Skocz do zawartości
dukat2009

fendt 612 [blokada mechanizmu różnicowego]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
dukat2009    6

Witam czy fendt 612LSA 1990r posiada blokadę mechanizmu różnicowego? Bo sprzedawca u którego kupiłem to powiedział że nie ma takiej blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

Tak myslałem ze coś kręci no ale cóż teraz trzeba to naprawic. A w jaki sposób to zrobic bo jak przełąńczam na blokadę mechanizmu to lampka swieci i tylko tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    16

Wszystko zalezy od tego jaki rodzaj blokady posiadasz, gdyz mamy dwa rodzaje blokad, czyli blokada dzialajaca na zasadzie penumatyki i blokada dzialajaca hydraulicznie. A to czy naprawa bedzie trudna, dluga i kosztowna zalezy od rodzaju usterki...czy problem lezy tylko w zalaczaniu blokady czy tez w samej przekladni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

Jak na pierwszy rzut oka to działa na zasadzie penumatyk. Więc do czego najpierw zacząć, co najpierw sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

panowie co to może być ze w fendzie gdy włączam napęd nie chce się włączyć jak nie ma powietrza w pneumatyce to napęd jest a jeśli napompuje powietrze się sam wyłącza a włączony jest załanczanie działa na pneumatykę co się mogło stać mógł się zabrudzić jakiś przewód od powietrza czy zawór ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    5

Prawdowpodobnie masz uszkodzony przełącznik, wyciągnij go i na krótko połącz kable, jeśli w tym momenci się załączy napęd to masz pewne że włącznik jest uszkodzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

panowie co to może być ze w fendzie gdy włączam napęd nie chce się włączyć jak nie ma powietrza w pneumatyce to napęd jest a jeśli napompuje powietrze się sam wyłącza a włączony jest załanczanie działa na pneumatykę co się mogło stać mógł się zabrudzić jakiś przewód od powietrza czy zawór ??

 

Sa 2 możliwości, pierwsza możliwość to ze powietrze nie dociera do zaworu, natomiast druga to uszkodzony sam zawor, ale bardziej typował bym ta pierwsza. Co do napedu to normalne, jesli w obwodzie nie ma powietrza wtedy naped jest zalaczony, zrobione jest to ze wzgledow bezpieczenstwa, gdyz przy postoju zablokowane masz wtedy 4 kola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

nie dociera do zaworu czyli do tego przełącznika?? jak to można sprawdzić co jest uszkodzone poodkręcać te przewody co idą do włącznika napędu?? muszę jakoś to zrobić bo muszę kombinować i odłączając przewód od pneumatyki żeby nie pompował jest to uciążliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    5

Moja pomyłka, tam przełącznikiem jest włanie zawór tak jak kolega wyzej powiedzial, wymontuj go i sprawdz jego drożnośc, ewentualnie moze do niego nie docierac powietrze tak jak kolega wyzej wspomina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez OcB1
      Witam wszystkich
       
      Szukam schemat i opis kontrolek do fendta 612LS, poniewaz jedna z mojich kontrolek zaczela swiecic na żółto i nie mam pojecia co ta kontrolka oznacza. Bym byl bardzo wdzieczny.
    • Przez wojtek2904
      Witam, mam problem w Fent 612 lsa. Od pewnego czasu migają kontrolki od hamulca ręcznego oraz od oleju po przekręceniu kluczyka. Dodatkowo ostatnio pojawił się również sygnał dźwiękowy. Czym to może być spowodowane? Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi !
    • Przez katastofa-87
      Witam man nastempujący problem w moim  614 lsa z 87r ostatnio zaczęło przybywać dużo oleju w silniki myślałem ze to paliwo ale doszedłem do wniosku ze także dużo oleju do wspomagania dolewałem i dlatego stan się w silniku zwiększał.  Moje pytanie brzmi czy ciężko jest wymontować tą pompę czy jest możliwość przecieku oleju z tej pompy do silnika jeżeli dobrze się orientuje to ona ma koło zębate czy trzeba na coś uważać i ile może kosztować nowa a jak kupować to gdzie bo u kor banków od 2400 do 3600 zł krzyknęli albo czy da się zregenerować jak ktoś już to przerabiał niech daje znać
    • Przez katastofa-87
      Witam mam problem ze swoim fendt 614 lsa 87 r mianiowice operuje podnośnikiem tylnym manulanie gdyż ehr mi nie działa i na sterowaniu manualnym podnośnik mi gwałtownie opada jak tylko podniosę do góry a jak zaczynam podnosić to z początku ma problem moje pytanie gdzie są zawory jakieś które mogły by się przyciąć. I kolejny problem to elektryka elektronika wyświetlacz mi nie działa podejrzewam ze ktoś zamienił gdzieś przewód gdyż zauważyłem ze bez kluczyka w stacyjce po wciśnięciu przycisku świateł awaryjnych wyświetlacz ożywa zaczyna migać i kontrolka ciśnienia oleju się również zapala pomoże ktoś chyba ze to objawy uszkodzonego sterownika
    • Przez ene
      Cześć
      W moim Ferdku 611 lsa 90r nie ma hamulców przyczepy pneumatycznych tylko hydraulicznie. Sprężarka jest fabryczna.  Potrzebuję info jakiego zaworu użyć aby zrobić hamulce dwuobwodowe przyczepy. Kolega z forum kiedyś nakreślił mi jak u siebie zrobił jednoobwodowe- użył do tego zaworu z c330 c360 itp   a sterowanie nim zrealizował poprzez  siłownik ( maly ) zasilany z gniazda hamulców hydraulicznych przyczepy + parę sprężyn cofających itp.
      Więc jaki zawór mam ja zastosować ? schematy  i inne wskazówki mlile widziane .
      Pozdr

       
×