Polecane posty

PaweZanik    0

mam taki problem. po wymianie tarcz sprzeglowych mam malo reguacji na drugim stopniu przez co nie moge wylaczyc i wlaczyc wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ile lapek ma sprzegło???

6 czy 3


odkręć kontrujace - dokręć o oporu i 1,5 obrotu  dystansuj -pomoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Sprzęgło starego typu, już mam dość, męczę się z regulacją od tamtego roku,a konkretniej z drugim stopniem. Ciągnik po remoncie kapitalnym, sprzęgło też, nowa tuleja, nowe tarcze, łożysko oporowe, nowe 6 śrub od regulacji 2 stopnia, sprężyny stare. Problem polega na tym, że za nic na świecie nie mogę ustawić tak, żeby po wciśnięciu sprzęgła nie chodził wałek, tak samo z jego załączaniem, albo trzeba ciągnik zgasić albo noga na sile pchać dźwignie. Już próbowałem wkręcać te 6 śrub do oporu, potem luzować o 1,5 obrotu, o pól obrotu, o dwa obroty, nie luzować wcale, wkręcać ile się da, wykręcać do końca i nic, dalej to samo, pierwszy stopień na 7mm, bierze od samej góry i wszystko idealnie, tylko problem z tym drugim stopniem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama    13

Witam. Mam mały problem w ursusie C-330. Sprzęgło na 3 łopatki. Wyregulowany 1szy stopień na 8mm a drugi na popuszczenie o 1,5 obrotu i sprzęgło łapie bardzo blisko podłogi i tak jakby ciagnik zatrzymuje się bądź rusza przy małym ruchu pedału sprzęgła. Znaczy troche zbyt zrywnie rusza, brak tej płynności przy ruszaniu. Drugi stopień również nie rozłącza się do końca, nawet przy wcisnietym pedale do podłogi WOM trochę się obraca. W czym tkwi problem, co poprawić ? 

 


KPK - Ochrona

Zapraszam na moje konto YT /user/klama958

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Malutki    193

Witam.

Mam pewien problem ze sprzęgłem w C328.

Traktor solo jeździ ale po puszczeniu sprzęgła słychać takie jakby syczenie. Na 5 biegu z zapiętymi np. bronami po puszczeniu sprzęgła w ogóle nie ruszy.

Na 4 ruszał spokojnie aż dziś podczas agregatowania stanął i za Chiny Ludowe nie chciał ruszyć. Agregat do góry - jedzie, agregat na dół - nie ruszy.

Czy regulacja w tym przypadku pomoże czy trzeba zastosować wymianę tarcz ??

Edytowano przez Malutki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

TO szykuje ci się wymiana.sprubój podciągnąć go.Koledzy male pytanko czy śruby regulacyjne powinny sie obracać od łapek czy powinny by nieruchome?

Edytowano przez stempos1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

U mnie w c330 75r jest taki problem że sprzęgło (stary typ) jest wyregulowane na maxa a bierze mi prawie przy samym dole i przy ruszaniu szarpie. Dodam, że (nie zawsze) biegi mi skrzeczą nawet gdy stoi nieruchomo na wciśniętym sprzęgle do spodu ale to już wina pewnie skrzyni. :)

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

Koledzy mam małe pytanko a mianowicie brzmi tak -jaka może być przyczyna  rwania tarczy drugiego stopnia 2-3 tarcze w sezonie.został założony nowy docisk kompletny i nic się nie poprawiło-tak się dzieje u mojego wuja a teraz mi się szykuje remont sprzęgła i jakie tarcze polecacie do założenia?

Edytowano przez stempos1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro2    4

Witam. Otóż w moim c-330m wymieniłem 2 tarcze sprzęgła. Po złożeniu i odpaleniu słychać jakby tarcie, szum dochodzący ze skrzyni biegów. Po wciśnięciu sprzęgła w/w odgłosy ustają. Dodam iż biegi i wom działają poprawnie. Czy jest możliwe że podczas skręcania przesunął się wałek w kierunku skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

U mnie trze lekko koło zębate  o obudowę i jak wcisnę pierwszy stopien sprzęgła to szum ustaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro2    4

Udało się naprawić. Otóż włożyłem śrubokręt w łączenie wałków w skrzyni i delikatnie postukałem młotkiem. Zębatka się odsunęła od obudowy i już nie trze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam pacjent c 330 m jestem jego posiadaczem od 5 lat po kupnie po upływie roku zaczoł ciągnąc na sprzęgle to znaczy nie było można wyłaczyć biegów wom działał bez zarzutów po wymianie tarcz sprzężyn i łożyska po upływie 3 miesięcy przestał podnosić i wom nie działał po rozebraniu okazłało się ze zerwał nity na tarczy 2 stopnia wymienione wtedy lustra sprężyny i wszystkie śruby ale to po pół roku to samo wtedy znów rozbiórka i wyjęte koło zamachowe na wyważenie nowy wałek 2 stopnia i nowe sprzęgło po roku znów to samo widać to na zdj zawsze tak samo psuje tarcze nie wiadomo o co chodzi pomocy 

post-149232-0-49019700-1497007574_thumb.jpg

post-149232-0-88192200-1497007617_thumb.jpg

post-149232-0-30673300-1497007654_thumb.jpg

post-149232-0-97556300-1497007690_thumb.jpg

post-149232-0-94032700-1497007737_thumb.jpg

post-149232-0-40957900-1497007778_thumb.jpg

post-149232-0-18367200-1497007814_thumb.jpg

post-149232-0-06819300-1497007851_thumb.jpg

post-149232-0-84547100-1497007886_thumb.jpg

post-149232-0-00115500-1497007921_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Znajomy tak miał to po wymianie wałków co wchodzą na nie tarcze problem znikł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jest taka sprawa ze zawsze piszczy sprzegło po wciśnieciu 1 stopnia a gdy sie dociśnie do wykleszczeniaII stopnia  sprzegła nie piszczy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

Witam pacjent c 330 m jestem jego posiadaczem od 5 lat po kupnie po upływie roku zaczoł ciągnąc na sprzęgle to znaczy nie było można wyłaczyć biegów wom działał bez zarzutów po wymianie tarcz sprzężyn i łożyska po upływie 3 miesięcy przestał podnosić i wom nie działał po rozebraniu okazłało się ze zerwał nity na tarczy 2 stopnia wymienione wtedy lustra sprężyny i wszystkie śruby ale to po pół roku to samo wtedy znów rozbiórka i wyjęte koło zamachowe na wyważenie nowy wałek 2 stopnia i nowe sprzęgło po roku znów to samo widać to na zdj zawsze tak samo psuje tarcze nie wiadomo o co chodzi pomocy 

 

kolego u mojego wuja jest podobnie w m-ce rwie nity na 2 stopniu.średnio co 3 miesiące  wymiana tarczy,różne rzeczy już robili i ciągle to samo.cięzko coś stwierdzić.a co do piszczenia to zmień łożysko oporowe

 

Edytowano przez stempos1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5

Miałem takie przypadki w m i to jeszcze gwarancyjne wtedy na gwarancji były wymieniane obudowy sprzęgła bo prawdopodobnie otwory do spółowienia ciągnika były trochę źle powiercone i nawet ciężko było go spółowić a po wynikach obudowy sprzęgła wszystko działa do dziś a wymieniliśmy tego jak dobrze pamiętam 11 szt na gw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

Kobra 66 ma racje miałem to samo wyszła wadliwa seria i bez wymiany obudowy nie rozwiążesz tego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

Brak współosiowości silnika i skrzyni dotyczył wielu egzemplarzy z lat 80-tych nie tylko wersji M. Niestety wymiana obudowy raczej nie pomorze bo często skopane były otwory w korpusie silnika.Sam borykałem sie z tym problemem , a wszystko zaczęło sie po remoncie skrzyni i wymianie łożysk na wałku II- stopnia.Robiłem wszelkie pomiary przymierzałem inna obudowę i to samo. Ostatecznie podszlifowałem miejsce styku z misą olejową i o około 1 mm obnizyłem obudowę względem silnika oraz założyłem łożyska na wałek  o wiekszym luzie ( stare ale dobre).Od kilku lat nie piszczy sprzęgło .nie wyciera kołków , nie wymieniam co dwa lata tarczy sprzęgłowej. Zwróc uwagę na wymiar od wału do krawędzi otworu w obudowie sprzęgła ( góra i dół , w miejscu na odrzutnik).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

W c 330 zalozylem nowe sprzeglo od c 360 bo podobno to takie samo. Biegi wchodza dobrze ale jest problem z 2 stopniem bo gdy wcisne sprzeglo to walek wom sie kreci a gdy puszcze sprzeglo to kreci sie ale jak przytrzymam reka to staje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Ciagnik rozebralem jeszcze raz i problem rozwiazany. Tarcza 2 stopnia w tym sprzegle byla inna niz powinna byc. Załozylem inna tarcze i wszystko dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj