hrabia5994

Woda w cylindrach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zorzyk2    56

Nic nie było bo miałeś wypaloną uszczelkę i miała gdzie uciekać.Jak komora spalania ma np. 10cm3 objętości, a nad tłokiem w suwie sprężania jest dwa razy tyle tej wody, to gdzie się ona ma zmieścić. Za mało kaszy zjadłeś. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

wszystko jest dobre ale nikt niewie ile tej wody tam jest... -ja bym sie nie czaił zdjąć głowiczki i wyczyscić -albo tak jak pisano wykręcić wtryskiwacze i wlać strzykawką trochę oleju silnikowego i odpalać aby wyrzuciło wodę - nie polecam odpalania bez wyjęcia wtrysków -bo nikt nie jest jasnowidzen i ile tej wody jest...jeszcze ewentualnie strzykawka 100 i wężyk i próbować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Po pierwsze to czemu myłeś silnik przy odkręconych kolektorach?,trzeba było zpuścić troche ropy-pędzelek i jazda potem opłukać i odpalić ,żeby odparowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Ja tez nie czaje czemu kolega mył wtedy silnik jak juz poodkręcał co poodkręcał...

Silnik sie myje przed rozebraniem jak jest jeszcze kompletny...

A co do wody skoro bedzie remont to czy wczesniej czy później głowice zdejmiesz to lepiej to zrobić teraz zanim rdza łapnie tuleje i pierścienie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

dobra troche mnie poniosło-ale skoro było na nim tyle syfu tzn ,ze gdzieś przeciekało paliwo lub olej i dlatego osadzał się kurz!!!

Tak więc głowice musisz ściągnać, zeby wymienic uszczelki-najlepiej kup cały komplet(pod kolektory,itp.)

powinienes też wymienic oring pod pompą wtryskową, ale jeśli się nie znasz to nie rób tego sam,zeby nie przestawić kąta wtrysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hrabia5994    1

ale jak ściągnę głowice to potem będę musiał wołać kogoś aby ją ustawił chodzi mi o zawory czy nie będzie trzeba bo nie pamiętam a jeśli tak to może wie ktoś jak to się robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Ja już nie raz miałem wodę w cylindrach, i moją metodą wcześniej opisaną pomogło. Zawory ustawiasz po demontażu klawiatury bądź popychaczy.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Po każdym demontażu głowic czy choćby samej klawiatury zawory TRZEBA REGULOWAĆ. Takie mecyje piszecie jak by ten silnik był z cukru. Nawet jeśli cylindry były by pełne wody to kręcąc rozrusznikiem silnik po prostu stanie i tyle. Rozrusznik nie ma tyle siły żeby cokolwiek mógł w tym przypadku uszkodzić. Najnormalniej w świecie daj wajchę na zero i kręć.Jeśli jest dużo wody to stanie. Wtedy czeka cię wykręcanie wtrysków. Jeśli mało to coś tam wydmucha. Możesz mu dla pewności trochę oleju puścić przez zawory i to cała robota. jeśli nie masz rozrusznika zrób kilka obrotów wałem ręcznie. Jeżeli będzie się obracał bez przeszkód to pociąg go delikatnie na wysokim biegu i to wszystko. To jest ŻELAZO nie porcelana.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hrabia5994    1

zrobiłem tak wyjąłem wtryski i wyciągnąłem wodę szczykawką ale nie zdołałem go odpalić bo drugi ciągnik nie odpalił ale jutro naładuje aku i spróbuję go przepalić. Nic mu się nie stanie jak niema w nim chłodnicy ani wody ???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak nie ma wody w chłodnicy to zapalić możesz. Ale tylko na chwilę. nic mu nie będzie jeśli pochodzi z minutę bez wody. za tą chwilę nie zdąży się nić nadmiernie nagrzać. W ogóle się nie zagrzeje. Tak że śmiało.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Jeżeli będzie długo pracował bez cieczy chłodzącej może dojść do zatarcia w skutek przegrzania. Wynika to z rozszerzalności cieplnej materiałów.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

bez wody go nie rozgrzewaj tzn 5 min i gaś, ewentualnie możesz wsadzić wąż do przewodów od chłodnicy i zalać wodą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zapalić na chwilkę, żeby wydmuchało wodę z cylindrów. Na to wystarczy kilkadziesiąt sekund i gaszę. Dłużej nie ma sensu. Przez tą chwilę nic się nie stanie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

he he profesorowie z agrofoto uszczelkę miałem walniętą ale nic na zewnątrz nie uciekało poprostu silnik wydalał wodę wydechem! nic temu silnikowi nie będzie zapal nawet przejechać się kawałek możesz ale tylko kawałeczek;p! i tak nawiasem to czytajcie ze zrozumieniem on nie chce robić silnika tylko remont wizualny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj