Skocz do zawartości
Gieru

[URSUS 1012] Filtry oleju skrzyni biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtry
Gieru    0

Witam.

Ten model ciągnika (nie wiem jak inne) posiada dwa filtry oleju skrzyni biegów. Jeden jest zwykły, podobny jak do wspomagania, a drugi siedzi w takiej obudowie, mozna go wyciągnąć.

Pytanie: Co to za filtr ? Ma jakieś oznaczenie ? Jak wygląda? I czy czyści się go lub wymienia ?

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Te dwa filtry sie wymienia ja je wymieniam po 100mth. Ten filtr w obudowie wkrecanej jest podlaczony do rozdzielacza ktorym wlacza sie wom i zolw zajac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

ten drugi się wyjmuje i czyści go on ma w środku taką siatkę trzeba wylać z niego brudny olej i umyć tę siatkę w benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gieru    0

A można go poprostu kupić bez zabawy z czyszczeniem ? Jeśli możecie to dajcie mi link do niego w sklepie grene albo nawet na allegro żebym orientował się jak to owe ustrojstwo wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gieru    0

Niekoniecznie, zależy ile razy już był czyszczony, mógł się troche zużyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Zajedzdo sklepu rolniczego i napewno taki tam dostaniesz filtr. To sa groszowe sprawy moze wydasz 20zl a moze i nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    96

ten filtr sięczyści jedyne jego uszkodzenie to jak go poprzerywasz, tylko musisz do niego olej spuszczać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Do tego filtru nawet nie, ale przy korkach magnetycznych to już trzeba spuścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Witam.

Ten model ciągnika (nie wiem jak inne) posiada dwa filtry oleju skrzyni biegów. Jeden jest zwykły, podobny jak do wspomagania, a drugi siedzi w takiej obudowie, mozna go wyciągnąć.

Pytanie: Co to za filtr ? Ma jakieś oznaczenie ? Jak wygląda? I czy czyści się go lub wymienia ?

Z góry dziękuję.

Ja ostatnio wymieniałem oba te filtry tego zwykłego oznaczenie mogę ci jutro napisać bo musiał bym sprawdzić jak na nim pisze, Ja wolałem zmienić ten wkład niż go czyścic cena nie wielka a jest pewność że na pewno jest ok :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gieru    0

Oznaczenie znam, jest widoczne.

Dokładnie, mam taki sam pogląd jak ty.

Lepiej nowe, nie jest to majątek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest wyłącznik - jak masz włączony bieg to nie uruchomisz silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

Panowie, zasada działania tego czujnika jest taka, że nie pozwala on odpalić ciągnika gdy jest wrzucony bieg, dopiero na luzie się da. Ja spotkałem się z takim przypadkiem, że na luzie nie da się odpalić tylko dopiero gdy dźwignię od biegów wrzucę delikatnie w miejsce 1 biegu, nie sprawdzałem jak to jest z 3 czy też po przesunięciu dźwigni delikatnie w to miejsce odpali, ale na pewno muszę przesunąć delikatnie dźwignię w kierunku 1 żeby zaczął kręcić (czujnik odblokował możliwość odpalenia).

 

W takim wypadku czujnik ten będzie do wymiany czy coś więcej? Czy jego się jakoś przestawia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    7

Witam, czujnik nie ma żadnej regulacji, on jest tylko wkręcany i to wszystko. A czy czasem nie są widełki (które przesuwają koła zębate) przekrzywione albo jest jakiś luz między widełkami albo prowadnicą wtedy mogą być takie objawy. Tak najszybciej to kable możesz połączyć ze sobą i problem z głowy.

Pozdrawiam

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam140292    2

ja mam taki czujnik też ale odłączony i nic się nie dzieje że nie idzie odpalic albo co innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez przem
      Witam moze ktos z Was przerabial skrzynie z wolnej na szybka w ursusie, chce przerobic w 1014 i zastanawiam sie jaki jest koszt takiej przerobki i czy nie beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z przekladnia. Predkosci na ktorych biegach sie zmienia i czy nie zacznie brakowac biegow do prac polowych, np. teraz orze 4 terenowa, a jak to bedzie wygladalo po przerobce?
    • Przez saymon
      chciałbym aby ktoś powiedział mi jak używać wzmacniaczy aby go nie popsuć.
    • Przez Rafal99
      Witam, przy moim ursusie nie dawno zaczeło szwankować sprzeglo, otóż problem polega na tym, ze kiedy wrzuce 1 bieg i zaczynam po woli puszczac sprzeglo ursus nie startuje normalnie tylko zaczyna szarpac. Prosze o pomoc, moze jest jakaś regulacja czy cos?
    • Przez Szmyksu1014
      Witam mam problem w ursusie otóż gdy rozgrzeje się olej w skrzyni podczas orki,cofając na 2 biegu,bieg tak jakby się ślizga czyli że rusza pomału a potem przyspiesza.Co może być przyczyna? Napęd i wałek wom działa wzorowo
    • Przez tata1
      Witam
       
      Robiłem ciągnik tamtego roku - wymieniałem pompę hydrauliczną, ą wewnątrz skrzyni. Wzmacniacza nie ruszałem bo było wszystko OK. Teraz się wzmacniacz odezwał. Tarczki ciągną - idzie jak automat, czym ma ciężej tym wolniej idzie (to nie sprzęgło bo robiłem). Teraz żałuje jak ...........że od razu tam nie zajrzałem.
      Wiem że części do półbiegów wychodzą dużo, a czy ktoś zamiast kosza półbiegów zakładał wałek zastępczy, są takie w sprzedaży. Na kanał olejowy zakłada sie zaślepkę. Całość wychodzi 450zł i znikają problemy razem ze wzmacniaczem. Można by zaspawać kosz, ale dalej będzie strata ciśnienia oleju. A tak bym wzmacniacz wrzucił na półkę, a zastąpił go rozwiązaniem zastępczym - czy to się sprawdza - robił to ktoś?
×