Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
craft    7

odpowiedz wyżej jakbyście przeoczyli


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

No może to nie było najlepsze sformułowanie, elementów jako takich nie ma, a może jakieś są detale , wcale bym się nie zdiwił, ale zakładamy, że nie ma, chodziło o to że jest to myśl techniczna c360 po modernizacji.


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid13    1

Ja mam zetora 5340 już 6 lat i jak na razie dobrze się sprawuje tylko pompa podnośnikowa zaczeła się palić

Edytowano przez milanreal1

jmjmjm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

@craft brednie piszesz. 60 jest myślą techniczną Zetora 4011 nie w drugą stronę to po raz a te słowackie Martiny to raczej się powinno używać tej nazwy odnośnie silników produkowanych w mieście o wdzięcznej nazwie Martin od 1973 roku (początkowa nazwa tej fabryki to Závod motory ZETOR, obecnie DS Martin). W tym samym mieście produkowano też w ZTS Martin od 1978 ciągniki Zetor UR II gdzie podobno były one tylko produktem ubocznym obok opuszczających tę fabrykę nocą czołgów :lol:. Gdzie wcześniej produkowano i skonstruowano te ciągniki myślę, że dobrze wiesz tylko się nie przyznasz ;)

 

A teraz koniec kłótni zapraszam na film B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

adikpl , wiadomo że c360 to zetor 4011, i to Czesi skonstruowali ten traktor i chwała im za to, ja wcale nie mialem na myśli że zerżnęli od ursusa czy coś. tylko że poprostu wszystkie zetory to poprawiony 4011. A UR II to woiadomo że w polsko - czechosłowackim óśrodku badawczym, czemu miałbym nie przyznać co to jakaś tajemnica, właśnie dlatego wychodzi na to że ciężkie zetory skonstuowali razem z Polakami a produkowali na spólkke z Polakami, Słowakami i Rumunami.


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

No właśnie myśli masz dobre tylko na klawiaturę coś ci się zawsze źle przelewa :blink:. Forterra nie ma nic wspólnego z URI

pozostałe ciężkie modele to były słowackie Martiny a zetorem się tylko nazywały dla lepszej sprzedaży...
to są brednie, moje pytanie o miejsce produkcji dotyczyło pewnego miasta położonego na Morawach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

Po pierwsze Forterra powstała po 95 roku , a ja pisałem o okresie przed 95,

 

Po drugie w Brnie głownie montowano ciężkie zetory, a nic nie produkowano, tak samo jak w Warszawie montowano ciężkie ursusy, tylko że w Ursusie to chciaz tylne mosty produkowali a w Brnie tylko montowali z właśnie tych mostów, słowackich silników i rumuńskich przednich mostów i czeskich ,ale nie produkowanych w zakladach zetora tylko gdzies tam indziej skrzyń. Już nie mówię o póżniejszych , tamte to już w całości były na Słowacji robione i z Zetorem tylko nazwę miały wspólną

 

Po trzecie wpisz sobie w wikipedii jakikolwiek model cięzkiego zetora to zobaczysz czy definicja będzie brzmiala : czeski ,czy słowacki ciągnik...


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

5211 to jest ciężki ciągnik? :lol: A w domu wszyscy zdrowi?


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

@craft przed 95 było jeszcze URIII

od 1993 URII jest słowacki ale przed to ani czeski ani słowacki B)

W 1968 rozpoczęto produkcję URII. Ciekawe gdzie produkowano silniki skoro w Martinie zaczęli 5 lat później :P

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

adikpl nie wiem o co Ty walczysz. Co Ci to da że może (nic mi o tym nie wiadomo) produkowali silniki przez chwilę, ja piszę o tym że URII to nie był wyłącznie projekt Zetora tylko miedzynarodowa kooperacja, tak samo Ursus może sobie przypisywać teraz te ciągniki jak Zetor czy ZTS. A orginalna super myśl techniczna Waszego JD Wschodu to były wyłącznie 4011 (60tki) po wielu modernizacjach, i tak do UR III, może to był 95r, a może rok, góra 2 lata wcześniej.


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Ja o nic nie walczę tylko mnie trochę razi jak ktoś pisze nieprawdę ;[ . Jak na razie to największy bój w tematach o Zetorach przeciwko nim pisze nie kto inny jak TY.

A i jeśli chodzi o tę myśl techniczną to znów piszesz nieprawdę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

w którym miejscu piszę nieprawdę ?


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Zanim były URI to se jeszcze w Brnie opracowali i produkowali takie ciągniki jak Zetor 25, Zetor Super 50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

Zanim były URI to se jeszcze w Brnie opracowali i produkowali takie ciągniki jak Zetor 25, Zetor Super 50

A to mi powiedziałeś...A co ja piszę że przed 4011 nic nie było? stary co Ty mi tu wygrzebujesz, gadamy o czasach nowożytnych i o Zetorach którymi się zachwycacie, o waszych "kabinach komfort" na 60tce, a nie o zetorze 25 którego pewnie nikt z AF na oczy nie widział :lol: :lol: Ładnie dałeś teraz...

Edytowano przez craft

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Crafcie a teraz weź nam tak napisz czarno na białym co z 60 bedzie pasowało do proximy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

@craft Nie mów tak zetor 25 jest 1 egzemplarz nie daleko mnie :P A że od ok 10 lat stoi w tym samym miejscu to druga sprawa. :D

Kolego i jak możesz mówić że Kabiny w nowych zetorach sa o komforcie C-360? Siedziałeś kiedyś w nowej np proximie i C-360?


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Tak właśnie napisałeś chyba że znów myślałeś dobrze ale wyszło jak zawsze ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

mister już to sprostowałem kilka postów wyżej, po co to powtarzasz?

 

milanreal żle zrozumiałeś, nie napisałem kabina komfort z 60tki, tylko "kabina komfort" na 60tce, w sensie że kabina faktycznie komfortowa założona na ciągnik który jest defakto zmodernizowanym 4011 lub c360 jak kto woli. A o nowych proximach tu nie mowa, bo dyskusja toczy się o serii UR I.


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

No bo powtarzam, że tak plączesz raz tak raz tak i nie wiem... czyli pasuje czy nie pasuje? No ale trudno... to ja powiem, Proxima a 60 to S i N dwa biegóny których nie warto porównywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj