Skocz do zawartości
Gorbaczow

Ideał dziewczyny farmera

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Dziewczyny
MasterRoj    81

No nie Ty jest tak zle narazie z Toba jeszcze.

Czasu potrzeba by sie poznawac w codziennosci a nie przez sms i tel,

 

Master a ty wierzysz w prawdziwa milosc? Raczej takie cos nie istnieje,bardziej fascynacja,zakochanie pozniej przyzwyczajenie sie chyba do siebie. No nie wiem jak to dziala.

 

To co wymieniłaś to się składa chyba włąśnie na tą miłóść bo to nie zauroczenie drugą osobą tyko decyzja że chce z nią być pomimo wszystko w tej jak to nazwałaś codzienności, bo fajerwerki są tylko przez chwile a potem są smutki i radości codzienności we dwoje.

 

Po to jest ta druga osoba że jak ta pierwsza wpadnie w przepaść to tamta zrobi wszystko by ją uratować.

Edytowano przez MasterRoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Powiem wprost bez pierdylenia niepotrzebnego.

Jestem na af od kilku miesiecy sporo osob poznalam  i z niektorymi mam dobry kontakt kolezenskich. Wymieniam sie swoimi myslami i pogladami oraz innymi informacjami.Mi tu nikt nie przeszkada ani rowniez nie dzialam w sposob aby komus szkodzic i naruszac czyjs wizerunek.

Niestety ostatnio dzieja sie spore nieprzyjemnosci.Niektorzy nie zdaja sobie raczej sprawy,ze rozpowszechnianie o kims informacji nawet nieprawdziwych do innych osob w sposob szkodzacy  jest karalne.

Jest tez kwestia czy osoba publikujaca te informacje mowi prawde i czy jest pewna swojej wiedzy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    292

 

bo fajerwerki są tylko przez chwile a potem są smutki i radości codzienności we dwoje.

No właśnie, jak ktoś liczy że będą tylko same fajerwerki, to lepiej niech zostanie sam{a} i nie zatruwa drugiemu życia.    ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Wiec jezeli sie kogos nie zna calkiem to sie nie wypowiada do innych,rzucajac oszczerstwa tylko chcac sie pomscic za wlasna porazke.


No właśnie, jak ktoś liczy że będą tylko same fajerwerki, to lepiej niech zostanie sam{a} i nie zatruwa drugiemu życia.    ;)

Sa tacy co wlasnie szukaja na sile ze spora desperacja >


Myslac,ze sie uda i bedzie ekstra zycie jak w bajce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    292

 

Niestety ostatnio dzieja sie spore nieprzyjemnosci.Niektorzy nie zdaja sobie raczej sprawy,ze rozpowszechnianie o kims informacji nawet nieprawdziwych do innych osob w sposob szkodzacy  jest karalne.

Jest tez kwestia czy osoba publikujaca te informacje mowi prawde i czy jest pewna swojej wiedzy.

Czyli ktoś zajmuje się plotkarstwem,    :)   napisz do chama żeby się uspokoił,   :)  bo jak dalej będzie Cię oczerniał, to napiszesz kto to jest.     ;)

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

Mimo że niby jesteśmy trochę anonimowi to dla spostrzegawczego nie nowina że można znaleźć o danej osobie więcej niż jej się może wydawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    292

Nie,dlatego,ze sa od takich spraw odpowiednie bardziej sluzby.

 

Niby tak, ale większą karą dla niego będzie opinia że szantażuje i oczernia kobiety, czyli zwykły dupek.     :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Master mozna znalezc tylko trzeba umiec :(

Sean byc moze,lecz mam swoje zasady i nie stosuje metod takich samych jak ktos przeciw mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    292

 

Sean byc moze,lecz mam swoje zasady i nie stosuje metod takich samych jak ktos przeciw mnie.

 

Nie mówię o używaniu takich samych metod, tylko o kategorycznej postawie sprzeciwiającej się uprawianiu "tych metod" przez danego osobnika.     :P      :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
songo    871

ideałem jest taka jak moja, czyli piękna oraz robotna, nie jedną pracę pomaga mi w polu robić, a z ciągnika to czasem jej wyciągnąć się nie da :D a jak już dorwę się za stery ciągnika to zawsze zrobi jakaś fota coby było do wrzucenia na AF :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Ten osobnik mowi to co mysli,ze jest prawda. Ale mimo to powinien miec troche klasy i taktu,tak robia tylko szuje,ktorzy zapatrzeni we wlasne ego.

 

Niestety jestem dziewczyna,ktora bardziej kocha motocykle  i inne swoje pasje niz chlopakow !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

Aniu chyba przez swoją skromność nie wspomniałaś że rękawice wiszą jeszcze na podorędziu, i jak ci nie przestane szkodzić to dostanie lanie bo jeszcze jesteś w dobrej formie i sierpowe masz mocne. A z pucharu mistrzowskiego komu innemu dasz wino zwycięstwa. :)

Edytowano przez MasterRoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

A skad takie masz wiadomosci wielkie IPN,CBS czy cos innego....>


CZy wieczorynke ogladal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

ha ha wiem i tyle z tylko mi znanych źródeł bo internet przecież działa bez zarzutu :)

Edytowano przez MasterRoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Eh internet to jednak zdradzieckie urządzenie,może sie dobrze doszukales wiec sie niechwal,bo jeszcze tobie łomot spuszcze.

Są typy chłopaków którzy nie są w stanie akceptowac nietypowych upodobań i zainteresowań kobiety oraz pracy jaka wykonuje.Jeżeli facet od początku mówi jakie ma wymagania od kobiety i od razu planuje jej życie obok siebie oraz nie podoba się pod żadnym wzgledem.To takiego agenta sie nie traktuje poważnie i sie mu wciska trochę kitu aby go zbyc.
Są kobiety wladcze,samodzielne,niezależne,lubiące swobodę i podążają za sukcesem,realizowaniem sie,nie da się ich podporządkować pod swój pogląd i dyktando.

Teraz was wszystkich rozczaruje jestem czesto brutalna i mnie nie da się zamknąć w domu,musze robić to co lubię bez względu czy sie to innym podoba czy nie.
Oczywiście fakt przyznam się,że kiedyś sie zabawilam czyimś kosztem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Dlatego tak postawiłam aby sie przekonać,że ludzie są faktycznie latwowierni i czesto szukają tej jedynej kobiety nawet na drugim końcu Polski widząc swój ideał wykreowany wyłącznie w swojej głowie A tak naprawdę wszyscy mamy duże wady które skrupulatnie kryjemy.
Kim jestem i co robię niektórzy dobrze wiedza,że jestem prawdziwa.Niech to zostanie tylko dla ich wiedzy.A ten kto nie wie,niech nie robi fałszywego zamieszania.Żyjemy w kraju prawa wiec nie można przekraczać pewnych granic i uważać,że sie jest bezkarnym.

Edytowano przez Ansja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    110

Eh internet to jednak zdradzieckie urządzenie,może sie dobrze doszukales wiec sie niechwal,bo jeszcze tobie łomot spuszcze.

 

Są typy chłopaków którzy nie są w stanie akceptowac nietypowych upodobań i zainteresowań kobiety oraz pracy jaka wykonuje.Jeżeli facet od początku mówi jakie ma wymagania od kobiety i od razu planuje jej życie obok siebie oraz nie podoba się pod żadnym wzgledem.To takiego agenta sie nie traktuje poważnie i sie mu wciska trochę kitu aby go zbyc.

Są kobiety wladcze,samodzielne,niezależne,lubiące swobodę i podążają za sukcesem,realizowaniem sie,nie da się ich podporządkować pod swój pogląd i dyktando.

 

Teraz was wszystkich rozczaruje jestem czesto brutalna i mnie nie da się zamknąć w domu,musze robić to co lubię bez względu czy sie to innym podoba czy nie.

Oczywiście fakt przyznam się,że kiedyś sie zabawilam czyimś kosztem.

o toż to czyimś kosztem!!!! Mam nadzieje, że twe słowa nie są skierowane w moją stronę? ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    292

 

Teraz was wszystkich rozczaruje jestem czesto brutalna i mnie nie da się zamknąć w domu,musze robić to co lubię bez względu czy sie to innym podoba czy nie.

Oczywiście fakt przyznam się,że kiedyś sie zabawilam czyimś kosztem.

 

Każdy popełnia jakieś błędy, najważniejsze by wyciągać odpowiednie wnioski i nie powtarzać tych błędów.    :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Dokladnie tak i trzeba sie umiec z odwaga przyznac do trych bledow.

 

Miglanc nie dotyczy sie to Ciebie,ale wiesz,ze sobie u mnie rowniez niezle nagrabiles i czekac Cie nokalt..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

Eh internet to jednak zdradzieckie urządzenie,może sie dobrze doszukales wiec sie niechwal,bo jeszcze tobie łomot spuszcze.

 

 

 

Chciałem pokazać że talent należy chwalić a nie marnować czy go urywać. Nietuzinkowa dziewczyna ta Ania,

Widać że na tym podkarpaciu waleczne dziewczyny ,nie ma co zadzierać z takimi :D

 

 

 

Dokladnie tak i trzeba sie umiec z odwaga przyznac do trych bledow.

 

Miglanc nie dotyczy sie to Ciebie,ale wiesz,ze sobie u mnie rowniez niezle nagrabiles i czekac Cie nokalt..

nokałt w pierwszej rundzie :D

Edytowano przez MasterRoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    344

Wlasnie nie zadziera sie ze mna,bo to moze sie bardzo zle skonczyc :)

 

Bedzie rzut na deski he he   Chyba ,ze bedziemy sie calowac  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
    • Przez Belarus6651
      Jak jakieś kobiety są chętne to proszę pisać do mnie.
×