Skocz do zawartości

Polecane posty

gadek5228    132

hej czy ktoś się orjentuje co zrobić gdy przy włączaniu wałka w u 3512 zgrzyta i ciężko wchodzi?? czy jest jakaś regulacja? z góry dzięki

W Ursusie 2812 mam identyczny problem z włanczaniem WOM,a stało się to gdy w tamtym roku miałem remont pompy,mechanicy mi go rozjeżdżali,potem złożyli,i od tamtej pory mam problem z tym WOM-em,ale nie udało mi się go rozwiązać :unsure:Może ktoś poratuje?Bo jest to troche uciążliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam problem z wałem wom i i jednoczesnie z podnosnikiem.

chodzi mi głownie o tarcze drugiego stopnia rwie ja.

nie dawno kupiłem mf 255 i walła tarcza II stopnia wymieniłem (cowałem na właczonym wale wom co nie powinno sie robic),

oki mogłem ja sam rozwalic, ale zmieniłem na nowa i chodziła ze 2 miesiace i dzis walła ponownie.

Wał nie ma ciezko bo pracuje tylko na ślezie zmałym koczem.

co tam sie moze dziac.

Wspomne tylko ze pierwsza tarcza była tez załozona nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
passat13    0

witam panowie chcialem zapytac zrobilem sprzeglo w moim mf 235 wymienilem tarcze obydwie i dalej mi szarpie przy ruszaniu a drugi stopien mi slizga delikatnie co moze byc???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek303    0

W którym miejscu zrywa okładzinę czy na piastce?

 

witam. u mnie w ursusie  4514 tarcza zrywa sie na frezie. W tym roku ciągnik był w warsztacie juz 2 razy. miesiac popracuje i po robocie. uszkodzona tarcza

Co może byc przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf25    7

Panowie z 2 lata temu wymienialem tarcze 2 stopnia w mf 255 , wszystko dzialalo pieknie a teraz wogole niemoge wlaczyc  WOM jak silnik jest wlaczony, gdy wylacze wlacza sie bez problemu  , co z tym robic , trzeba wyregulwoac 2 stopien czy tarcza siedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalwolas    0

Witam wszystkich

mam pytanie o tuleje ustalającą prowadzącą łożysko oporowe: jak wygląda prawidłowe jej ustawienie

tuleja posiada powiedzmy kołnierz Pytanie czy powinien być na dole czy u góry?

z góry dzięki za odpowiedzi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    53

nie pamiętam dokładnie bo przerabialem to rok temu ale to chyba nie ma różnicy z reszta u mnie były dwa wycięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom79    0

witam mam pytanie odnośnie sprzęgła w ursusie 3512 od pewnego czasu zaczęło sie ślizgać i widoczne są plamy oleju pod nim jak postoi

czy ja go rozpołowię to zlokalizuje przyczynę z czego cieknie ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Albo simmering na wale korbowym albo na wałku sprzęgłowym (tam chyba są 2 uszczelniacze). Jak rozpołowisz to wymień oba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×