Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaseton    10

Wina okazaly sie lapki sprzegla. Skrzynia biegow jest po remoncie. Walek pierwszego stopnia na lozysku mial wielki luz.
Mam jedno pytanie. Teraz po remoncie biegi ciężej wchodzą. Czy to normalne po remoncie skrzyni? Czasami np jak jade 5 a chcę dac na 6 to zgrzytnie mocno i trzeba az prawie sie zatrzymac. Po remoncie ciagnik chodził z 4 motogodziny.
Z góry dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

A były wymieniane sprężyny od wodzików. Bo jeśli tak to jakiś czas będą ciężko wchodzić biegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek741    0

Mam problem z tarczą drugiego stopnia w sprzęgle nowego typu. Przynajmniej raz w roku obcina mi frez na tarczy, wałek sprzęgłowy był wymieniany ale nie pomogło. Nie używam maszyn które bardzo obciążają WOM.  Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Okładziny uszkodzonych tarcz wyglądają prawie jak nowe. Tarcza pierwszego stopnia nie była zmieniana z 10 lat a drugiego już kilka razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz to jakiś wadliwy   materiał musi być żeby wycięło frez bo przeważnie obcinało nity na piaście ja tam używam swojego do kosiarki rotacyjnej i cyklopa i nic się nie dzieje wiesz może masz nie równo sprężyny i tworzą jajo podczas pracy albo wałek ma luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Ja. Mam teraz skrzynoe po remoncie 5 mth. Jak zmieniam z 4 na 5 to zgrzyta i dopiero jak ciagnik lekko sie toczy to dopiero wejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Micha3l    1
Napisano (edytowany)

Witam, podepnę się pod temat, bo czytałem cały wątek i widzę że jest tu sporo osób które znają się na rzeczy. A więc...  zaczyna mi się ślizgać sprzęgło jezdne (I stopnia) i przymierzam się do jego wymiany. Ponieważ chce się możliwe najlepiej przygotować do wymiany, chciałbym zapytać was jakiej firmy kupić samą tarcze sprzęgła, bo rozrzut cenowy jest spory. Wiec pytanie jakiej firmy tarcze wy zakładaliście i jak się sprawują? (sprzęgło nowego typu)

 

Druga sprawa to jakie jeszcze części warto przygotować za w czasu żeby zrobić to raz a dobrze. Na myśl przychodzą mi, łożysko wyciskowe, sprężynki odciągowe łożyska. Oczywiście wiem, że wszystko okaże się jak rozpołowię ciągnik, ale na pewno macie jakieś doświadczenia w tym temacie i wiecie co jeszcze często wymaga wymiany. Albo po prostu ze względu na małe koszta, jakiś sprężynek czy uszczelniaczy warto wymienić.

Edytowano przez Micha3l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadam1302    4

Witam mam problem w moim c-330m sprzęgło nowego typu na 6 łapek od wiosny nie moge dobrze wyregulować sprzęgła co je wyreguluje to za tydzień czasu jest rozregulowane ustawiam jezdne na odległość 7 mm po ostatniej regulacji jedna łapka nie wróciła do normalnej pozycji sprzęgło ciężko chodzi i szarpie ale działa co zrobić?? pomóżcie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Lapki sprzegla do wymiany. Mialem to samo. Jak bedziesz mial rozebrane to przegladnij cale sprzeglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danio730920    1

Witam.

mam taki problem w c-330, gdyż po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do zera, a gdy puszcze sprzęgło obroty wracają do normy. Wie ktoś jak temu zaradzić?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Chcesz powiedzieć że jak wciśniesz sprzęgło to silnik gaśnie a jak puścisz sam odpala?? bo żeby obroty spadły  do zera to silnik musi zgasnąć. W zgaśnięcie jeszcze można z biedą uwierzyć ale że ciapek potem sam odpali nawet pod obciążeniem to juz ciężko komukolwiek będzie wmówić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

może chodzi ci o obroty womu ? bo po tym obrotach opisanych przez ciebie to trudno sie domyśleć, bo ja to odbieram jak up wyżej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Chodzi ci może o to że po wciśnięciu sprzęgła spadają obroty na obrotomierzu ? U mnie w 30 też tak kiedyś bylo, ale potem samo wróciło do normy także nie wiem co było przyczyną :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Jeżeli wciśniesz sprzęgło do końca to wyłączasz napęd skrzyni przez co przekładnia Mtg przestaje się kręcić i licznik nie wskazuje obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danio730920    1

chodziło mi o obroty na obrotomierzu a traktor nie gasnie. zawsze jak wcisneło sie sprzegło to wskazowka na obrotomierzu pokazywala aktualne obroty a nie spadala. regulowalem luzy na 1 i 2 stopniu sprzegla. i przy wcisnieciu sprzegla do konca tj na 2 stopien obroty na obrotomierzu spadaja 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj