tvt

zetor 7540 8540 9540 10540

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
daniel125d    2

Kumpel mi wyszukał 7540 z Turem.

Jak wygląda spalanie??

Jak z awaryjnością??

Czy ogólnie nadaje się do Ładowacza czołowego ??

Kosztuje 65000 zł, warto??

 

fajny traktor gdyby nie skrzynia biegów problemy ze wzmacniaczem momętu zwłaszcza w 3 biegowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Mam kupić zetora 7540E i nie wiem ile on ma mocy. Zwykły 7540 podobno ma 71km. Przynajmniej tak jest napisane w danych technicznych na różnych stronach min. tractoor.pl Ten człowek od którego mam kupić ciągnik 7540E ma w dowodzie że ma on 59kw czyli prawei 80km. O co w tym chodzi. Czy 7540 jest słabszy od 7540E o prawie 9 km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

Historyk,

ja mam Zetka 7540E i w dowodzie jest 65kW, to jest ok 88kM Przy czym mój jest uturbiony, a przed zakupem oglądałem kilkanaście ciągników tej właśnie serii i wszystkie 7540 były bez turbiny.

 

Moim zdaniem nie czuć tej mocy po ciągniku, ale to może jest moje subiektywne odczucie...


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubek1999    0

Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem ciągnika Zetor 9540 i nowym użytkownikiem forum. Przeglądam od jakiegoś czasu wszystko w internecie na temat tych ciągników ale nigdzie nie mogę znaleźć tego co mnie interesuje. Po zakupie ciągnika oczywiście został zrobiony przegląd całości, co działa dobrze a co należy naprawić lub wymienić i okazało się, że traktor ma luzy na dźwigienkach od podnośnika i wywrotu co bardzo utrudnia regulację. Są to wychodzące z pokrywy podnośnika wałki z przegubami cardana i właśnie na tych przegubach jest luz. Czy może mi ktoś doradzć gdzie takie cos kupić nowe lub w miarę pasujące od innego modelu, ponieważ odwiedziłem już wszystkie sklepy w okolicy ale takich wałków nie mają i nie sprowadzą. Proszę o jakąś podpowiedź bo sam nie daję już rady. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

dawna Agroma Kalisz ,teraz jakoś Zetor Traktor (tel. 62-766-76-08 ) ,albo Zetor Polska (tel.62-501-44-00 ) . Wysyłają kurierem i powinni mieć na 99%.

Jak się dowiesz to napisz po ile chodzą te przeguby ,bo w swoim też mam już wyrobione.

Edytowano przez DAREK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

hmmmmm turbinke oczywiście sam dołożyłeś czy była ona seryjna?

 

Ciągnik jest uturbiony seryjnie.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubek1999    0

Panowie podajcie nr. katalogowy to jutro wam mogę to sprawdzić ;p

 

 

Niestety nie znam numerów katalogowych, postaram się dowiedzieć coś w Kaliszu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie ,ale ponumerowane są od 1 do3 ,czyli do trzech dźwigni trzy różne pod innymi numerami :

1-78.402.260

2-78.402.020

3-78.402.040

Edytowano przez DAREK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubek1999    0

Pytałem w Kaliszu, nie mają na stanie i na razie nie sprowadzą a cena około 700 zł sztuka. Trzeba będzie pomyśleć coś innego zrobić z tymi włkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

tak się czasem zastanawiam skąd Zetor bierze takie ceny ,za d*perele ?

Przeguby można byłoby zastąpić takimi od kluczy do nasadek

Edytowano przez DAREK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

Panowie jakie 700zł szt;>?? Nie wyrobiłem się w piątek i nie byłem w kaliszu, ale dzisiaj przejeżdżałem i zapytałem ;p Przegłub 286.60 i jest to cena brutto ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobago    348

kupię ciągnik z tej serii, najlepiej 9540.

więcej na pw.

dzięki.

 

 

Kolego kupiłes już coś? (wyczyść skrzynkę bo nie można wysyłac Ci prywatnych wiadomości ;)

 

 

Też po przeczytaniu wielu dobrych opinii zastanawiam się nad nim jednak mało się ich pojawia a jak już to po 60tys w górę.

 

A jeśli nie ten zetor to co byście jeszcze polecili ok 80-90KM w granicach 40-50tys?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubek1999    0

Panowie jakie 700zł szt;>?? Nie wyrobiłem się w piątek i nie byłem w kaliszu, ale dzisiaj przejeżdżałem i zapytałem ;p Przegłub 286.60 i jest to cena brutto ;p

 

 

Kolego nie wiem gdzie pytałeś, ale ja jestem z okolic Kalisza i objechałem wszystkie sklepy, udało mi się kupić jeden za 560 zł najkrótszy reszte nawet nie mieli na stanie a zamówienia nie bardzo chcieli przyjąć bo nie wiadomo czy i kiedy będą. Oczywiście są w dobrej cenie podobne przeguby ale do mojego nie pasują. Kontaktowałem się z firmą regenerującą podnośniki tego typu w Poznaniu i gość też powiedział mi za trzy takie przeguby 2000 zł. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

Taką cenę podali mi panowie w Zetor Polska Kalisz. Byłem się pytać o końcówki wtryskiwaczy, to spisałem numery które podał DAREK i takie też im podałem ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slavo666    0

Zeby nie zakładać temeatu.Powoli zaczyna mnie denerwować szarpanie podnośnika z tyłu. Mianowie po podniesieniu maszyny co 10 sek następuje szarpnięcie. Olej hydrauliczny uzupełniony , wymieniony jakies 2 lata temu z filtrami.Teraz pytanie co i gdzie sprawdzic . Raczej problem nie leży w uszczelnieniu tłoka. Najprawdopodobniej gdzieś poszedł oring.Od czego proponujecie zacząc poszukiwania sprawcy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubek1999    0

Witam. Kolego musisz sprawdzić zawór przeciążeniowy albo szczelność pierścieni na tłoku, luz nie moze być wiekszy niz 1 mm.

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

Zawór przeciązeniowy znajduje sie nad pompą hydrauliczną wystaje tam taki krócieć z czterokątna naktedka chyba na klucz 22 lub 24 wykrecasz to i wyciagasz zawór przeciazeniowy a on jest wcisniety na oring i przyczyną tych szarpniec, moze być ten oring własnie a zawót to musisz zawiesć do sprawdzenia do jakiegos hydroserwisu

Edytowano przez wojtal24

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

ja bym na 99% stawiał ,że problem leży w uszczelnieniu tłoka. Ten 1% to rozdzielacz . Zawór przeciążeniowy nad pompą odpowiada za wielkość ciśnienia w układzie przed rozdzielaczem podnośnika ,a jak już podniesie i nie trzyma to albo tłok albo rozdzielacz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubek1999    0

Witam. Mam problem z wałkiem odbioru mocy, a mianowicie jak podpiąłem prasę to na pusto się kręci a jak pod obciążeniem to staje. Co jest odpowiedzialne za załączanie i prawidłową pracę wałka. Proszę o pomoc bo żniwa w pełni. Pozdrawiam.

Edytowano przez jakubek1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

Witam. Mam problem z wałkiem odbioru mocy, a mianowicie jak podpiąłem prasę to na pusto się kręci a jak pod obciążeniem to staje. Co jest odpowiedzialne za załączanie i prawidłową pracę wałka. Proszę o pomoc bo żniwa w pełni. Pozdrawiam.

 

Kolego sa to najprawdiopodobniej 2 rzeczy albo mikro pompka która daje olej na załacznie sie wałka lub tarczki które pod wpływem cisnienia oleju sie zaciskaja i załączaja wałek, nie wiem jak jest w tych modelach bo je troche zmienili ale w tych starszych zetorach serii 80... to było tak że zeby zrobić mikropompkę to trzeba było go rozpołowić i to przy sktzyni , a żeby wymienić tarczki to rozbierało sie tyl traktora myslę że w twoim przypadku padły tarczki


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

w tych modelach mikropompka jest na zewnątrz ,obok filtrów hydrauliki skrzyni i nie wymaga już dzielenia ciągnika !


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj