Polecane posty

mtracz    76

Nowy simmering nie da sobie rady jeśli na wałku pozostał rowek wytarty przez poprzednika, a także gdy łożyska już maja spory luz.

Sam zauważyłeś, że olej kapie przy obrotach więc w tedy przecieka. Poziom oleju w skrzyni jest niżej niż wałki sprzęgłowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

no ten walek chodzil na boki ale lozyska dobre, ale przeciez jak wejdzie juz do sprzęgła to jest sztywny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister3060    0

Witam , mam pewien problem ze sprzęgłem w ursusie c 330 . Otóż wszystko zaczęło od stukania pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów .

Dlatego rozebraliśmy ciągnik żeby sprawdzić co się stało . Niczego nie znaleźliśmy . Wymieniliśmy tarczę pierwszego i drugiego stopnia, stukanie ucichło jednak po podziało się sprzęgło . Po wielokrotnej regulacji sprzęgła nadal nie ma .

 

PS. jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister3060    0

O to sprzęgło pytaliśmy może z 15 osób i każda mówi co innego 

 

Edytowano przez mister3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w c330 jest tylko jedno łatwe sprzęgło 6cio łapkowe natomiast 3łapki jest bardziej skomplikowane jak sie można spodziewac i ciężko znajśc takie drugie na swiećie  chyba że ruscy coś wymyslili lub czesi. niestety ale to 6 cio łapkowe dość żadko występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ja jak zakładam simering to zawsze przed załozeniem nakładam na wałek na który bedzie pracował simering i patrze jak simering się obraca na wałku.zazwyczaj skracam sprężynke o około 2-5mm w zalezności od wielkosci simeringu.

Najlepsze simeringi sa czerwone.Sa miękkie i dobrze uszczelniają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek-c-330    548

Witam , zeby nie zakładac nowego tematu zapytam tutaj , w mojej 30-stce ostatnio zaczeło cos piszczeć w sprzegle tylko po dłuzszej pracy ciagnika i tylko w tedy jak jechało sie na biegu po wciśnięciu sprzegła pisk ustawał , jak znów zaczałem jechac znów piszczało , sprzegło juz ślizgało wiec zmieniony został cały komplet łozysko wyciskowe oraz to małe w kole zamachowym no i cała reszta (2 stopień nie ruszany ) teraz po remoncie pisk znów sie pojawił objawy dokładnie te same co opisałem , nie mam pojecia co sie tam dzieje , ustawione jest dobrze bo łozysko wyciskowe nie pacuje cały czas i po puszczeniu pedału ma luz i nie obraca sie , dodam ze pisk słychac tylko podczas jazdy , po wcisnieciu pedału jest cisza na luzie z puszczonym pedałem tez cisza tylko jak sprzegło ciagnie , ma ktos pomysł co to moze być ? podejrzewam to małe łozysko w kole zamachowym ale też jest nowe ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Gdyby było wadliwe małe łożysko w kole zamachowym to podczas wciskania sprzęgła pisk by nie ustawał, może to nie sprzęgło tylko coś w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Bo łożysko w kole zamachowym i tak się kręci podczas wciskania sprzęgła, stają wałki ale łożysko z kołem zamachowym się kręci. Jeżeli sprzęgło zrobiłeś a pisk nie ustał to trzeba dalej szukać, teraz już na początku skrzynii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

 może to nie sprzęgło tylko coś w skrzyni

 

w skrzyni na pewno nie, bo tam za bardzo nie ma co i wszystko pracuje w oleju.Małe łozysko tez nie będzie na 100% .

Podejrzewam I stopień.A nie dałeś tarczy przypadkiem od nowego typu?Jest większa.A Ty masz stary typ a tam idzie mała tarcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek-c-330    548

hm w sumie  tarcza nowa od starej różniła sie tylko szerokoscia okładziny , (na nowej było mniej ) :P poza tym tarcza była wielkoscia taka sama jak i stara wiec chyba powinno być ok , poza tym piszczy dopiero jak sie nagrzeje  i sprzęgło nie ślizga, w sumie nic tam wiecej takiego nie ma jakby to rzeczywiscie tarcza to co moze sie stać ?  . Tez mi sie wydaje ze skrzynia odpada dzwiek jest na 100 % ze sprzegła bo po wcisnieciu pedału przestaje piszczec 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

w 60 między wałkami I i II stopnia są łożyska igiełkowe, zmieniałem je u wuja bo też tam coś szumiało, może u Cb to samo jest przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

napisz konkretnie co wymieniałeś , bo zdarzyło mi się  że po remoncie wałek Istopnia z drugim się zatarł ( niestety takie mamy częścI)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek-c-330    548

konkretnie to łozysko wyciskowe oraz to małe w kole zamachowym , tarcza 1 stopnia i wszystkie uszczelniacze poza tym reszta została bo była ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Mam w 30 sprzęgło nowego typu na 6 łapek. Coś sie stało i nie ma drugiego stopnia, nie da sie wcisnąć, strasznie ciężko sie włącza i nie da sie wcisnać i jak sie chce włączyć wom to zgrzyta. Ustawilem sprzeglo 1 stopnia na 6 mm a drugi stopnien na 14mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

witam. muszę wyregulowac sprzęgło w swoim ursusiku i nie wiem za bardzo jak je ustawić. ile mm musi być na 1 i na 2 stopień?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj