale wykręciłem odpowietrzniki (przy odkręcaniu aż syknęło powietrze) i w żaden sposób nie mogłem ich przedmuchać więc zdjąłem z wierzchu kapturek i wyjąłem tą sprężynkę a zostawiłem samą kuleczkę po czym założyłem kapturek. Teraz powietrze przepływa swobodnie. Zobaczymy czy pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj