Skocz do zawartości
Gorbaczow

Ideał dziewczyny farmera

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Dziewczyny
Balzak    2

jak pojedzie to jadę z nią i tam sobie farmę otworze. a z drugiej strony jak będzie trzeba to i tu ciekawą robotkie znajdzie. jak coś zawsze może wrócić do dojenia krów :D:D

 

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ovca    28

No w sumie :D jak Sie bedzie twojej pannie chciało uczyc....to cos napweno znajdzie:) a dojenie krów...to przecierz teraz dojarka..to nie to co kiedys :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Ale i ta dojarkie trzeba obsługiwać chyba ze doczekamy sie czasów robotów i nic nie będziemy robić, ale póki co na taki luksus jeszcze nie zasłużyliśmy więc trzeba zakasać rękawy i do roboty.

 

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasztanka    1
a co na to kasztakna i katrina??

 

To miło marcin974, że interesuje Cię moje zdanie, ale nie mogę się wypowiedzieć w tym temacie z wiadomych względów :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

heh ,,z wiadomych wzgledow" no wlasnie teraz przemyslalem dokladnie to co wczesniej napisalem :D:D no a moze wypowiesz sie jak Ty sobie wyobrazasz prawdziwego ,,mena" (pewno nie bedzie to zaden rolnik?) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziele    0

to by się nadało na następny post-idealny farmer w oczach dziewczyn

 

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
to by się nadało na następny post-idealny farmer w oczach dziewczyn

 

:D

pytam tutaj poniewaz mamy bardzo malo agrofotowiczek i uwazam ze nie warto zakladac nowego tamatu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasztanka    1
heh ,,z wiadomych wzgledow" no wlasnie teraz przemyslalem dokladnie to co wczesniej napisalem :D:D no a moze wypowiesz sie jak Ty sobie wyobrazasz prawdziwego ,,mena" (pewno nie bedzie to zaden rolnik?) :)

 

No przyznam szczerze- rozbawiłeś mnie pisząc "(pewno nie bedzie to zaden rolnik?)". Dlaczegóż by nie? Najważniejsze, by się nie wstydził swojej pracy. I dziękuję, że pytasz mnie o opinię :) . Jak sobie wyobrażam prawdziwego "mena"? :) Z wyglądu nie potrafię sobie go wyobrazić, ale pewne cechy, przymioty są pożądane:

-poczucie humoru

-kultura osobista

-zachwycający umysł

-i muszę mieć za co podziwiać "mena"- może to być jego praca, jego hobby, jego wytrwałość w dążeniu do celu, jego sposób formułowania myśli, czy zadawania pytań; sposób, w jaki okazuje troskę lub obstaje przy tym , w co wierzy; wartości, którymi kieruje się w życiu...

 

(Nałogi związane z paleniem papierosów czy piciem alkoholu dyskwalifikują faceta.)

 

P.S.- rolnicy są o wiele bardziej kulturalni i skoncentrowani na pracy, niż chłopaki z miasta, którzy z nudów potrafią robić różne idiotyczne rzeczy... (oczywiście nie wszyscy- żeby nie było :) ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Kasztanka ani kropli piwa i wódki nawet jak przyjadą gośćie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

eee co to za życie bez piwka... :D dzień bez piwka to dzień stracony.zawsze po ciężkiej pracy trzeba się orzeźwić. :D

hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
No przyznam szczerze- rozbawiłeś mnie pisząc "(pewno nie bedzie to zaden rolnik?)". Dlaczegóż by nie? Najważniejsze, by się nie wstydził swojej pracy. I dziękuję, że pytasz mnie o opinię :D . Jak sobie wyobrażam prawdziwego "mena"? :D Z wyglądu nie potrafię sobie go wyobrazić, ale pewne cechy, przymioty są pożądane:

-poczucie humoru

-kultura osobista

-zachwycający umysł

-i muszę mieć za co podziwiać "mena"- może to być jego praca, jego hobby, jego wytrwałość w dążeniu do celu, jego sposób formułowania myśli, czy zadawania pytań; sposób, w jaki okazuje troskę lub obstaje przy tym , w co wierzy; wartości, którymi kieruje się w życiu...

 

(Nałogi związane z paleniem papierosów czy piciem alkoholu dyskwalifikują faceta.)

P.S.- rolnicy są o wiele bardziej kulturalni i skoncentrowani na pracy, niż chłopaki z miasta, którzy z nudów potrafią robić różne idiotyczne rzeczy... (oczywiście nie wszyscy- żeby nie było :) ).

raczej zadajac pytanie :)

 

 

-poczucie humoru

-kultura osobista

-zachwycający umysł

-i muszę mieć za co podziwiać "mena"- może to być jego praca, jego hobby, jego wytrwałość w dążeniu do celu, jego sposób formułowania myśli, czy zadawania pytań; sposób, w jaki okazuje troskę lub obstaje przy tym , w co wierzy; wartości, którymi kieruje się w życiu..."

- takie zeczy tylko w erze :) :) :) hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ovca    28

hehehe jak znajdziesz takiego goscia:) co nie pije :D to sie nam tym pochwal :D:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

nie mówie zeby doic niewiadomo ile tego piwa ale w małych ilościach (puszka dziennie, powiedzmy :D )to chyba nie duzo.

ja ani mój wujek nie jesteśmy zadnymi pijakami a zawsze po pracy piwko musi być. :D hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Ja też nie zamieżam palić. Jak kupię ciągnik to by miało smierdzieć, nigdy :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ovca    28

@Zetor5340 -> źle mnie zrozumiałes :D mnie chodziło ze jak po pracy wypijesz pivko to nic...ja sam z ojcem i bratem w żniwa...na wieczór...pivko i grill :D:):) a co do palenia to tez nie nigdy nie bede palił :) >przynajmniej tak mi sie zdaje< (chyba ze mi cos na stare lata odbije :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasztanka    1
hehehe jak znajdziesz takiego goscia:) co nie pije B) to sie nam tym pochwal :D B)

 

Napisałam o nałogu, nie wspominając słówkiem o abstynencie. Chodzi mi o "kulturę picia". Niech sobie "men" pije, ale z "głową" :D , znaczy się z umiarem i góra 4-5? razy w roku- a nie do upadłego. A jak chce się raz na jakiś czas schlać jak ś....a, to niech zamknie się w domu na cztery spusty, powyrzuca klucze :) , pozabija okna dechami :) i niech sobie chleje na umór :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Napisałam o nałogu, nie wspominając słówkiem o abstynencie. Chodzi mi o "kulturę picia". Niech sobie "men" pije, ale z "głową" :D , znaczy się z umiarem i góra 4-5? razy w roku- a nie do upadłego. A jak chce się raz na jakiś czas schlać jak ś....a, to niech zamknie się w domu na cztery spusty, powyrzuca klucze :D , pozabija okna dechami B) i niech sobie chleje na umór :D .

No i jak tu dogodzic kobiecie.

Nie bedzie pil -zle,

bedzie pil -jeszcze gorzej B) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No to ja będę jak znalazł-bo piję tylko trzy razy do roku-na Boże Narodzenie,na Wielkanoc...i przy każdej innej okazji :D

"A jak chce się raz na jakiś czas schlać jak ś....a, to niech zamknie się w domu na cztery spusty, powyrzuca klucze wink.gif , pozabija okna dechami wink.gif i niech sobie chleje na umór smile.gif ."-he,he a jak masz zamiar do tego domku wejść ?:D-no i ciemno w domku będzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
No to ja będę jak znalazł-bo piję tylko trzy razy do roku-na Boże Narodzenie,na Wielkanoc...i przy każdej innej okazji :D

"A jak chce się raz na jakiś czas schlać jak ś....a, to niech zamknie się w domu na cztery spusty, powyrzuca klucze wink.gif , pozabija okna dechami wink.gif i niech sobie chleje na umór smile.gif ."-he,he a jak masz zamiar do tego domku wejść ?B)-no i ciemno w domku będzie :D

z pewnoscia by sie kilku takich znalazlo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasztanka    1
he,he a jak masz zamiar do tego domku wejść ?:D-no i ciemno w domku będzie B)

 

Nie mam zamiaru wchodzić do tego domku- będę w tym czasie relaksować się w salonie SPA i to przez 3 dni :D - dopóki "men" nie doprowadzi siebie i domku do stanu "używalności" :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
    • Przez Belarus6651
      Jak jakieś kobiety są chętne to proszę pisać do mnie.
×